All Activity
- Past hour
-
pa znaš kako, koliko god da je autoputa, a niej baš 250 metara, neka bude 200tinak kilometara od bregane do gorice, kupio sam mesečnu vinjetu za sloveniju sad i išao tamo i vamo preko cele slovenije što je samim tim 2 x 30 evra u našem slučaju a u njihovom 1x30 i plus sam prošao malo gore dole po auto putu do par nekih mesta. možemo da ulazimo u tačne kilometraže i razdaljine da li je naš autoput od subotice do preševa duži pa kao toliko i vredi po kilometru ali shvataš poentu a ona nije u tome da merimo tačno u km jer ne pričamo o route66 vs Lihtenštajn. vinjeta za mađarsku osim ako nešto nisu menjali je bila tipa 8 evra 10 dana ili 15 mesec dana. austrija je mislim 10 evra dve nedelje. Godišnja austrijska vinjeta je 90 evra. hrvati deru kao i mi, tako da ne mogu da kažem da smo tu isti "po dobru" možemo samo da konstatujemo da smo isti po tome koliko udaramo po ušima :))
-
Autoput od Evzonija ka jugu je je oko 20km regularan autoput, sa sva odvojena smera, svaki sa po dve + zaustavna traka, a onda se trake samo stope, bankine nestanu i smerove razdvaja bela linija, opet jedno 30-40km Uz to ni ostali putevi, koji nisu ovaj autoput, nisu u mnogo boljem stanju. Ne pije vodu da nece zbog Makedonije, nego su im svi putevi takvi. I onda world famous ukljucenje u krajnju levu traku drugog autoputa. Jbn Grc
-
lol kakvi retardi, znači šta, uzmem bez dozvole EPS logo i krenem da prodajem majice fazon, oni umesto da me tuže dođu i isključe mi struju? :DDD bukvalno je taj rad, kakvi teletabisi, i to još sve napismeno ima lik, lepo da ih tuži i uzme neki keš lagano.
- Today
-
a ti inače kad platiš vinjetu a u tranzitu si, odlučiš ipak da se provozaš par dana kroz tu državu uzduž i popreko (za sve pare) pa nastaviš dalje? Hoću reći, aposlutno nismo ništa skuplji od "regiona"; za turke koji samo prolaze u jednom smeru - Slovenija vinjeta 15 evra za 250 metara autoputa, kroz Hrvatsku da prođeš ti je oko 28 evra, tako da ovih naših 30 apsolutno ne odskače.
-
poskupela bi i ovako kao što i inače poskupljuje svake godine, tako da se tu ništa ne menja. 🙂
-
možda ovako nešto javno, ovo Grka što ja poznajem kad baš moraju i dalje kažu Skopje 🙂 skroz si u pravu za sve što kažeš, ali nekako izgleda da u praksi to nije baš tako nemam pojma, prvo stvarno nema toliko kamiona kad se ti tu muvaš oko granice, u poređenju sa Horgošem i to sve, a drugo oni iz atine da zapiče kolima treba im 6 sati da dođu do makedonije 🙂 pa onda još 2 da prođu makedoniju pa su tek stigli do nas 🙂 znam dosta grka nekih i kad god ih pitam gde idu manje-više svi idu ili avionom do zapadne Evrope ili neka Italija, a naravno ogromna većina se mota po Grčkoj, 'fala bogu pa imaju gde da idu mogu svake godine novo ostrvo pa da ih ne posete sve do penzije 🙂 Daleko od toga da nije bitno da ima saobraćajnica iz velikog grada da je poveže sa ostatkom Evrope, ali nekako su se možda više okrenuli pomorskoj trgovini i distribuciji. naravno ovo sve ovako napamet pričam nemam neki dokaz eurostata ili nešto tako 🙂
-
Znači nama poskupljuje putarina i akciza za gorivo 🙂
-
Ti si prvi kukao kako ti nije jasno zašto Grci ne naprave taj put 😄
-
Što se mene tiče samo nek idu 🙂 Već sad se vidi blaaaaaago rasterećenje zbog ovoga što jedan deo ide preko Rumunije i Bugarske, a i ko god je normalan zaobićiće nas da ne mora da plaća 30 evra autoput u jednom smeru, ono vrednost mesečne vinjete u Sloveniji ili Austriji. Plus manje para za Vučić kasu!
-
Želimo žute nazad, greota da ovakav kadar propada!
-
U redu je Zwerko, ti si u pravu uvek, plus smo mi slepo crevo Evrope i nismo bolje ni zasluzili!
