Jump to content

W40K: Dawn o War 2


Bahamut

Recommended Posts

  • Replies 250
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ah sto vishe igram ovu betu to mi se igra sve vishe ne svidja.Problem kod COHa a i ovde je kad dobijes vozila/walkere onda je sve gotovo i onaj koji se nabudzi pre do njih je pobednik.

Ja kad imam nabudzeni squad howling bansheesa mogu bilo kakvog walkera da unistim instant tj mnogo se lako counteruju sa dosta eldar jedinica, al kolko sam video i druge rase to mogu lagano, cak sam se i x puta zajebao kad sam pravio vozila jer tipa cudo kao carnifex koga jedino wraithlord moze counteruje unisti mi fire prism i falcona iz 1 udarca. Ne znam sa kim ti igras ali skoro svaka melee jedinica kad stavi jeftini upgrade moze da unisti bilo kakvo vozilo/walkera.

Link to comment
Share on other sites

Ah sto vishe igram ovu betu to mi se igra sve vishe ne svidja.Problem kod COHa a i ovde je kad dobijes vozila/walkere onda je sve gotovo i onaj koji se nabudzi pre do njih je pobednik.

ne znam za dow2 ali brate minli peshadija je u cohu ownovala vozila koja bezglavo jurishaju bez pratnje

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ne znam za dow2 ali brate minli peshadija je u cohu ownovala vozila koja bezglavo jurishaju bez pratnje

Tako je i dow-u, mozda jos vise naglaseno.

Evo primera toga:2 playera sa 2 dreada plus 1 ili 2 squada scouta sa shotkama =nemoguce zaustaviti

npr. 2 tima assault marinaca + angels of death ili 2 squada tac. marinaca sa rocketima, ili jednostavno plazme... ima jos jedno 50 nacina da se to counteruje...

ajde ne

Link to comment
Share on other sites

http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=1074

/rant

Eve ga intervju sa Johhny Ebbert-om, lead designer-om DoW 2, spominje se i Homeworld 3 na kraju. Iz teksta moze da se vidi na koji nacin razmislja Relic i meh, ne znam da li mi se to bas svidja.

Lik dosta objasnjava neke svoje odluke u vezu novog DoW-a, skoro kao da ih brani.

Kapiram da se Relic trenutno na RTS trzistu nalazi u ulozi inovatora (dok je Blizzard naravno na dominantoj poziciji, sa War 3 i Starcraftom 2 koji dolazi). Relic je u poziciji da mora da izmislja toplu vodu dok ce Blizz samo da napravi Starcraft 1 sa boljom grafikom i ok, dosta promenjenim single-playerom. Starcraft 2 ce u svakom slucaju da se prodaje u milionima a za Dow2 je pitanje.

U principu je Relic otisao na gamble, pokusavajuci nekim inovacijama RTS-a da privuce nove igrace, tu pre svega mislim na manji broj jedinica, heroje, no base building, forsiranje victory point-a itd.

Do or die situacija, mogu da prsnu samo tako ako se igracima ne svide sve te inovacije.

Bas volim Relic kao studio i nadam se da ce da im uspe sa DoW 2, ja cu ga kupiti sigurno. Ali po mom misljenju bas donose "cudne" odluke u poslednje vreme, npr. izasla ekspanzija za COH but WHER AR TEH FAKING RUSSIANS???, ili to sto nagovestavaju da Homeworld nece biti u 3D, vec ce kao naci nacin da igracima bude lakse (tj. dumb down).

/rant off

Andjeo smrti spusti buktinju i s' njom ugasi se jadno bice moje.

Link to comment
Share on other sites

homeworld da ne bude 3d ? brate oni su prsli... zasto onda prave homeworld uopste

auuuu pa oni vide nacin na koji je fo3 postao komercijalan kao dobru stvar :| another one bites the dust

"Shack: --but maybe I could phrase it this way. In this economy, and considering all the risks of hardcore PC game development, can we ever really expect to see a true Homeworld sequel? Is that even a reality now?

