Ne treba mi inače jedna optika od mtsa i hoću da je otkažem, poslovni nalog. Da ne bih bio iznenađen, pozovem lepo mts da proverim da li može da se otkaže poslovni nalog u poslovnicama tj. koja je procedura, kaže može u bilo kojoj poslovnici. Kul.
Igrom slučaja par dana posle u Galeriji vidim MTS uđem da pitam da proverim, kažu, da da naravno može, samo donesite opremu.
Stavim opremu u kola pa kad naletim na neki mts da to završim, i naletim na onaj u Ušću.
Dobar dan, dobar dan, da ugasim uslugu na jednom nalogu poslovnom optika.
A NE NE MOŽE TO MORATE U CENTRU ZA BIZNIS KORISNIKE TA I TA ADRESA
Rek'o, ne mora, zvao sam i call centar a i bio u Galeriji.
NE ZNAM KO VAM JE REKAO ALI MORA U POSLOVNICI.
Ja kao, ajde pitajte još nekoga.
Pita koleginicu, kolegnica kaže MORA MORA U POSLOVNICI ZA POSLOVNE KORISNIKE.
Ja već u fazonu na korak da uzmem opremu i odem u Galeriju, rek'o jel ima neki šef nešto? kao šefica nije tu, ali ajde možemo da je pozovemo telefonom. Zovu je sve sa "Izvini molim te što te cimamo jel može poslovni korisnik raskid ugovora ovde kod nas ILI MORA U CENTRU ZA POSLOVNE KORISNKE JEL TAKO?" I onda ide onaj okvrd momenat ... "... aha, znači, možemo i mi... aha, aha, dobro, hvala!"
JA SE IZVINJAVAM MOŽE I OVDE KOD NAS IZGLEDA.
Da stvar bude najjača, nisu završili priču kako treba, jer su me zvali posle jedno 2-3 sata nakon što sam tamo na licu mesta potpisao papir za raskid da ipak moram i da im pošaljem na memorandumu firme skenirano zahtev da hoću da raskinem nalog :))