Tako nekako ispadne ako gledaš sa full opremom. Međutim evo sad malo više gledam ovog Karoq-a i teško da mogu da nađem baš nešto što mi mnogo fali iz da kažemo neke iole objektivne perspektive. Ima automatsku klimu, ima lepe ekrane, ima čak mislim i aktivni tempomat (moram da proverim, dugme izgleda tako ali nisam probavao niti čitao upustvo), ima neke ok alu felne, ništa to nije specijalno, ali nije ni da je ono ogoljen do maksimuma. Recimo jedina stvar koja me nervira jeste što ima bežični ključ, ali da bi otključao auto moraš to da uradiš na daljincu pa kad sedneš unutra pritisneš dugme. U smislu mogli su da stave lepo i dugme na vrata, ali je to rezervisano verovatno za malo viši paket opreme. Mislim i ovo je realno first world problem, više me nervira što su namerno to uradili i što to ima žena na Cliu koji je proizveden 2014. godine 🙂 I sprdnja sa navigacijom naravno stoji jer traže da platiš dodatno, ali ima Android auto, realno ja na svom autu tu ugrađenu navigaciju nikada nisam ni upalio.
I ok, nema kontrolu mrtvog ugla, nema kamere, nema panoramski krov, nema zatamnjenje unutrašnjeg retrovizora, nema automatska duga svetla, nema automatsko kočenje i parkiranje, nema automatsko otvaranje prtljažnika kad mhneš nogom, nema senzor da ti je nizak nivo tečnosti vetrobranskog stakla, nema senzor koji ti javlja da je upravo preletela ptica koja će potencijalno da ti se posere na šoferku. Mislim sve osim ovog poslednjeg imaš na Tucsonu recimo i neki jesu dobri kao bezbedonosni sistemi koje na sreću nisam imao priliku da koristim. Ali da li može da se živi i bez toga, pa može jbg. I onda te solidan auto košta 28k a ne 38, to je razlika jbg. E sad što je takav pre pet godina bio 20 je već druga priča.
Meni je nekako taj spoljašnji dizajn u međuvremenu postao dosta nebitan, Tucsona sam sad već dobrano svario, deluje mi da ako bi bila ok ponuda i za Kia Sportage bih opušteno prihvatio iako mi je i dalje baš ružan. S druge strane Karoq je nekako sigurica i penzionerski u poređenju, ali opet nemam neki baš stav. S druge strane može da prevagne ako je nešto baš dobar dizajn, recimo taj Tonale je odličan. Ne mogu da uporedim unutrašnjost sa Stelviom pošto u Stelviu nisam sedeo, ali je ovaj po mom mišljenju ekstra urađen.