Jonny Ebbert: Anything's possible. If I went back in a time machine and I told you there's going to be a Fallout 3, and it's going to sell three or four million copies on Xbox and PS3, what would you reaction be? I mean, up until that point Fallout was a very, very niche cult game.

And it came back, and now it's going head to head with Gears of War. And if I went back and told you it was going to go head to head with Gears of War 2, and sell about as many copies, you'd be like, "Whaaat?" [laughs] That's a good one!

ne, svi bi rekli da je igra pukla cim je napraveljna za tolike mase

So anything is possible. It didn't come back in the exact same form, but it came back in a very cool form. The original Homeworld was our first franchise, it put us on the map as a studio. It's ours now--we own the IP now, so it's always going to have a very special place, and we're always looking for opportunities to do something with it. But it has to be an opportunity that makes sense, and that's going to compete in today's market.

fo3 ima kul formu... :|

Shack: So it wouldn't have the true 3D, shift-click movement controls, but...

Jonny Ebbert: I think that might be too complex for most people. I mean, maybe not. Maybe we could have a breakthrough in the control scheme where it's easier to play and more accessible. But at the same time, it might be like the equivalent of Fallout 3, where it feels like Homeworld, but it's kind of a different style of game. Where it's way more accessible to people, a little more exciting. We would probably want to take it in that direction. If we were working on something. [laughs] "

jebi se bash, dabogda se podavili u heroinu kupljenim od para koje donese takav homeworld 3

pa sve dosadashnje igre nisu ni prishle legendi jer nisu bile full 3d, jer nisu davale opcije kao HW, jer nisu bile kompleksne

zamisli strategija koja je previshe komplesna ... shta sad sedi i razmishlja kako da intefjes HW prilagodi konzolama? jbse bash

kome HW posle pola sata izgleda komplikovano treba da igra mario bros i tacka... koriscenje istovremeno dva tastera je prekomplikovano?

jebi se bethesda, jebi se tvrdo sa crncima

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tjuti ti G, pokri se usima za FO3 ;) :P

Tuzna vest al cisto sumnjam da ce da useru toliko...gde bre da HW ne bude 3d itd...nada umire zadnja...

ma mamu im jebem, jebena Bethesda..te su ti private jetovi, turbulencije, nadrogirani piloti i fina cvrsta zemljica, da udari i da primi

Link to comment
Share on other sites

http://www.shacknews.com/featuredarticle.x?id=1074

/rant

Eve ga intervju sa Johhny Ebbert-om, lead designer-om DoW 2, spominje se i Homeworld 3 na kraju. Iz teksta moze da se vidi na koji nacin razmislja Relic i meh, ne znam da li mi se to bas svidja.

Lik dosta objasnjava neke svoje odluke u vezu novog DoW-a, skoro kao da ih brani.

Kapiram da se Relic trenutno na RTS trzistu nalazi u ulozi inovatora (dok je Blizzard naravno na dominantoj poziciji, sa War 3 i Starcraftom 2 koji dolazi). Relic je u poziciji da mora da izmislja toplu vodu dok ce Blizz samo da napravi Starcraft 1 sa boljom grafikom i ok, dosta promenjenim single-playerom. Starcraft 2 ce u svakom slucaju da se prodaje u milionima a za Dow2 je pitanje.

U principu je Relic otisao na gamble, pokusavajuci nekim inovacijama RTS-a da privuce nove igrace, tu pre svega mislim na manji broj jedinica, heroje, no base building, forsiranje victory point-a itd.

Do or die situacija, mogu da prsnu samo tako ako se igracima ne svide sve te inovacije.

Bas volim Relic kao studio i nadam se da ce da im uspe sa DoW 2, ja cu ga kupiti sigurno. Ali po mom misljenju bas donose "cudne" odluke u poslednje vreme, npr. izasla ekspanzija za COH but WHER AR TEH FAKING RUSSIANS???, ili to sto nagovestavaju da Homeworld nece biti u 3D, vec ce kao naci nacin da igracima bude lakse (tj. dumb down).

