Neke stvari koje rade imaju smisla, ali je problem što rade sve u isto vreme i deluje bez nekakvog ozbiljnije plana. Ja sam nekako baš pogođen time da idem sa Novog Beograda na Dorćol i recimo sam kružni tok kod Ušća su čak i vrlo ok organizovali i tu nema gužve. Međutim recimo juče ujutru skrenem desno u Pop Lukinu pa ispod mosta i tu rade vađenje tih kocki ispod Brankovog što ima smisla jer se ionako raspadaju (inb4 a zašto su uopšte i stavljali kocke u Karađorđevu), ali čak ni to ne bi bilo strašno nego u isto vreme rade i to proširenje Bulevara Vojvode Bojovića, tj onog što ide oko Kalemegdana i onda opšti haos da se popneš gore, a naravno nikome nije palo napamet da stavi nekog saobraćajca ili da podesi semafor pošto sad iz pravca Patrijaršije bukvalno ide jedan auto u sat vremena, malo više od Kneza, ali opet malo, a semafor drži kao da je najnormalnija situacija...
Druga stvar koja mene plaši jeste kako će da funkcioniše taj kružni tok na uglu Bul Mihajla Pupina i Bul Nikole Tesle u momentu kada je popodnevni špic ka gradu. Jer je i ovako bilo gomila mentola koji su blokirali raskrsnicu iz Bul Nikole Tesle da bi se provukli na žuto kad je gužva, pa ne možeš da prođeš iz grada, a ovako mi deluje da će prosto svi samo da kampuju u kružnom toku. Jer kao osnovna ideja kružnog toka je da najbolje funkcioniše kada je opterećenost saobraća približna u većini pravaca, a ovde ćemo imati situaciju gde iz dva pravca dolazi brdo automobila a koji nemaju gde da odu jer je na Brankovom gužva. Samim tim i ja koji dolazim u to vreme iz grada ću katastrofa da prođem dok se provučem ka Novom Beogradu, ali ajde videćemo, za sad sam baš pesimista. A kad još ukinu tramvajski most onda će baš da bude veselo 😄