Baš gledam tu neku ekonomsku isplativost, da kažemo da je neki SUV te klase kao Compass oko 35k, ja sam negde sračunao da sam na gorivo za 80k km pređenih potrošio 10-12k eur za pet godina, to dođe maltene na to. Ok, nije struja baš za džabe, ali je svakako značajno jeftinije, tako da si skoro pa na nuli u tom vremenskom roku. Još ako uzimaš na lizing i imaš gde da puniš maltene svakodnevno taj Compass koji može da pređe 45km to deluje da je skoro pa razumna odluka. Samo kad bi kod nas postojali još neki benefiti tipa možeš da voziš žutom trakom, besplatan parking ili tako nešto za EV/Plug-in vozila imalo bi smisla to razmotriti. Ovako je prosto samo veliki rizik u smislu neisprobane tehnologije još uvek, troškovi približni, a benefit skoro pa nepostojeći osim da voziš EV u zemlji gde je skoro svaki dan vazduh zagađen preko svake norme 😄
Inače vrh priča na tu temu besmislenih EV vozila kod nas, u zgradi gde mi je kancelarija ima dole neki fensi kafić ispred koga malo malo pa neki lik parkira, onako da se baš istakne, BMW i8. Plot twist - ima Pančevačke table