Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Meni čak izgleda i ok, drugačije, mada malo liči na trenutni Ceed od napred. Jedino što ja imam utisak da je prošli Clio i dalje nov, a sad pogledam ok, kao 2023, ali šta je logika, izbacuju novi model na tri godine?! Verovatno hoće da dignu cenu 😄 još!
  3. Sigurni Viver koja puca iz štikle, šta ti više treba!
  4. Today
  5. Prošlo je dugih devet godina od izlaska poslednjeg nastavka iz ove legendarne franšize, a čak petnaest od „pravog naslednika“, bar po nekim našim kriterijumima. Čekanju je napokon došao kraj i pred nama je Mafia: The Old Country. Već iz samog imena možete naslutiti da se radi o povratku na same početke mafijaških organizacija. A za one koji ne znaju – mafija vuče svoje korene iz Italije, tačnije sa Sicilije, gde se upravo i odvija radnja igre. Ovde preuzimate ulogu Enca, mladog Italijana koga je otac, kada je imao samo pet godina, prodao u roblje – u rudnik sumpora. Vlasnik rudnika je lokalni mafijaš Don Korado, glava porodice Galante. Kakva je sudbina zadesila našeg junaka nakon života u rudniku, ostavljamo vama da otkrijete, a mi ćemo se u nastavku više baviti tehničkim detaljima kao i pozitivnim i negativnim aspektima ovog dugoočekivanog naslova. Kao i prethodnici, Mafia: The Old Country je klasična „story driven“ igra. To znači da nema obilja sporednih misija i aktivnosti kojima biste mogli da se bavite van glavne priče. Ako ste očekivali Mafiju u GTA stilu – zaboravite na to! Takav pristup jeste prikladan za ovaj tip igre, ali imajući u vidu koliko smo se uželeli Mafije, a da igra traje svega 10–15 sati (kao i prvi deo), voleli bismo da postoji još dodatnog sadržaja. Nažalost, osim skupljanja kolekcionarskih predmeta i „dinara“ (valuta u igri), gotovo da nema šta drugo da se radi. Eventualno možete uživati u prelepim sicilijanskim predelima, čija atmosfera je zaista preneta na pravi način. Ako se odlučite da sakupite sve što igra nudi, naići ćete na jedan posebno upečatljiv problem a to je da u ovoj igri nema mini mape, niti opcije da obeležite ciljnu tačku na mapi koju bi kasnije pratili. Mapa postoji, ali samo u meniju kada pauzirate igru. Da li je to urađeno namerno radi retro osećaja ili je reč o nedostatku – ostaje nejasno. U svakom slučaju, često ćete morati da pauzirate igru da biste se orijentisali kada budete pretraživali mapu. U misijama postoje vizuelni putokazi na putu, ali za dodatne aktivnosti – toga nema. Priča je pravi klasik. Bez preterivanja možemo reći da je, ako ne u rangu sa prvim i drugim delom, onda makar vrlo blizu kvalitetom. Gejmplej je dobar, bez mnogo bagova. Pucnjave u misijama su zanimljive, a u određenim situacijama moguće ih je zaobići šunjanjem – odnosno neutralizacijom protivnika i odlaganjem tela u obližnje kovčege. Ako vas ovo asocira na igre iz Hitman serijala, reći ću samo da vas osećaj ne vara. Međutim, upotreba mehanike skrivanja tela u kovčege deluje ograničeno i bez neke stvarne svrhe. Pretpostavljamo da je ova opcija rezervisana za veću težinu ili je ubačena samo da poveća broj mogućnosti. Ne možemo potvrditi jer smo igru prešli na srednjoj težini, gde je ovo bio zanimljiv, ali ne i zaista koristan detalj. Misije su raznovrsne i nisu repetitivne – prirodno vas vode kroz priču. Ono što može zasmetati jeste što ne možete slobodno istraživati Siciliju između svake misije. Ako želite da sakupite sve predmete i osvajate trofeje, moraćete dobro da planirate izlete između konkretnih misija. U igri imate dva glavna prevozna sredstva: konje i automobile. Oba možete kupovati kod lokalnih dilera i skromno unapređivati – kod kola se menja boja, a kod konja sedlo. Konji imaju „boost“ u vidu mamuza. Slabiji imaju po dva, a bolji po tri ili četiri. Momenat pozajmljen iz Zelda igara? U svakom slučaju, ovaj takozvani “feature” će vam posebno biti koristan u misijama gde je vreme od presudnog značaja. Automobili dolaze u bržim i sporijim varijantama. Kao i ranije, vozite ručnim ili automatskim menjanjem brzina, a novina je što kola morate da upalite na kurblu pre vožnje. To je pojednostavljeno (jer to ne radite često), ali donosi dovoljnu dozu realizma za bolju imerziju. Tu je i indikator goriva, ali deluje da je više kozmetičke prirode. Nivo se smanjuje, ali do nule nikada ne dođe – verovatno je ovo samo omaž prethodnim delovima