Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/17/2012 in all areas
-
Ja mislim da ovog stvora treba banovati, a ako je neciji alt treba banovati i original.7 points
-
^a i kolima smara pošto osim ovih par glavnih puteva voziš po kamenju :c pošto me aca sumonovao, da okačim svoje slike sa Tare od pre nedelju dana i za kraj jedan autoportret!3 points
-
2 points
-
2 points
-
Imam i ja jedan sličan ovom optimusovom, prilično je spor i veliko je drkanje čistiti ga jer moraš da pereš i rešetke i grejač i ovo ispod sranje. Pre bih uzeo nešto ovako Možeš da pečeš roštilj, a mož i da praviš tople sendviče. Još ako nađeš neki model gde kad ga otvoriš širom stoji ravno, pa da možeš da pečeš na obe površine. Ove ploče mogu da budu ili od teflona, ili od keramike, verovatno i još nečega, skidaju se i peru mnogo brže nego kod onog gore.1 point
-
Ja imam neki praistorijski ei nis cinimi se, pa ponekad opicim rostiljce na terasi i meso ispadne sasvim solidno. Znaci bukvalno bilo sta od mesa ili povrca ispada lepo na njemu. Ono sto je generalno problematicno je sto posle rostiljanja uglavnom mora da se cisti terasa jer od dima bude sve masno. Povrsina za pecenje nije nesto prevelika, ali se jako brzo zagreje i spreman je za upotrebu i dosta je brz. Nisam uspeo da nadjem koji je model, ovako otprilike izgleda Spremao sam par puta meso i na dosta vecim el. rostiljima, ali oni su uglavnom dosta sporiji i nisu bas prakticni za kucnu (terasa) varijantu, vec vise za neki plac ili sta znam.1 point
-
dao sam Doci plus i time anulirao reputaciju prethodnog posta jer mu je neki marmen dao minus1 point
-
Želite da spremate grilovanu hranu? Zaboravite na skupe električne grilove ili ne daj bože pravi roštilj sa dimom koji smrdi, sada je tu novi, neverovatni, Delimano® Tiganj za grilovanje! Pomoću ovog kvalitetnog gril tiganja sa grill linijama na dnu, Vaša hrana će biti kao da ste je upravo ispekli na roštilju! Više nećete morati da čekate na odlazak u prirodu ili da zavisite od vremenske prognoze kako biste napravili roštilj, jer sada uz ovaj neverovatni gril tiganj možete pripremati jela kao sa roštilja, kada god to poželite! PORUČITE ODMAH!!!1 point
-
1 point
-
1 point
-
GIVEAWAY http://www.facebook.com/Planetside2Europe#!/Planetside2Europe ja sam jutros na poslu uspeo da ugrabim jedan Oko 9 krecu sa givavejom i onda ih rokaju na svakih 30-60 minuta. Ko zeli nek proba, efektivnije je od Tnjitera.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Мохикане, Само ћу ти ово рећи јер си стварно претерао, свака ти част. Гледај да ме избегаваш кад будеш желео да ''дискутујеш'', не помињем ја тебе, не помињеш ти мене, сви задовољни. Штета јер си ми био готиван лик. Али овај емо рант и овакво обраћање и ова поређења... Извини, али нека хвала. Знам да нећеш скапирати зашто овако реагујем, али није ни битно, узми здраво за готово да је реакција крајње рационална, јер за толики вот да ти објасним КОЛИКО си ти фејловао у овом посту, поред тога што се брецаш, немам ни ја живаца. А знајући тебе, то не би био један вот, него бесконачно. Али то на страну, поента је да је можда форма твог поста прихватљива, али јебе ми се за форму. А суштину такву не морам да трпим, тако ни најбољи ортак не прича са мном, ни кева ни ћале. едит - ништа фаталистички, знам да се у рлу другачије постављаш и ту немам проблема са комуникацијом са тобом, али мислим да је боље на форуму да се искулирамо. Мислим, ја и даље седим у неверици и бесан сам у пичку материну, ал нећу да се свађам.1 point
-
