Jump to content

Toyota


AlexG

Recommended Posts

Kao što ste već, predpostavljam, čuli, kompanija "Toyota" povlači nekoliko miliona vozila sa svetskog tržišta.

U početku, povukli su oko 75.000 komada sa teritorije Kine, da bi u sledećem talasu povukli preko 3,3 miliona komada sa tržišta Severne Amerike.

Problem je, kako se navodi, što se papučica za gas kod nekoliko modela u nekom trenutku vožnje podvlači pod patosnicu u kabini, pa putnicima preti opasnost od sudara usled slabijeg kočenja vozila. Po predviđanjima, brojka povučenih vozila bi trebala da premaši 8 miliona, što je više od broja prodatih automobila i kamiona tokom 2009. godine.

Po nekim navodima, kompanija je znala za taj problem još 2007. godine na modelu Auris, ali se nije reagovalo iz nepoznatih razloga.

Pre nekih sat vremena, pratio sam izveštaj o tome na CNN-u gde su objavili snimak poziva upućenog američkoj službi 911. Na snimku se čuje zapomaganje vozača Toyote Prius, koji javlja da mu je zaglavljena papučica gasa, da mu kočnice ne rade i da se približavaju raskrsnici. Trenutak kasnije doživeli su nesreću u kojoj je život izgubilo četvoro ljudi. Epilog ovoga je zahtev za pokretanje istražnog postupka u američkom Kongresu i povlačenje 270.000 komada Priusa sa teritorije Severne Amerike.

Istraživajuči dalje, vidim da je i kompanija Pežo Citroen (PSA Peugeot Citroen) objavila povlačenje 100.000 komada modela Citroen "C1" i Pežo "107" iz Evrope "radi popravke papučice za gas".

Postavlja se pitanje koliko je sigurno kupovati Toyotina vozila, posle ovakvih vesti?

I šta da rade domaći vlasnici gorepomenutih vozila, pošto se naša ispostava nije još oglasila?

Link to comment
Share on other sites

Imam osecaj da Dred ne voli nemacke automobile :D

Ne nego ne volim onaj topik de ljudi bulazne kako se kod nemaca samo platja ime i kako su kompletno ne osnovano skuplja kola. Evo im na jebana Toyota nek svi zginu u njoj i Cotroenima koji su apsolutno istog kvaliteta ko BMW. Da se prekrstim sa obe ruke i noge.

poz voz 2011

Link to comment
Share on other sites

Narrator: A new car built by my company leaves somewhere traveling at 60 mph. The rear differential locks up. The car crashes and burns with everyone trapped inside. Now, should we initiate a recall? Take the number of vehicles in the field, A, multiply by the probable rate of failure, B, multiply by the average out-of-court settlement, C. A times B times C equals X. If X is less than the cost of a recall, we don't do one.

Business woman on plane: Are there a lot of these kinds of accidents?

Narrator: You wouldn't believe.

Business woman on plane: Which car company do you work for?

Narrator: A major one.

Link to comment
Share on other sites

Posle ovog sa Toyotom, gledao sam svoju poapuchicu gasa :) Kod mene je sasvim drugachija konstrukcija, ali realno ima mnogo kola koja imaju isti sistem kao kod Toyote. E sad, meni se chini da to shto se zaglavi papuchica gasa moze da se desi jednom u milion puta, mada ko zna... Jedno znam sigurno - moj sledeci auto nece biti Toyota ;(

Edited by ZerBah

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...