igre. Muzika se lepo uklapa u atmosferu. Glavna tema je prepoznatljiva, iako možda ne toliko kultnog prizvuka da biste je lako zapamtili. Ali posle nekoliko sati igranja definitivno će vam ući u uvo. Grafički, igra izgleda odlično. Nebo je gotovo fotorealistično, a celokupan utisak je snažan. Međutim, voda je neočekivano loša – vizuelno je neprihvatljiva za novu generaciju igara. Prosto deluje kao da su je potpuno zanemarili. Ostaje nada da će neka od budućih zakrpa igre to ispraviti. Ovo je tip igre koju ne možete previše eksploatisati. Ona je najbliža dobrom filmu – odigrate je jednom, pa možda ponovo, da osvežite pamćenje i otkrijete još poneki detalj. Za razliku od GTA i sličnih igara, ovde nećete provesti sate i sate u istraživanju mape i sporednih misija. Ako volite dobre priče i ovakvu tematiku, Mafia: The Old Country će vam pružiti jedno zaista lepo iskustvo. Podsetiće vas na detinjstvo, kada ste kao klinci sanjali da postanete mafijaši ili gangsteri – ali srećom, nikada niste! Zato kontroler u ruke, noge na tabure, piće na sto, ženu na posao, a decu u školu i prepustite se ovoj sjajnoj mafijaškoj igri i divnim predelima Sicilije. Mafia: The Old Country je dostupan za PC, PS5 i Xbox Series X/S Autor: Miloš Živković Igru ustupio: CD Media Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Gospodska mafijanja u retro fazonu: Mafia: The Old Country recenzija appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
  6. novi reno klio 6 malo su ga sjebali kako bi ljudi kupovali R5?
  7. Eto resenja u reketu i odbrani, Jokic na klupu!
  8. Pa precednik ofc, nije dzabe zavrsavao trenersku skolu!
  9. i ko sad posle njega? alimpije? 😄 ili cemo opet Saleta ili Kokoskova ili Vucica? 😄 😄
  10. Posle su kao demantovali, videcemo sta je bilo na kraju.
  11. Yesterday
  12. ako su, tek su oni sa svojim imenima otišli u tri lepe, ovo mercovo si makar nekako mogao da kao nešto pratiš 🙂
  13. Mozzart je bio u pitanju. "Trivia" u vezi tog slučaja leži u tome što je snimljen ceo serijal kojekakvih reklama sa njim ali i sa onom devojkom crnkinjom koja se par nedelja / meseci posle toga ubila (a bila ćerka one tv voditeljke) i onda su zbog toga povukli sve to tj. ništa se nije ni emitovalo, praktično jedini iskoristiv sadržaj bez nje je bilo tih par reči što ovaj izgovara na kraju reklame koja je posle "prepakovana" zbog "nove realnosti" u neku rendom reklamu sa srećnim ribama u kladži koje su naknadno snimane i onda Ronaldinjo ubačen na kraju.
  14. a lol, odavno se zna da je Ronaldinjo propo jako, mislim i pre nekoliko godina je reklamirao neku domaću kladionicu, čak izgovorio i neku rečenicu na srpskom nešto... kontam da je njegova cena ispod 100k sigurno, možda i ispod 50 :DDD
  15. Slična vest stigla je pre nekoliko dana iz nekadašnje masterrace fabrike Volkswagen, pošto su odlučili da će modele ID.3, ID.5, ID.7 da zamene sa poznatijim nazivima, odnosno ID.POLO, ID.GOLF (NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!), ID.PASSAT Već su predstavili ID.POLO, jajasto govance
  16. to je dizajn za debile, kao i novi bmwovi, staviti sto veci znak napred
  17. a evo nam i tizera za C-klasu EV 😬
  18. Iiii: Руководство Кошаркашког савеза је данас донело одлуку о разлазу са селектором Светиславом Пешићем после елиминације у осмини финала Европског првенства, а потом је њему саопштена одлука. Након вести да је Светислав Пешић смењен са места селектора Србије које се појавило по медијима, из КСС-а су прецизирали да се ради о одлуци крвоне кошаркашке организације у земљи.
  19. Vise ovo. Poveo je Micica koji je potpuno van forme (i nije direktna zamena za Bogija, ali nema veze). Guduric je podbacio tako da ne mogu da gresim dusu i da kazem da je do Pesica. Ali ako vidis da im ne ide, rotiraj, izbacuj ih napolje, ne znam. Ali da, i sto kaze dr Dule - pa ubaci Vanju, jebem te usta... Ne znam, nije samo do Pesica, igraci su podbacili, mozda je nesto drugo u pitanju, kurcobolja neka. Zao mi je par igraca koji su se uvek lozili i ginuli za repku, ovo je bila (poslednja) sansa da se bas jako napadne zlato(pre svega Bogi, Aleksa mozda i bude igrao, imace 34...). Sledece evropsko bukvalno ne znam ko ce da igra 😄
  20. Lucky

    Tenis 2022/25

    Gledajući ponudu drugih igrača, deluje da nemaju baš neku konkurenciju da ostvare svoje ciljeve osim jedan drugog.
