Prvo ti podatak o minimalcu nije tačan jer je bio 35.000 dinara u decembru a 40.480 dinara u januaru ove godine. Dakle po toj kalkulaciji možeš da kupiš skoro istu količinu karata u Beogradu i Budimpešti za minimalac. Drugo kriterijum ti je potpuno arbitraran a ti ga uzimaš kao ultimativni argument. Što nisi uzeo odnos cene karata i cene goriva? Ili recimo minimalca i cene litra goriva - dobio bi još veće razlike a ovde se svi žale na gužve u saobraćaju u BG. Dakle ne vidim kakva je korelacija između tih parametara. Suština je da možemo da tvrdimo da je javni prevoz u BG loš, neredovan, prljav, nepouzdan i još gomilu stvari. Ali da je baš skup i zbog toga nedostupan ljudima pa zato svi voze kola teško. Konačno nisam ti odgovorio na cenu karte kod vozača - u Holandiji je na kiosku mislim karta 1.2 evra, kod vozača 2.5 ili čak i 3. U Barseloni je 3 evra kod vozača pa kad sam to platio sam sledeći put uzeo dnevnu kartu, ali mislim da je 1.5 eur pojedinačna. Opet - to što je karta skuplja kod vozača je sasvim logično da bi se ekstra naplatilo onima koji neće da se cimaju da nabave neku jeftiniju kartu, i to se plaća ekstra usluga jer čovek treba da se bavi nečim što mu nije posao. A to što ti baš nigde ne možeš da nađeš da kupiš kartu je ok, ali onda plaćaš više. Onaj ko sidje u centar grada (ako pretpostavimo da na početku nemaš nigde da kupiš kartu, što mi deluje nerealno) i ne nadje kiosk da kupi kartu za 89 dinara i treba da plati skoro duplo kod vozača.