Jump to content

vesti


Guest

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

' date='19 February 2010 - 03:59' timestamp='1266548379' post='1525293']

Oho, svaka chast na odlichnom testu :) Imate mozda malu greshku u testu ste napisali da mu je enterijer za chistu desetku a dali ste mu ocenu 9 dole. :) I da chujem poredjenje accord vs c class, u kom se lepshe voziti ? :D

Bravo Gogo, greska je i bice ispravljena, hvala! :)

C-klasa je bolji automobil, nema sta, ali su najvidljivije razlike u motoru, jer smo mi vozili onaj snazniji C250 CDI. Znacajna razlika je i u ogibljenju, koje je kod Mece savrseno. Sve ostalo je tu negde.

Jedno pitanje - koji auto je bolji Accord ili Mondeo? Mercedesi, Audi i BMW jednostavno nisu u toj cenovnoj kategoriji...

Mondeo je bolji jer je prostraniji, samo se mora uzeti adekvatno snazan motor, sto kod Forda moze da bude skupkasto sa nekom odgovarajucom opremom. Kod nas je cenovno Opel Insignija na gotovo istom nivou kao i svi japanci u d-segmentu, te bi ja svakako izabrao taj automobil za te pare.

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

Ali to je samo Grande Punto sa novom prednjom maskom...?

A i mozda ce da ga proizvode u Zemunu, zvace se Brande Punto. :)

Pa manje-vise... ima nove motore, serijski dolazi sa 7 vazdusnih jastuka i jos par stvari je valjda promenjeno, ali u sustini isto sranje :) Samo sto mi sad izgleda lepo pa reko da napisem :)

Link to comment
Share on other sites

Ovde, u Moskvi, su ovakve cene:

Accord type-S 2.4 200 KS auto 29300 evra

Mondeo Titanium 2.3 163 KS hatch auto 28800 evra (sa motorom je bedak, jer nemaju jachi motor sa automatom?!???!!!!)

Insignia Cosmo 2.0T 226 KS auto 30250 evra

Svi otprilike sa najjachom mogucom opremom. Ispada da je Insignia zaista najbolji izbor jer je em evropski auto, em ima jachi motor od svih i odlichnu opremu. Mondeo je najjeftiniji, ali se i sklapa u Rusiji za rusko trzishte i neki zli jezici kazu da se ne koriste tako dobri materijali kao na drugim trzishtima.

Edited by ZerBah

А в чем сила, брат?

Link to comment
Share on other sites

@ZerBah - znam da nema poente porediti ih ali nekako prizeljkujem da chujem kako je accord od 30k bolji od nekog auta shto koshta 40-50k, al teshko :D

Video sam danas u beogradu insigniu karavan i mnooooooooooooooogo mi se svideo, jako lep auto. Nikada nisam voleo opel ali mi se nekako menja misljenje posle insignie i astre. :)

bnlsignature.jpg
Link to comment
Share on other sites

Two years ago at the same Frankfurt Auto Show, the famous German tuner Alpina unveiled their own version of the BMW 6 Series: B6 S Coupe. Once again, Alpina decided to bring out their B6 Coupe model along with many other Alpina models displayed in Frankfurt.

B6 S Coupe stands out with its aggressive front fascia, the interesting bonnet on the hood and the abundance of carbon fiber parts. The interesting bonnet helps with better cooling ensuring that the 530 ponies are running as expected.

Alpina B6 S Coupe is powered by a V8 4.4 liter engine which receives boost from a so-called ”radial compressor”, which one may visualize as a combination of a turbo and a compressor. The charging system in this engine differs from conventional solutions: not a turbo but also not a super-charger.As mentioned above, the car produces 530 horsepower and a torque of 725 Nm. Alpina worked closely with ZF to develop the new Alpina Sport SWITCH-TRONIC. The shift durations of the excellent ZF 6HP26 automatic transmissions were able to be reduced by 50 percent. In manual mode the shifts feel comparable in their dynamism to a double clutch gearbox.

The truth is that the photos don’t do any justice to the car and when seeing the B6 S Coupe in person, you come to realize the beauty of it. Add a matte finish and you’re looking at one of the most attractive bimmers.

alpina-b6-4.JPG

alpina-b6-3.JPG

alpinab6s-iaa-03.jpg

French Foreign Legion, Legio Patria Nostra! FFL ONE LOVE!

Link to comment
Share on other sites

Ovde, u Moskvi, su ovakve cene:

Accord type-S 2.4 200 KS auto 29300 evra

Mondeo Titanium 2.3 163 KS hatch auto 28800 evra (sa motorom je bedak, jer nemaju jachi motor sa automatom?!???!!!!)

Insignia Cosmo 2.0T 226 KS auto 30250 evra

Svi otprilike sa najjachom mogucom opremom. Ispada da je Insignia zaista najbolji izbor jer je em evropski auto, em ima jachi motor od svih i odlichnu opremu. Mondeo je najjeftiniji, ali se i sklapa u Rusiji za rusko trzishte i neki zli jezici kazu da se ne koriste tako dobri materijali kao na drugim trzishtima.

kontam da je mazda 6 sa full opremom u toj kategoriji. nisam cuo da se neko zalio na istu :)

vid'o sam deda mraza

Link to comment
Share on other sites

Ja sam vido restilizovane Audi A6-ice od vojske naše, koje su oni vozikali i pre zvanične premijere tog modela! :)

no kiddin, pre jedno 6-7 meseci možda

2,8 V6 FSI 220 KS quattro

ja sam prvi taj restilizovani video isto od vojske...

morali su naravno taj motor.

Bjukenon Mitch

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...