-
Može da bude nebitan ako je ta mreža autoputeva preprečena sa dve granice, a na druge strane nemaš granice. To je onaj problem sa Via Carpatia koji pominju. Patras je treća po veličini luka u Grčkoj, ali nisu ona ili Igumenica ona konkurent Solunu, one se dopunjuju - u smislu za neke stvari je lakše da stignu brodom u Igumenicu pa se prebace do Soluna pa nastave dalje negde brodom, zavisi kuda ide i šta. Ili recimo u Igumenicu se u letnjim mesecima iskrca gomila Turaka iz Zapadne Evrope koji su pošli kući preko Grčke i onda spiče direktno auto-putem do svoje domovine, to je mnogo veći tranzitni saobraćaj nego srpski turisti. A što se tiče Juga Srbije i Makedonije i gravitiranja ka Solunu, to možda i jeste tačno da bi trebalo da gravitiraju, ali je pitanje šta izvoze? Vrlo lako se utvrdi empirijski ko god malo više vozi auto-putevima u okolini - koliko kamiona obiđeš na auto-putu kroz Makedoniju i do Soluna? Bukvalno možeš da ih nabrojiš na prste... A onda recimo kreneš iz Budimpešte ka Subotici i jedna traka je puna kamiona sve do odvajanja za Arad. Onda nema više nikoga 😞
-
Ne slazem se sa vama. Pod jedan, bilo koji autoput koji povezuje glavni grad sa drugom mrezom autoputeva ne moze biti nebitan. Pod dva, nisu ni Igumenica, ni Patras sigurno vece luke od Soluna da bi imale bolju povezanost. Pa cela Makedonija i jug Srbije bi trebalo da gravitiraju ka Solunu za transport robe, nemoguce da je promet bas mizeran.
-
Taj deo puta je uvek bio pakao, baš zbog toga što je put širok, a kao samo su dve trake pa onda gledaju ko će pre u sredinu... Plus se opušteno vozi 100+ tako da su sudari s ozbiljnim posledicama. Od kad su ka Obrenovcu otvorili Miloš Veliki autoput ja sam progledao i nikad više se nisam vratio na Umku... Postoje takvi putevi širom Grčke ali tu postoji da kažemo nepisano pravilo da sva sporija vozila voze na pola zaustavne i onda sredinom može lagano da se obilazi. E sad na ovom našem delu puta naši i Makedonci to ne znaju pa voze sredinom trake, a plus voze divljački i onda dolazi do problema. E75 koridor je nama bitan, drugima baš i ne 😄 da bi se nekome isplatila izgradnja auto-puta gledaju koliko tereta, tj kamiona tu prolazi i koliko njihovog stanovništva tu živi, tj imalo bi korist od tog auto-puta. U oba slučaja na potezu Solun-Evzoni je to za Grke baš mizerno, kamiona i nema, niti ima nekog većeg naseljenog mesta. Zato su radili na primer onaj ozbiljan auto-put (A2) do Igumenice jer tu dolazi dosta tereta u luke pa ima transverzalu ka Turskoj (a dolazi i gomila turskih gastosa u letnjim mesecima), ili na primer A5 od Patre ka Igumenici koji treba uskoro da se završava da bi opet povezao prevoz tereta. Realno par stotina hiljada srpskih i makedonskih turista koji prođu tuda svake godine će se snaći i sa tom deonicom tokom leta, ostatak godine bukvalno zvrji prazna. Deluje mi da su od tog hejta prema Makedoncima manje-više i odustali, mislim da je najviše bilo kada su ovi sve preimenovali u Aleksandar Makedonski, kako se to smirilo i ovi su iskulirali.
-
Pravo da ti kažem možda bi trebalo pogledati neku statistiku koliko tu vozila prolazi i odakle. Mislim i da namerno neće da urade zbog Makedonije, u fazonu ne pravimo put prema "neprijateljima" a onda su u fazonu ko šljivi makedonce i srbe nek se voze ovim sranjem od puta, ofc nismo jedini ali nas ima u dovoljnoj meri 🙂 A pride su grci cigani :))
-
sama vest je u startu bila kretenska pa tačno i da mu je bio otkopčan šlic ali je onda demanti nadjačao originalnu vest 🙂
-
Meni i dalje nije jasno zasto su Grci toliki cigani da 30 god ne mogu od tih usranih 50km puta u ravnici da naprave full autoput...nije bas da je neka vukojebina i nebitan put, vec E75 koridor koji povezuje Solun i Atinu sa ostatkom Evrope.
-
jako bitna informacija...jbte ko je sve prof i dr danas
-
🍌 https://nova.rs/vesti/drustvo/ministarstvo-prosvete-demantovalo-da-je-slic-dejana-vuka-stankovica-bio-otkopcan/
-
pa zavisi kako je setupovan, dal' mu je komunikacija sa serverom uslov da bi radio ili ne 🙂 ako jeste onda ti džemer odmaže, više ti treba neki fejk server sa kojim će on da kao komunicira 🙂
-
to je kao onaj deo puta kad pređeš Grčku granicu što ima po jednu traku i neku kvazi zaustavnu pa ljudi nagare jer su jedva dočekali da pređu granicu, a ovi iz drugog smera naravno da bi došli do što bolje pozicije na granici i onda nastane to što nastane.
-
Ako bih držao neki džemer, da li bi radio auto? ako nema konekciju ka netu? 🙂 Ili da kupim Golf 2 sledeći, ko ih jebe sve 🙂
-
pa ako gledamo naredni post: deluje dosta sus da zbog ovako nečega mu isključe auto, tako da možda jeste samo PR stunt da ispromoviše svoju novu pesmu Cybertruck 🙂 posebno što nisam siguran ni da cybertruck u tom smislu može biti registrovan kao trademark 🙂 a svakako ne da mu isključe kola zbog trejdmark dispujta.
-
"Brou"