Brate cela postavka nije na mestu. Sta je pandur koji k prilazio liku? Da uradi sta? Sta uopste radi tu sa pistoljem? A 30 sekundi kasnije ima onaj povodac sa distancerom. Njihovo je bilo da obezbede ljude u okolini i da se ne prilaze keru dok neko ko ume to da resi ne dodje. Losa procena klinca pandura koji je istripovao da glumi dzon vejna vadeci pistolj na psa, a posto je u pitanju pas onda nikom nista. Sta da je u pitanju lik sa nozem? Jel bi isto postupili? A te scene gde psi razvlace ljude koje si gledao su sta? Jedan pas koji brani gazdu? Ili mozda copor koji brani teritoriju? Mislim sta su koji kurac ocekivali? Da pas digne ruke u vazduh i kaze vodite me? Odes jebeno okolo kazes zeni da odjebe odatle i ako pas krene sutnes ga u glavu, ima ih sigurno 3-4 pandura tamo ... Pritom kontam da ovo pricam likovima koji nemaju i nisu imali kerove i da nista ne kapiraju ali ako dulio samo ti objasnjavaj kako za slikanje treba da si u prici da bi skapirao, a onda nemoj koristiti isti princip za ostale kategorije.1 point
-
psa kao zivotinje mi je zao..ali isto tako ne znas da li taj pas nosi Rhabies, tj besnilo, i zna se dobro koliko oni mogu biti krvolocni kad skoci i tjapi za vrat i ne pusta dok ga ne ubijesh... to je sve poznato, nemojte da kacim linkove pasa u americkih predgradjima (gledao sam dosta goar klipova sa tim psima koji bukvalno rasparcavaju coveka i drugi ljudi isto vrishe poput ove zene na ulici i niko ne sme da pridje, cekajuci policiju dok gari polako ostaje bez ruku i nogu i umire u lokvama krvi bez delova svog tela....) To je bilo opravdano sto je policajac uradio KOLIKO GOD BILO TUZNO, i tu se prica zavrsava... mogao je pas neko malo dete koje se priblizilo gazdi, da scepa za lice i KRAJ zivota. Najveca zalost, pored toga sto je pas umro, je sto razni ljudi uspevaju da budu vlasnici tih pasa a nemaju prave uslove ili ih na pravi nacin ne dresiraju i ne tretiraju, ne vole itd... kao kad se dete usvaja, kontam da bi trebalo i za dozvolu za posedovanje zivotinja da izdaju, jer takvih ljudi postoji toliko puno da to nije normalno i da mi je zao tih zivotinja. Nisu svi ljudi za zivotinje.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Људи, па сви ти полу-перформанс полу-инсталација полу-слика трипови се заснивају на ''вансликарским'' триповима, зато су сви у фазону ''втф'' кад виде нешто такво. Ја лично не миришем те ствари и спреман сам да кажем да је 99% тога срање, али оно, лив енд лет лив. Хоћу да кажем да ако кропујеш неку такву слику и постујеш је на форум, ниси ништа урадио, из простог трипа што она не може ни да функционише ни да опстане као класична слика. Ми можемо да ставимо Мона Лизу и неког Маљевича једно поред другог и наравно, Маљевича ћемо да ишутирамо, а Мона лизу ћемо да носимо у атомски бункер и да је мазимо по цео дан. Али зато о оном Маљевичевом квадрату можеш да пишеш педесет докторских дисертација и да пијеш кафу с Јунгом пет дана док вам обојици не постане мука. Е сад, понављам, фазон је једино у томе да ли неко, као гледалац, допушта увлачење ''вансликарских'' елемената у анализу слике или не. Ја више нагињем ка ''не'' рецимо. Неко скроз нагиње ка ''да''. Дакле, треба опрезно са таквим типом уметности. Ко онај лик што је ставио писоар у музеј. Свако може да стави писоар у музеј, јелте. Али он је ставио први и то није ставио из зајебанције него је то био један социјални стејтмент, лик је хтео да наведе на дискусију шта је заправо уметничко дело. Да ли је то нека независна категорија, заснована на квалитету и неким особинама или је рецимо све што се стави у музеј уметничко дело. И онда лик лепо стави писоар у музеј и направи мајндфак. И морам да му признам да јесте мајндфак. У музеју се излажу уметничка дела. Ти уђеш у музеј и изложен је писоар. Ти можеш да се жестиш, али ако је тај писоар стигао до поставке, мора да има статус уметничког дела, јел тако? Са друге стране, кога боли курац шта је друштво валидирало кад је јасно да писоар није уметничко дело. И тако даље. Велика већина тих дела је настала у том периоду кад су сви били у фазону да спајају филозофију, биологију, хемију, психологију са уметношћу, да истражују