Tenis

leisure

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jelena Janković se plasirala u polufinale turnira u Dubaiju, nakon što joj je Ana Čakvetadze predala meč posle izgubljenog prvog seta rezultatom 6:1.

"Džej džej" je igrala mnogo bolje nego u jučerašnjem duelu sa Sanjom Mirzom, odlično je servirala i odmah je ušla u ritam, a na drugoj strani Ruskinja je imala puno problema sa kretanjem zbog bolova u butnom mišiću. Prvi set je trajao samo 23 minuta i to uključujući i medicinski tajm-aut koji je tražila Čakvetadze.

Teniserke se posle tih 6:1 nisu ni vraćale na teren, jer je šesti nosilac turnira morala da preda meč.

Jelena, koja je četvrta kosturašica, boriće se u petak za plasman u finale protiv Svetlane Kuznjecove (2), koja je u prvom meču dana lako savladala Ameli Morezmo sa 2:0 (6:1, 7:6).

U drugom polufinalu igraće pobednice duela Žastin Enan (1) - Frančeska Skjavone i Ana Ivanović (2) - Elena Dementieva (8). Belgijanka svoj duel igra u 16 časova po našem vremenu, posle kog će Ana odigrati svoj meč

Srpska teniserka Ana Ivanović plasirala se u četvrtfinale WTA turnira u Dubaiju, pošto je u drugom kolu lakše nego što se očekivalo savladala Čehinju Nikol Vajdišovu u dva seta – 6:4, 6:0, u meču koji je trajao sat vremena.

Meč za popunu svetske grupe Federejšn kupa igraće se u Zagrebu, odlučila je teniska federacija Hrvatske u ponedeljak. Meč Hrvatska - Srbija na programu je 26. i 27. aprila. Hrvatice će ugostiti našu reprezentaciju u domu sportova čiji je kapacitet 5000 mesta. Domaća ekipa izabrala je hard kort podlogu.

Srbija je na turniru u Mađarskoj bila bolja od Poljske, Rumunije i Holandije i izborila mesto u plej ofu za popunu svetske grupe.

Ana Ivanović i Jelena Janković po prosečnom rejtingu čine najjaču selekciju na svetu.

pocheo je juche prekljuche i turnr u dubaiju za mushkarce, od top10 igracha igraju top8, federer je ispao u prvom kolu, tipsa takodje, nadal se evo sad muchi neshto, posle njega bi trebalo da igra djoka.

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Treći teniser sveta Novak Đoković plasirao se u polufinale ATP turnira u Dubaiju, pošto je u četvrtfinalu savladao Rusa Igora Andrejeva u dva seta – 6:2, 6:1, u meču koji je trajao svega 55 minuta. Protivnik Đokovića u borbi za finale biće Amerikanac Endi Rodik, koji je u četvrtfinalu savladao Španca Rafaela Nadala sa 2:0 – 7:6 (5), 6:2. Đokoviću je ovo najbolji rezultat u Dubaiju pošto ga je prošle godine u četvrtfinalu porazio Rodžer Federer.

sad se vec igra davidenko/neki tamo, posle njih igraju zimonja i nestor, isto polufinale, a kasnije tokom dana ako sam dobor prerachunao oko 16h krece djoka/rodik.

za vas koji ste na poslu imate live stream na eurosport.yahoo.com

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

sta kaze???

Roger Federer was beaten by Andy Murray but believes the Briton's game has not really changed since they first met on the ATP Tour in 2005.

More Stories

Murray defeats Federer

Video: Match highlights

Video: Andy Murray's reaction

The world number one first met Murray in the Thailand Open final 2-1/2 years ago when the Briton was ranked 109th.

Although Federer won that contest, Murray has beaten him in their other two encounters.

In the last two seasons, the 20-year-old Murray has claimed five titles but Federer was not very impressed by the world number 11's tactics on Monday.

"I don't think he's changed his game a whole lot since I played him in the Bangkok final," the Swiss said after he was beaten 6-7 6-3 6-4 in the first round of the Dubai Championships by Murray.

"Not that I'm disappointed but I really would have thought he would have changed it in some ways."

Federer added that Murray would have to work very hard to sustain a career at the top of men's tennis.

"It sort of works for him but he's going to have to grind very hard for the next few years if he keeps playing this way," said Federer.

"He stands way far behind on the court and (that means) you've got to do a lot of running, and he tends to wait a lot for the mistake of the opponent.

"I gave him the mistakes today but I think overall, over a 15-year career, you want to look to win a point more often than for the guy (opponent) to miss.

"That's what served me well over the years but who knows, he might surprise us all and do it for 20 years."

Murray was surprised by Federer's comments.

"You do different things against different players." said the Scot.

"You go and watch my match against Rafael Nadal at the (2007) Australian Open, and I was playing pretty close to the baseline in that match and taking a lot of risks because I think that's the right way to play against him," said Murray referring to his five-set defeat by the Spaniard.

"Against Federer I don't think that's the right way to play. I'm not going to play that sort of game against someone that defends as well as Federer does."

He also hit back by highlighting the improvements he has made to his game.

"My serve is clearly much better than it was two years ago," he said. "I feel quicker and stronger around the court. Mentally I feel like I'm better.

"But there are still some things in my game that I want to improve and it does take some time to put them into the match court. I feel like I've started to do that this year."

Reuters

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Kakav umisljeni sljam od coveka...a kad se setim da sam ga postovao nekad:).Da ne zaboravimo da o Djokovicu jos uvek nije rekao lepu rec.

Edited by Hell

Let me tell you the tales of your life of

your love and the cut of the knife

the tireless oppression

the wisdom instilled

the desire to kill or be killed.