Jump to content

Counter Strike 2 & 1.6


3,574 topics in this forum

  1. KGB CS 1.6 GUI

    • 7 replies
    • 2.2k views
  2. Pomoc

    • 1 reply
    • 542 views
  3. Turnir Niksic CS 1.6 1 2 3

    • 54 replies
    • 4.9k views
  4. "Ledeni" Comtrade Turnir 1 2 3 4

    • 75 replies
    • 6.9k views
  5. turnir... 1 2 3

    • 52 replies
    • 4.1k views
    • 2 replies
    • 2k views
  6. help!

    • 2 replies
    • 788 views
  7. 30 fps?

    • 22 replies
    • 1.3k views
  8. plz gimme link

    • 1 reply
    • 609 views
    • 1 reply
    • 847 views
  9. CS 5 VS 5!

    • 8 replies
    • 1.3k views
    • 18 replies
    • 5.3k views
    • 0 replies
    • 629 views
  10. CSC Turnament 1 2 3

    • 56 replies
    • 4.2k views
    • 4 replies
    • 1.2k views
  11. Botovi mrtvi

    • 8 replies
    • 2.1k views
  12. Opet

    • 13 replies
    • 2.2k views
  13. Counter Strike 1.6

    • 1 reply
    • 621 views
  14. CSC Tournament

    • 0 replies
    • 1.1k views
  15. CORE SERBIAN CUP

    • 0 replies
    • 1.3k views
  16. revolucija

    • 18 replies
    • 1.6k views
    • 0 replies
    • 625 views
  17. molio bih za informaciju 1 2

    • 29 replies
    • 4.7k views
    • 0 replies
    • 937 views
    • 0 replies
    • 806 views