трипове и да се дуре на олскул трипове. И јебига, морају се посматрати са тог аспекта. Ја лично не волим кад неко то ради јер ми је то неко провлачење кроз иглене уши, оно, не знам да сликам, али сам много луд, дајте ми паре. Међутим, има ту и тру ликова који су једноставно користили цео тај полигон за заправо пласирање разних научних и полу-научних трипова. Као што је то рецимо Маљевич или Кандински, јелте. Маљевич је свесно нацртао онај ретардирани квадрат и постоји дубока социјална психологија иза тога. Е сад, ја сам лично против толиког растезања сликарства и ограничио бих се на неке класичније трипове (са капљицом моџоа) јер тако капирам сликарство. Дакле, ако мене неко пита, ја бих рекао да је Маљевич одличан филозоф и психолог који је користио визуелни елемент да би презентовао своје стејтменте и теорије. Али да није сликар јер је мени сликар неко ко зна да слика у класичном смислу. Многи се неће сложити и набошће ме са причом о еволуцији у сликарству. И то је океј, шта ја знам. Лонг стори шорт, све те ''необјашњиве'' слике и инсталације представљају неки тренутак, често социјални или рефлексивни, а који, наравно, не знаш кад тек видиш слику, него мораш да читаш и гуглаш, па тек онда да кажеш ''ааа то је зато''. Е сад, на публици је хоће ли то радити или не. Све такве слике падају на испиту класичног сликарства, па ако их гледате тако, фејл су. Ако их гледате са педесет аспеката и са још триста инфоа који нема везе са самом сликом, онда добијају неки значај. Деи: Па не видим ништа:) Могу да кажем да композиција пије воду, да су боје океј, да је добар фазон ова креп трака вс мрља као контраст и то је то. Зато сам ти и одговорио после него што сам уопштено причао о таквој уметности. Просто, можда је лик то сликао под сличицама или пајом или кад му је жена умрла, а можда је чисто насликао декоративну слику да се стави на неки жути зид. Слика као слика, ако избришемо све те вансликарске елементе, природно, није ништа посебно и можеш и ти да је насликаш исто тако, чак не мораш ни то него можеш да насликаш нову са другачијом композицијом, другим бојама итд. а да буде у том фазону и ако напишеш испод ликово презиме, капирам да нико неће извалити. Значи, код анализе оваквих слика је нешто другачији фазон у питању него код рецимо оне илустрације што сам линковао. Оно што им даје цену је хајп и вансликарски трип, као и трип ако је нешто неко први урадио. Е сад, без тога, оне не би биле СРАЊЕ, али не би вределе толико. Кад кажем да не би биле срање, кажем да слика није ружна, да има добру композицију, пријатне боје, да је декоративна итд. Да, то нису неке ултра зајебне ствари, али ако та слика одговара рецимо нечијој гајби (не знамо дакле ко је сликао нити ишта о њој) и кошта триста јура, тај неко би требало да је купи и да улепша свој дом, јелте. Али ако не знамо ништа о њој и занимају нас само ликовне вредности на слици, а она кошта десет иљада јура, онда је треба прескочити, док ако неко ''јури'' слике тог лика, платиће их и по милион евра ако има толко пара. Нпр, замислите неку гајбу у фазону ''ја сам млади амерички адвокат, дању радим, а ноћу карам Мие'', знате о каквим гајбама причам. И онда ставите Мона Лизу на зид. Нема шансе, одудара. Није битно што је то супер слика, тај лик не би требало да качи Мона Лизу на своју гајбу јер ће испасти ко сеоски вашар и пилету сисе:) Треба да узме неку модерну графику или слику, по могућству жешћа стилизација или апстракција и да уклопи у простор то ко змајчина. Кад смо код апстракције, она МОЖЕ вршити посао и ако се гледа само као слика. Апстракција исто може да прати композицију, боје, ликовне елементе итд. Да би био добар ''апстрактичар'', теоретски би требало да јебеш кеве у реалистичном приказу, јер апстракција иде ПОСЛЕ на некој номенклатури скила. Међутим, она сама као слика не може нам рећи много изнад