Dota na ESWC

sketmen

LINK!

Mislim da ne mora da znachi da cemo mi imati predstavnika tamo. Zavisi od ovdashnjih organizatora u kojim ce igrama (od ovih sa liste, naravno) praviti kvalifikacije... Mada, kapiram da je DotA jako popularna ovde, pa ce DotA tim ipak biti deo srpske ekipe.

Edited by Green

Pa i 2006 godine je bila dota u forumu kada je bio esl ali je bilo samo "for fun" , valjalo bi da se ovo odradio pa bi mogli ponovo old school igrachi da pojasne neshto ovim mladima :) poshto realno svi su prestali da igraju dotu zato shto je bilo malo turova nije bila oficijalna igra ali sada je polako ovude svuda tako da bi sada i moglo da se poche sa ozbiljnijom igrom

infacidfinal2vn9.png

Mislim da ne mora da znachi da cemo mi imati predstavnika tamo. Zavisi od ovdashnjih organizatora u kojim ce igrama (od ovih sa liste, naravno) praviti kvalifikacije... Mada, kapiram da je DotA jako popularna ovde, pa ce DotA tim ipak biti deo srpske ekipe.

Pitanje je ko ce to da plati :) Tezhe poslati pet ljudi za DOTU nego jednog za recimo Quake :)

ako organizacija bude pripala forumu cisto sumnjam

realno, bolje dvoje da idu za wc3 nego petoro za dotu [:D]

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

Word ! [:D]

diablo303kl4.jpg

grinder says:

eo bas sam sad izmikrovao demona 6-icu

grinder says:

:)

grinder says:

i uspeo sam ....

grinder says:

NE!

` Nemanja Recoba ` says:

:D

grinder says:

realno i am kad ukljuci ulti maltene isto shiba?

Evo guide kako da se prijavite :

Guide to registering for Electronic Sports World Cup (ESWC)

1. Go to the website, www.ESWC.com.

2. In the middle of the screen (while scrolled all the way up), you will see "Become a Member." Click this and follow the steps. After filling out the information it asks, you will have to view your email to get a confirmation. After you confirm your account, you are free to log in.

3. Once logged in, go to the Countries list on the home page of the ESWC website. Here you are to find your country (using the arrows), then click on it. This will bring you to a new part of the website. On the top right of the screen, you will see "My Settings," click it.

4. Once here, you will need to define your Identity. After you define your identity, you will need to click "Mange My Licenses." Near the bottom, click "Get a License," then find DotA 2007-2008, and confirm the license.

5. It is now time to register your organization Go back to the "My Settings" screen, and click "Register a club," here you will be asked different questions that will be about your teams organization as a whole. Make sure you are honest, as this is a World Wide Nations tournament.

6. Finally! It is time to register your team. Go back to "My Settings," and click "Join Team." Here you are asked to fill out your clubs information, which was told in the "register a club" menu. Fill it in, then click "search" to find the team. Note: You need to click "DotA" to join the team.

7. After you join the team, your team captain can confirm you to the team!

Note: Each player must get a license!

legen... wait for it.

I da ispushe,onako double cumshot u celenku...to nam je vec poznato. Nasi wc3 igraci uvek tako prodju na velikoj sceni...treba dati sansu doti. Sad je prilika da se toliko godina igranja dote u Srbiji (NI ZA STA,a ja sam svedok) nagradi.

Edited by HellioN-