  • Topics

  • Posts

    • Harry Potter Quidditch Champions  je interesantno iskustvo, primarno namenjeno fanovima megapopularnog serijala o nešto manje popularnom izmišljenom magičnom sportu – kvidiču. Kako je u pitanju sport izmišljen radi narativnog aspekta u knjigama, sam koncept kvidiča je ostao poprilično nebalansiran i nedorađen, što je moglo vrlo lako da se uoči i u prethodnoj (sada već 20 godina staroj), kvidič igri Quidditch World Cup. Ovde, Unbroken Studios baš iz tog razloga malo menja formulu, oslabljujući poziciju tragača i formirajući nešto balansiranije iskustvo koje ima više smisla igrati u multiplejeru. Naime, kvidič se sastoji iz četiri pozicije – goniča, razbijača, golmana i tragača. Goničima je cilj da crvenu loptu ubace kroz jedan od tri protivnička gola (prstena), dok razbijači, koristeći dve čelične omađijane lopte, čuvaju svoj tim od istih ili napadaju protivnike. Golmani čuvaju ove golove, sve dok tragač pokušava da uhvati malu zlatnu skrivalicu, lopticu sa krilima koja se pojavi nakon nekog vremena, u ovom slučaju kada se određeni metar pri vrhu napuni do kraja.  Ovo je generalno na papiru jako zabavan sport, i uvek sam voleo te sekvence što u knjigama, što u filmovima i igrama. Nažalost, kada se oprobate malo duže u kvidiču, shvatate koliko je ovo zapravo glup sport, uprkos solidnim pokušajima Unbroken Studiosa da ga izbalansira. Ovde su tragači i dalje previše bitni, noseći 30 poena za svaku uhvaćenu skrivalicu. Svaki meč traje sedam fiksnih minuta, te ko ima više poena na kraju pobeđuje. Problem ovde jeste što sve igrače kontrolišete VI, te ćete tokom meča uvek imati opciju da se prebacite na jednu od tri preostale uloge, gde će se odraditi kratka jednosekundna tranzicija na datu poziciju. Doduše, ovo unosi pometnju u tempo igre, uprkos veoma sposobnom AI-ju koji kontroliše preostalih šest saboraca u vašem timu. S obzirom da se mnogo stvari na terenu paralelno dešava, nikada nećete biti u kontroli u potpunosti, uprkos višečasovnim sesijama vežbanja. Golmani na primer mogu postavljati svetleće prstenove za svoje saigrače, iscrtavajući plan igre koji im daje dodatno ubrzanje pri letenju kroz iste. Ipak, u singlplejer modu, goniči su ubedljivo najbitniji i jedini vredni igranja aktivnije, s obzirom da ćete najviše poena postizati pomoću njih, s vremena na vreme se prebacujući na tragača radi hvatanja skrivalice. Ovu pometnju je teško kontrolisati, te sam otkrio da je najbolje jednostavno ignorisati uloge golmana i razbijača, primarno jer perspektiva kamere i opšti haos na terenu ne dozvoljavaju previše kontrole u ovom aspektu. Sam gejmplej je veoma responzivan, i uprkos svojoj arkadnosti, ume biti veoma zabavan u određenim momentima ili modovima (primarno u multiplejeru). Singlplejer karijera nudi put od imanja Vizlijevih i treninga, preko čarobnjačkih turnira u Hogvortsu i tročarobnjačkog turnira između škola, pa sve do svetskog prvenstva koje nudi izbor između 20 različitih zemalja. Nažalost, ovde nema preterano velike razlike između timova u stilu igre, ali je svakako lepo imati selekciju za koga želite da igrate. Kreirate karaktera za svaku poziciju koju igrate, pa im kroz levelovanje istih dodeljujete iskustvene poene koji će poboljšavati njihove sposobnosti, što u vidu mobilnosti, što u vidu preciznosti ili snage, mada ovaj sistem ne ostavlja previše mesta za manevrisanje. Igra ima vrlo dopadljiv vizuelni stil koji je malo odmakao od realizma i lepo doprinosi i vizuelnoj preglednosti na terenu. Ova igra je sa druge strane značajno bolja u multiplejeru, za koji je primarno i napravljena. Nažalost, trenutno postoji samo 3 na 3 opcija, gde svaki igrač kontroliše goniča i po jednu od preostale tri uloge. Ipak, zahvaljujući ovome, haos na terenu je znatno manji (ili veći, u zavisnosti od vaših saigrača i protivnika), ali je gejmplej znatno koherentniji i više sklon kontroli i strategiji, s obzirom da više ne kontrolišete šest likova odjednom. Uz to je i planiran 6 na 6 mod koji mislim da će mnogo doprineti igri i njenom potencijalu u multiplejer smislu. Igra nema mikrotransakcije i otključavaćete brojni kozmetički sadržaj jednostavnim igranjem i rešavanjem raznih izazova i progresiranjem karijere. Nažalost, sadržaja ovde i dalje ima u premaloj meri rekao bih, jer igra poseduje svega šest arena sa blagim razlikama u vidu vremenskih prilika. Kroz par sati ćete iskusiti sve što ima da se vidi i uradi, te ostaje nada da će dodatak novog sadržaja biti konzistentan i da nećemo dugo morati da čekamo na neke nove multiplejer modove. Quidditch Champions je odlično optimizovana igra u svakom smislu, bez bagova, problema sa frejmrejtom i serverskim kodom, te su bilo kakva pucanja u multiplejeru i van njega apsolutna retkost i za svaku pohvalu u vremenu veoma neispeglanih naslova. Igra svakako ima potencijala da bude zabavna sa svojim kratkim mečevima i interesantnim konceptom, uprkos svojim problemima u singlplejeru koji su više problemi kvidič sporta nego same igre. Harry Potter: Quidditch Champions je dostupan za PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One i Nintendo Switch Autor: Nikola Aksentijević Igru ustupio: CD Media Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Metle i lopte: Harry Potter: Quidditch Champions recenzija appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
    • Radim na tome :D Ali prva stvar koje se moraš osloboditi da bi ih probao i vežbao efiksanije, je Default template random mape. Moraš učitati neki optimalniji, načičkaniji kontentom za vežbanje u početnoj zoni. Deafult je prespor.  Isto novije otkrovenje mi je koliko je totalno gubljenje vremena, tj. movementa čistiti baš sve redom blzu startnog grada, beskonačno je korsinije probiti se što ranije do nečeh bitnijeg, idealno drugog grada, i iskorsititi njegove beneficije što pre, ako si Necro prelančati svu vojsku odatle nazad do transformera, ako si našao Dungeon duplirati manu i možda iskorsititi Summoning portal, Tower - planirati gildove tamo, Conflux - odmah univerzitet i kupovina Earth, Air, po potrebi Water magic na main heroju, isti grad kao i početni - Win gg, Castle - stables i budući angđeli, Inferno... jebiga :D  Ako čuva gomilicu kristala malo dalje od puta 40 gremlina, igraš Fortress - ne treba ti ni za k..., treba ti drvo, sumpor i živa, ideš dalje. Stroghold - biješ i kupiš, treba ti krsitala, ali poželjno ne traćiti glavnog heroja na to, već prebaciti vosjku do nekog pomoćnog. To su još neke cake koje sam do sada pokupio. Znaš li šta je "town portal za sirotinju"? (Poor man's TP) :D
    • Jbg, nema :D Imaš onaj klip moj 100 trogoldita i Shakti za čišćenje tri zmaja, to je bukvalno AI exploit. Moguće je isa manje, i sa drugim herojima, ali to je recimo nijansa koja meni fali, ja sam jedino 95% siguran da ću tu sve postaviti i izvesti kako treba ako imam unapređene troglodite i Shakti +1 speed bonus na njima. Čak i tu fejlujem prvi put i ponavljam fajt :D Od zajebanciej pre oko godinu dana pogledao par tih klipova, i zapitao se kakav je ovo mod, skinuo HotA, i to je sad to :D Lexiav, Alex The Magician i ima neki Kyraha što nikad nisam ništa pogldoa, ali sam negde čuo da je taj možda najboji igrač od svih. Ja, npr, razumem osnovne koncepte, ali mi fale nijanse, recimo uletim sa Drakonom i 100 gnolova i dobijem tih 4 ili 6 viverna i spojim sa ona dva iz grada i meni do jaja. Ali pogine mi dosta gonolva, ostane možda 20, oni više nemaju nikakvu udarnu moć, mogu samo da smetaju kao one-stacks, sad je se sve na vivirenima. Ovi likovi znaju fazone i u koji slot šta  staviti, gde pomeriti, kad napad, kad wait, kad defend da nekako prejebu dargonfiles AI da im ne udaraju i ne nabace weakness na gnolove odmah, što meni, naravnlo, urade... Oni izađu sa 50+ gnolova iz istog hajva... Konzervatorijum rano bez ultra jake vojske i/ili expert slow ili haste mi je totalna misterija za sada, mada se nisam ni bavio time još.
×
×
  • Create New...