тога да ли је солидна јер нема довољно референтних елемената. Међутим, наравно да можемо да гледамо које апстракције су боље од којих итд. Да не буде да причам безвезе, већина мојих графика су апстрактне. И нисам лупетао кад сам их правио, већ сам радио често и по 10-15 ревизија и исправљања да то буде како треба. И да, то може да се ради са апстрактним сликама, а да не буде ''јој што сам дрогиран и уметник'' него да буде чисти скил и чисто ликовни приступ. Могу некад да фоткам неку своју графику, па да је анализирам, па да сконтате о чему причам (своју не зато што сам мастер графичар него зато што знам потпуно зашто нешто стоји где стоји и шта сам и како интервенисао). Кад сам код графике, да дотакнем мало и онај трип ''вансликарске ствари нису битне, дај да видим крајњи продукт колико је квалитетан и то је то''. То важи за неке ствари, типа, није битно то што си ти раскидао са рибом баш тад кад си радио наручену графику, па си пробио термин. Твог клијента боли курац за тебе и твоју рибу и не би било претерано паметно да се вадиш на то, нити твоја слика више вреди зато што си ти ''сликао у сузама'' или шта већ. Међутим, постоје неке ''вансликарске'' ствари које спадају у сам процес рада и оне се вреднују. И то није ништа супротно ономе што сам до сада причао, већ врло логично, тако да бер вит ми:) Рецимо, да нема тога, графике би углавном коштале 2-3 пута мање него што коштају. Заправо, њихов главни селинг поинт је тај процес. Али то је уско везано за сам продукт. Замислите да вам се покварио карбуратор. Ако мајстор треба да заврне три шрафа да би га поправио, наплатиће вам петсто кинти. Ако треба да потражује делове, притом ауто није претерано чест на улицама, па још ако карбуратор није јузер френдли за монтажу, узеће вам пет иљада. Слична ствар је и са графиком, плаћаш условно речено, сатницу, руке и цимање, поред тога што плаћаш тај исцртани папир који је пред тобом. И то јесте вансликарски елемент, али је ипак ембедед у продукт и стоји иза њега и што је најважније - графику не можеш да урадиш без тога. Слику можеш да насликаш и ако је не сликаш пајом, али графика подразумева један процес који је дефинише као графику и без неког од елемената тог процеса, нема продукта. Е, ал ово је рецимо свима јасно да је чист просер и једење гована The work’s interaction with both the floor and wall is meant to call attention to the space occupied in the gallery by both viewer and object. “I see the plank as existing between two worlds,” McCracken has said, “the floor representing the physical world of standing objects, trees, cars, buildings, human bodies, and everything, and the wall representing the world of the imagination, illusionistic painting space, human mental space, and all that.” Кад ви узмете да читате зашто је Маљевич црто квадрат, па онда прочитате и Јунга који је исто тај квадрат изанализирао итд. ви сте у фазону ''у јеботе''. Можете да констатујете како је слика срање и који ће му то курац, што није написао књигу, али ћете рећи ''Маљевич је један царски баја и добар му је фазон и перцептиван је лик и зајебан је филозоф и психолог''. Па сад, нек је слика срање, јебига, ако ништа стоји као тестамент да је он био неки баја. Али овај просер је хипстерски прелол и то је све. Јасно ти је одмах чим видиш реченичну конструкцију да је све то један велики Кери Бредшо трип и царево ново одело.1 point
-
1 point
-