  21. Dick Warlock

    Tenis 2022/25

    Siner ima 4. Njemu fali RG, a Alkarasu Autralija da ima od svakog po jedan.
  22. Kad smo kod zamene za Bogija na bekovskim pozicijama smo imali i Vanju Marinkovica koji skoro uopste nije igrao, a deluje mi da bi bio bolji od duduka Micica i Gudurica.
  23. pa koga da obezbedi? ako odabere tim, zar ima pravo izmene nakon toga? ili misliš nije obezbedio zamenu pre nego što je otišao na prvenstveno jer je bio u fazonu ma tu je bogi ne moram da brinem? 🙂 a za odbranu rekao bih i da je do njega ali i do toga što su naši imali šuplje ruke 🙂
  24. Već sam pisao o ovoj igri u magazinu i njenom ogromnom potencijalu od domaćeg developera Bigosaura, te sam bio veoma raspoložen da se vratim ovom naslovu u njegovoj punoj snazi. Clutchtime je roguelike deckbuilder, inspirisan raznoraznim pulenima žanra sa svojim spinom na celu mehaniku, kombinujući strateške elemente košarke sa veoma zaraznim roguelike mehanikama. U košarkaškom meču od četiri četvrtine, moraćete da navodite svoj tim do pobede. Svaka od odigranih karti će skidati vreme sa sata, dok odvojeni sat za napad će jednostavno prikazivati broj karata koji vam je dozvoljeno da odigrate. Ulogu mane ovde igra kondicija, te će svaka karta koštati određenu količinu iste. Poenta je da postignete što je više poena moguće, ali naravno u celu ovu priču su uključeni skoro svi elementi moderne košarke te će određene karte podrazumevati igranje odbrane, situacije na terenu, specifične paseve, slobodna bacanja i slično. Određeni potezi će vam donositi više kondicije ili sposobnost da izvučete dodatne karte, dok će timske karte davati specijalne sposobnosti koje mogu trajati ostatak meča. Balansiranje vašeg špila i strategija odigravanja karata su ovde presudni, jer preveliki fokus na određene tipove karata i igranja ume dovesti do podbacivanja u drugim poljima i izgubljenim utakmicama, te je ovaj diverzitet i nedostatak „savršene“ strategije veoma intrigantan i pruža predobro iskustvo koje se retko viđa u brojnim deckbuilderima današnjice. U Clutchtime-u postoje četiri moda, sa donekle drugačijim formatima po principu igranja mečeva. Turniri su eliminacione prirode, dok postoji i doigravanje u stilu NBA Plejofa gde najbolji od sedam utakmica prolazi dalje. Sezona donosi klasičnu ligu sa deset timova, gde na kraju sezone prva četiri tima prolaze u eliminaciona polufinala i finale. Puna sezona vas stavlja u ligu sa čak 28 timova gde protiv svakog tima igrate dva puta, a plejof vas čeka na kraju sezone ukoliko se dovoljno visoko pozicionirate. AI protivnika je odličan, dok igra nudi čak šest nivoa težine u slučaju da imate problema sa pobeđivanjem, i svaki od ovih nivoa utiče i na broj karata i kondicije koju ima protivnik, dok viši nivoi težine uključuju limite na broj karata koji igrač može odigrati u potezu. Tu je i vrlo interesantna publika koja utiče na igru, bilo da ste domaćin ili gostujući, te neke karte mogu uticati na ovaj faktor spuštajući ili povećavajući buku navijača, shodno tome gde igrate. Vizuelna prezentacija je minimalističke prirode, ali je interfejs vrlo pregledan i intuitivan. Zvuk je odličan, pogotovu jer imate sve zvučne efekte događaja sa terena, bilo da je u pitanju škripa patika, sirena ili zvuk mrežice. Igra doduše nije bez problema, jer pojedine karte, pogotovu timske mogu biti eksploatisane do te mere da ćete imati beskonačno kondicije ili neprobojnu odbranu. U vidu balansa, ove stvari se lako daju ispraviti i neizbežne su za ovakav tip igre gde je donekle i poenta naći sulude kombinacije i taktičke pristupe igri. Uz kombinaciju odličnog gejmpleja sa poprilično čistim dizajnom i vrlo dobrom zvučnom podlogom, Clutchtime bih preporučio i onima koji nisu fanovi košarke. Vrlo lako se može desiti da ne primetite kada je svanulo napolju pokušavajući da raščivijate protivnika u majstorici. Clutchtime: Basketball Deckbuilder je dostupan za PC Autor: Nikola Aksentijević Igru ustupio: Bigosaur Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu. Pretplatite se na Play! Newsletter * indicates required Email Address * The post Srpska košarka u roguelike fazonu: Clutchtime: Basketball Deckbuilder recenzija appeared first on PLAY!. Pročitajte kompletan članak na PLAY! sajtu
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...