Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/15/2023 in all areas

  1. ili satan tri puta! ide sa jednog punkta na drugi, da ga ne provale!
    3 points
  2. Igora u karantin!!!! Jbt, stariji od 50 godina najosetljiviji :c NeverUem
    2 points
  3. 1 point
  4. Нека их вакцинишу што више, Фајзером, па да се решимо те гласачке машине, једном за свагда! Ко каже да Запад није донео ништа добро? Буквално сам хтео то да напишем ахахахаха 🤣 Идем путем, игла сад блиста, Ја сам прави Сатаниста! https://www.youtube.com/watch?v=Y7oqfusKfUI
    1 point
  5. Ne znam da li Maksi prodavnice (pojedinačne) imaju pravo da podižu cenu na osnovu lokacije? Konkretno opet Zlatibor, prošlog vikenda imao je jače cene nego u Bgdu (Vidikovac).
    1 point
  6. Бауљао на пар журки некада давно али ако сам 5 пута у животу прошао туда. Углавном до Планет Бајка на сервис.
    1 point
  7. https://www.eurogamer.net/john-carpenter-suggests-dead-space-movie-in-development
    1 point
  8. The Autopsy of Jane Doe - https://www.imdb.com/title/tt3289956/ Setih se ovog filma koji je zapravo veoma solidan. Mislim da je čak 6.8 ocena čak i niža nego što bi trebalo da dobije, lagano je preko 7. Ne sećam se nekog drugog filma koji je sličnog tipa, horor a opet nije samo horor! Preporuka ako je neko propustio.
    1 point
  9. Bajs nije realan za svako putovanje u svakom gradu, ali je opet pitanje da li je realniji od kola za većinu putovanja? Jer je u BG putovanje samo default auto, ništa drugo. Sama razdaljina Mirijevo-NBG u "okvirima bajsa" nije ništa posebno 16-18km maks zavisno od kog dela Mirijeva do kog dela NBG, to je neki uobičajeni commute bajsom u Londonu na primer. Električni bicikli u poslednjih par godina čine da i brdovitiji gradovi kao što je BG nisu problem za bicikl kao prevozno sredstvo, ne samo kao rekreaciju, čak i za one sa slabijom kondicijom, jer prosto nema rute u BG gde ne možeš da odeš s jednog na drugi kraj grada i da ti se istroši baterija. Naravno gradovi kada hoće da prelaze na te alternativne vidove prevoza prave i odgovarajuću infrastrukturu pa pored svakog većeg čvorišta javnog prevoza imaš i parking za bicikle (ili recimo u slučaju Holandije ogromne garaže, ali da kažemo da je to baš ekstrem), tako da to nije ništa problematično. Kao što upodobiš da mogu i u Beovoz na primer da idu bicikli (eventualno uz doplatu) i slično, to su sve stvari koje se uredno rade u velikim gradovima. Dodatno je poenta što veći gradovi po centru, gde nema mesta za proširenje kolovoza biciklističkim stazama, prosto rade staze na uštrb kolovoznih traka, ne moramo da uzimamo primer Holandije ili Danske, tako ti je recimo u celoj Barseloni po centru - jedna traka je "oteta" vozilima, stavljeni oni kao mini ležeći policajci zbog bezbednosti da se i fizički odvoje i to je to, tuda idu bajsevi, oni bajsevi na iznajmljivanje, trotineti i sl. Mislim da svi znamo kako bi prošao takav predlog u BG 😄 Dve dodatne napomene - duž cele Nemanjine imaš biciklističku stazu sada 😄 Problem je što je ona urađena "preko one stvari" tako što je samo prefarban deo trotoara pa se tu sudaraš sa pešacima, x puta se ukršta sa onom stazom za slepe (em jebe to ovog na bajsu, em ne daj Bože da stvarno naletiš na nekog slepog). Ali si realno bezbedan od automobila. Druga stvar po Gazeli, a i po ostatku auto-puta, je prosto zakonom zabranjeno kretanje bicikala 🙂 I vidim da mnogi ljudi pominju metro kao "rešenje gradskog prevoza jednom za svagda u BG", ja bih rekao da prosto to nije tako, tj da se pogrešno gleda na to. Metro svakako jeste nešto što treba ovako velikom gradu i što bi dosta olakšalo kretanje gradskim prevozom, ali nit je magični štapić, nit treba samo on da se čeka. Suština je da se ovde realno ne radi prioritet gradskog prevoza u odnosu na privatne automobile i to kreira kolaps, a to može da se radi i bez metroa. Mi imamo sada suludu situaciju da ti u špicu na Brankovom mostu imaš pandure koji ti mašu da kolima ideš u žutu traku da bi se "ubrzao saobraćaj". Što je potpuno suprotno ideji te žute trake - treba ona da bude prioritet, a ostali čekaju koliko čekaju. Da napraviš na primer u Terazijskom tunelu jednu traku da je žuta i onda oni koji sede u kolima vide kako busevi piče pored njih pa da vidimo koliko će dugo insistirati na vožnji kolima. Naravno to sve podrazumeva i gomilu stvari od naplate karata u prevozu, preko povećanja voznog parka javnog prevoza, do konačno onog najbitnijeg - reda vožnje koji je svetinja. I onda će ljudi birati pre javni prevoz nego privatne automobile. Mislim da je to bilo negde u Holandiji, recimo Ajndhoven, gde sam bio u busu koji nekim delom ide auto-putem, i sad gužva je na auto-putu haos, ja se već smorio, tek u jednom trenutku on ulazi na neke dve trake koje su između dve trake autoputa (kao tramvajska baštica kod nas), gde su samo busevi, i tu je u ta 2-3km prošlo možda 3-4 busa, nije to sad nešto puno, ali bukvalno sam stigao 15ak minuta brže nego da sam išao taksijem na primer (čini mi se da oni ne mogu da koriste te trake). Dakle nije bajs, nije metro, nije neko magično rešenje koje baš ne može da se implementira kod nas, samo je bitiniji javni prevoz i to je to. Prosto je logika da javni grupni prevoz u svakom smislu mora biti prioritet u odnosu na privatni. Jer u suprotnom ni metro neće ništa rešiti značajno, pogotovu ne ovakav kakav kreće iz nigde u nigde.
    1 point
  10. Mi na poslu i dalje nosimo maske.😑 Čim se Đerlek pojavio na RTSu, to je već stiglo odavno. Iskreno se nadam, a i mislim da više nikada neće biti one agonije iz 2020te. Dobra stvar je što su ljudi prihvatili respiratorne infekcije koje kruže ovih dana kao grip/običnu prehladu, a ne potencijalni kovid.
    0 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00
×
×
  • Create New...