Ево пошто сам нешто он фајр, да вам приближим тај трип како техникалије раде тај посао за који мислите да га ради таленат или космос итд:) Узмимо ову илустрацију као пример: Ово је као фазон сцена из игрице, тј. у питању је претпродукциона илустрација која се шаље даље. Имамо главног лика доле лево, десно је бос са два помоћника. Скренућу пажњу на пар ствари које су овде одрађене, а представљају примену технике и знања (чак и чисто научног) у циљу боље слике: -код сваке слике постоји флоу. Тј. човек може да фокусира изузетно мали простор, гледање нечега се заправо састоји од серије фокусирања. Уметник ово може да искористи и да практично тера гледаоца да гледа слику редом којим је уметник замислио. Рецимо, свако ко погледа ову слику, после иницијалног ''види слика'' ће да оде на главу овог боса, па ће да склизне доле код помоћника, па ће да склизне на главног лика. То није случајно и лик који је сликао је имао то на уму. Приметићете да је глава овог боса најдетаљнија. Исто тако, најмање мутна. Исто важи, само мање интензивно, за главе ова два кучета, као и за главног јунака. Дакле, ти елементи искачу тиме што су јасни и детаљни, а у томе предњачи босова глава и зато је то први фокус где око иде. Зашто главни јунак није други фокус иако је јаснији и интензивнији од помоћника? -под један, помоћници су ближи босу под два, стилски су ближи босу под три, осим стилске и физичке близине, ту је и фазон са груписањем и репетицијом елемената (који нисте свесно сконтали сто посто:) ). Обратите пажњу на положај и дизајн све три предње леве шапе. Да, то је практично једна шапа која се понавља. Човек несвесно и хипербрзо убацује те ствари у исти трип, зато капирамо боса и помоћнике као целину и пре него што то свесно урадимо и утисак нам је јачи. Наравно, то је исто урађено намерно. Зашто је онда главни јунак интензивније обојен? Зато што је мали, а треба да носи слику и да знамо да је главни јунак. Постоји ли још разлога зашто пичимо одмах на босову главу? Да. Нпр, један од стандардних фазона код композиције је правило трећине и то је отприлике неки, ај да кажем, ''упрошћени златни пресек фазон''. Поделите слику на трећине вертикално и усправно. Добићете четири крстића. Е, у те крстиће трпате битне ствари, људски мозак аутоматски пичи ка том ор симилар односу, зашто, зато што је то природно (фибоначи и те форе). Приметиће те да је босова глава у том једном крстићу. Исто тако, наш јуноша није у крстићу, али је ипак на вертикалној трећини, зато и не пичимо прво ка њему. Зашто капирамо да је главни бос спор ко курац, а да су помоћници брзи иако је ово статична слика, а немамо ни оне линије за померање као у стрипу? Зато што је покрет боса статичнији, згрчен и роботски и одаје утисак гломазности и спорости. Одмах нам је јасно да он удара једном у сто година, али одузима ко стока. Покрети помоћника су вијугави. Приметићете да десни помоћник (који је исти као и леви, тако да се ствари са њега аутоматски у нашем мозгу аплајују и на његовог колегу) има контуру у облику латиничног ''с''. Људски мозак капира латинично ''с'' у природи као нешто течно, вијугаво, спретно. Зашто, опет, зато што је то природно и може се видети код животиња. Слон сви знамо како се креће, а исто тако знамо како се креће ајкула. И то нам је ембедовано. Каква је ова магла, чему служи и зашто је има оволко много? То је тзв. ваздушна перспектива и исфурао ју је Леонардо ако се не варам. То му дође симулирање густине атмосфере која се види кад се гледају ствари које су далеко. Па нам је тако далека планина прозирна и мутна и мало се разликује од неба, док нам су нам ствари које су близу јасне и интензивне јер нема много ваздуха између нас и њих. Овде на слици се претерује са ваздушном перспективом и то исто намерно. Прво, одвајају се планови. Планови нам служе да јасније сконтамо структуру слике. Па тако видимо да нам је најближе ово растиње на овом зиду десно, а да су нам најдаље оне планине лево. Дакле, помаже нам да немамо утисак колажног триповања и да не трипујемо горе доле, него испред иза иако је слика 2д. Друго, претерује се због епикнеса. Овај бос треба да је огроман, па зато прогресивно иде у маглу, значи као толко је велики да један део видимо јасно, а други је у пички материној. Наравно, претерано је, али намерно, јер наш мозак