Pa ne znam na koji način bi trebalo da se plaća kad game content nisu gigabajti prostora i protok,... čovek/sat programera, game dizajnera, writera, asset dizajnera, animatora, voice/mocap actora, testera, supporta ... ne košta sigurno reda veličina manje nego pre 2 godine, ako uopšte košta manje. Ako treba da biram koji mmo model treba da izumre ja dalje od f2p ne bi tražio čime da omastim panj. Sve je to lepo kad ti nekom "pokloniš" 100 sati gameplay-ja ali kad skapiraš da je to reciklirani leš subscription mmo-a na kraju kojeg čeka cash-shop oriented pay2win u kome besplatan content više ne postoji ili je iza 12 sati grinda dnevno malo ti bude gadno... Ako neki "bolji" model treba da se traži, konverzija ingame aktivnosti u pretplatu ili diversifikacija opcija za plaćanje deluju razumno a "demokratski" pristup svima u govna do guše dok prodaješ konopce i merdevine je jedna napadno gadna praksa.