Eo nakon nedelju dana igranja pandarije mogu da kazem da sam zadovoljan! 5 Man heroici su onako, bzvz, napravljeni za dungeon finder cisto da se skupi gir, challange modovi su do jaja... Bgove i arene sam nesto malo igrao, warriori i dkovi jedu ljude u 5 globala, ne znam sta se tu dogadja al mi deluje fun. Raidovao sam 2 bossa ukupno, poslednja 2 u mogu shan vaultu, jednog smo ubili , a na zadnjem smo izvajpovali na 1% i zavrsili rejd. Pve-wise mi deluje super balansirano (u normal modu prvog tira lol), elegon npr je odlicno tunovan, ako neko zasere na bilo cemu, jes da nema puno mesta gde se moze zasrati al ae, boss nece pasti. Zadnji boss tj. Will of the Emperor je zergfest gde melee mora da dodguje cleaveove koje bossovi lupaju, da dvojica bossova koji sheruju helt, molim hejtere da odma zaspamuju "KAKO JE TO SVE ISTO I TO JE VEC BILO USTAMATER BLIZARDU" itd.
Za to dal je expanzija 'najbolja do sada' evo jedne komparacije po novitetima:
TBC - na releasu je imao otvoren karazhan, gruul's lair, magtheridon's lair, serpentshrine cavern i tempest keep, gde je serpentshrine trazio q item od gruula i nightbane-a (a za nightbane-a je trebalo odraditi 3 heroica da bi se mogao summonovati), za tempest keep je bilo potrebno uraditi 3 questa: timed run shattered halls, arcatraz , steam vault, shadow labyrinth i magtheridona. E da, takodje je bilo potrebno grindati nromal dungeon do reverda odgovarajuce reputacije da bi se u tja isti dungeon usao na heroicu. Od sporednih reputacija nije bilo mnogo, consorcijum i sporeggar. Takodje je ubacena arena, koja je odma bila dostupna.
WOTLK - na releasu otvoren (budjavi) naxxarammas, malygos i sartharion, pre-quest je imao samo malygos a to je bilo ubiti sapphirona na 10/25 za 10/25 summoning stone. Sartharion je imao hard mode odma dostupan, ujedno i blizzzardov prvi pokusaj stvaranja encountera sa podeshljivim (izmislio sam upravo rec ako vec ne postoji) difficultyjem. 5 man heroici nisu imali ikakav attunement/rep requirement, svako je mogao da ide gde god je hteo. Od reputacija su ubaceni frenzyheart tribe / oracles, kirin tor, sons of hodir, knights of the ebon blade i kalu'ak. Ubacen championing.
CATA - na releasu otvorena 3 raida, throne of the four winds, blackwing depths i bastion of twilight, ubacen item level requirement za dungeon finder (i itemlevel uopste kao stat). Ubaceni rated battlegroundovi, nove reputacije (koje se dizu championingom): earthen ring, ramkahen, therazane, guardians of hyjal, dragonmaw clan, tol barad. Nista contenta van raidinga, dungeona, battlegroundova i arena.
Pandaria - na releasu ne otvoren ni jedan raid, x realm outdoor omogucen, 2 outdoor bosa (moguce lootovati jednom nedeljno, loot se random deli, playeri nemaju nikakvu rec u tome ko sta dobija), 2 nove arene, 2 nova battlegrounda, championing izbacen, te se sve reputacije dizu preko dailyja, justice i valor itemi sad zahtevaju odredjene reputacije da bi bili kupljeni, farmville kao novitet, komplet novi talent sistem, izbaceno brdo magija sa barova specova koji ih nikada ni ne koriste. igra generalno uproscena, ali na dobar nacin. Neke profesije promenjene da zapravo sluze kurcu (upgradable itemi, kao u t5 tbcu), pande, cvece i prolece...kao pony level u dijablu