аутоматски сабира два и два и у фазону је ''јој што је ово срање велико'', а није у фазону ''види маца од дваес сантима против лика од сантиметар''. Још једна ствар - ова магла нам даје и конкретан инфо. Количина нам указује на то да је влага у пичку материну, а боја и вајб магле да је хладњикаво време. Опет један инфо који несвесно примамо мозгом. И опет намерно изведен. Који је фазон са црвеном и жутом, а који са плавом? Црвена и жута боја су ''брзе'' боје, тј. брзо стижу до ока. Плава је ''спора''. Исто тако, интензивније су. Зато она срања на путу што упозоравају на рупе нису плава него су жута. Да ли је ово урађено намерно? Да. Дакле, интензивна црвена одмах стиже до вас и пре него што сте сконтали да гледате у слику и локује вас да идете ка њој и ви већ подсвесно знате да та црвена има неке везе са главном фором слике. Плава боја је ''спора'' и ''далека''. Све ствари ако су довољно далеко, пуне се плавом бојом, због атмосфере. Она плава планина на десет километара заправо није уопште плава, јел тако? И није толико бледа, него је сатуризованија, јел тако? Дакле, шта радити за далеке ствари? бојити у плаво, десатуризовати и бледети. Хм, дал има још нешто што бих могао да поменем... Да, композиција је таква да нас ставља у улогу посматрача у смислу да нас увлачи у слику. Овај зид је паметно стављен, такође перспектива је на нивоу висине човека и ми заправо подсвесно капирамо да блејимо иза тог камена и гледамо у јуношу како ће да енгејџује боса. Ах да, један нобрејнер, али вредан помена - примећујете да су једине црвене ствари на слици перушке боса и помоћника и коса главног лика. То их ставља све у једну интеракциону целину, поред тога што та црвена има улогу неонског знака који виче ''ово су битне ствари на слици''. Знам да сам извотово ко змај, али капирам да је корисно, чисто да видите да иза слике не стоји само ''Е ЗНАМ ЈА ОНОГ ЛИКА ОН ЗНА ДА СЛИКА ТАЛЕНАТ БРАТЕ ШТА ДА ТИ КАЖЕМ'' него и ГОМИЛА техникалија. А за које су многи склони да их припишу таленту или нечему неопипљивом, а заправо се ради о чистом раду, знању, техници и примени. РЕЗУЛТАТ те примене за обичног посматрача јесте неопипљив, али ту ништа није рађено ''оним нечим космичким'' већ је то практично сликарска наука. И она се састоји од далеко више аспекате него што је ''види што ова нацртана тета личи на ону тамо праву тету''.1 point
-
Jesi li siguran da su mikroprekidači u pitanju ? Ako su ti crkli klikovi na XAI-ju mogu da ti kažem da je mnogo veća verovatnoća da se izgulila plastika koja pritiska mikroprekidač nego da sam mikroprekidač pravi problem.1 point
-
1 point
-
oćemo i mi smrtni ljudi da dajemo minuseve! edit : vidi može, trpaj krekija!1 point
-
Kako sam danas usao na forum, zapitao sam se prvo dal sam na pravom mestu :D1 point
-
Ako se neko seca Vhailora kad se prodere YIIIIIEEEEEELD =) I naravno Ignus, Dak'kon i Morte najbolji NPC-jevi u igri ikad. Vazno je da sad u RPG igrama imas romanse i gej parove, jebes pozadinsku pricu =(((1 point
-
0 points
-
0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Stim sto se autor prejebao, Ryan i Jack treba da su fizicki slicniji, ipak su otac i sin.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Овде се не види ко је дао минус, ко плус. Ово је глупо, јер људи из фруста дају минусе, а мислим да их не треба ни скроз укинути, јер неке поруке просто вапе за минусима. Старом систему ништа није фалило.-1 points
-
Kako ste dosadni jebote. Normalno je da se transferi skrivaju, normalno je da svi demantuju, normalno je da igraci govore kako vecno oce da ostanu u klubu za koji igraju, normalno je da kao svi ljudi hoce da zaradjuju i vise para i da budu u prestiznijoj ekipi i da dizu neke pehare itd.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-2 points
-
-5 points
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+01:00