Elem evo ukratko moji utisci posle 3 odigrane mape. Prvo opikao classic sa Temple na 100%, komp mi dosao posle 2 meseca da 3 puta jacim herojem i vojskom, samo sam izasao:D. Procitah negde da ima nekih bagova sa time, nemam pojma. Posle odigrao na 75% (sto je kao normal) i dobio gejm lagano, znaci definitivno im ti nivoi tezine nisu bas balansirani. Sto se same igre tice, vizuealno i zvucno zaista vrlo lepo izgleda, moram da priznam, iako nisam neki fan takve grafike. Malo mi je previse sareno i mapa je previse natrpana, lako se desi da previdi nesto covek. Sto se mehanike igre tice, ona je prilicno izmenjena u odnosu na trojku, tako da ne znam sto reklamiraju kao duhovnog naslednika trojke. Osim sto su ostali isti osnovni resursi i nacin igre, ostalo je manje vise promenjeno. Ok sto su razlici gradovi i jedinice, ajd i nekako (mada mi se ovaj sistem sa 3 nivoa upgrejda ne svidja, previse je jedinica jednostavno i tu je dizajn presaren, ne mozes na mapi da vidis lepo koja je jedinica kad uradis desni klik). Onda imamo sasvim nove heroje sa novim specijalnostima i sekundarnim skillovima. Naravno brdo novih artefaktova. Onda novi law system u gradu koji donosi ekonomske i vojne bonuse. Onda novi resurs u vidu alchemical dust koji ti treba da bi istrazivao spellove u gradu (kojih je opet pun kurac novih i novih skola magije). Pa onda nov focus points sistem u borbi za aktiviranje specijalnih osobina jedinica, menjanje inicijative, retaliacije itd. I sigurno sam jos nesto zaboravio od novotarija, a kapiram da ce u finalnoj verziji biti jos toga. Tako da mislim da necu uzimati igru kad izadje, ovo je neki pokusaj da se napravi hibrid izmedju trojke i novih heroja posle petice, ali vise naginje novima nego trojci. Ok, mene bi verovatno zadovoljio jedino Heroes 3 remaster sa minimalnim izmenama, ali to verovatno necemo videti skorije.