/rant off

1. blizz nece napraviti samo stacraft 1 u 3d-u. kao shto su, u odnosu na sc, sushtinski promenuli gejmplej u war3, tako menjaju i u sc2. ko nije primetio (a bilo je lako josh u pochetku) sc2 ce biti partizanska hit n run igrica sa vrlo izrazhenim high ground/low ground klanjima i to je to.

2. relic je napravio COH koji je jebeno pobedio i privukao masu, ali MASU igracha, a onda je napravio (i pozhurio sa izdavanjem) coh: opposing fronts koji se totalno posrao po vanilla coh-u, sjebao potpuno balans i do dan danas nisu uspeli taj balans da poprave. chak i u vanilla cohu je taj balans bio dosta diskutabilan (khm, airborne, khm) ali im se mora priznati da su barem donekle uspeli da ga nameste, no u OF je nepopravljiv. sad oni, uprkos svim silnim poteshkocama sa tim stilom igre, opet implementiranju isti u neku franchizu koja je vijekovima bila u drugom fazonu...

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

"sad oni, uprkos svim silnim poteshkocama sa tim stilom igre, opet implementiranju isti u neku franchizu koja je vijekovima bila u drugom fazonu..."

cek kako to, pa coh je nastao na osnovu prvog DoWa ?

mada se stice utisak da su se malo pogubili

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

dow1 > coh > dow2

Najveca promena dow1> coh je ta kontrola jedinica i nacin borbe koji se super uklapa u COH medjutim mislim da je glup za dow2 i ovo sa jednom bazom me podseca na darkcolony igru iz 1995 fazon i fail je i nije nista novo.

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

1. blizz nece napraviti samo stacraft 1 u 3d-u. kao shto su, u odnosu na sc, sushtinski promenuli gejmplej u war3, tako menjaju i u sc2. ko nije primetio (a bilo je lako josh u pochetku) sc2 ce biti partizanska hit n run igrica sa vrlo izrazhenim high ground/low ground klanjima i to je to.

2. relic je napravio COH koji je jebeno pobedio i privukao masu, ali MASU igracha, a onda je napravio (i pozhurio sa izdavanjem) coh: opposing fronts koji se totalno posrao po vanilla coh-u, sjebao potpuno balans i do dan danas nisu uspeli taj balans da poprave. chak i u vanilla cohu je taj balans bio dosta diskutabilan (khm, airborne, khm) ali im se mora priznati da su barem donekle uspeli da ga nameste, no u OF je nepopravljiv. sad oni, uprkos svim silnim poteshkocama sa tim stilom igre, opet implementiranju isti u neku franchizu koja je vijekovima bila u drugom fazonu...

O tome ti pricam, wtf zasto su izbacili expanziju sa dve rase i pojebali balance? Mogli su da ubace samo Ruje, bilo bi i lakse za balans i bila bi zaokruzena ta WW2 prica oko vecih ucesnika.

FFS mislim da treba da izbace novi exp, CoH: The Real Heroes sa kanadjanima i poljacima...

Andjeo smrti spusti buktinju i s' njom ugasi se jadno bice moje.

Link to comment
Share on other sites

Moram reci da mi se igra jako dojmi, igrivost je na zavidnom nivou, non-stop dinamicne partije, uvek razlicite kombinacije jedinica/heroja, mecevi traju od 7-15 minuta sto je veoma dobro jer je fokus konstantno u peak-u, a ne kao u npr. CoH-u gde posle 20-30 minuta igre (pricam o jednoj partiji) polako koncentracija pocne da opada.

Po ovome sto sam za ovih nekoliko sati uspeo da vidim, moja trenutna odluka je da cu pazariti original :)

Edited by Rejz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...