nikita_ Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 (edited) u kraljevu http://www.youtube.com/watch?v=dGmUv-Bw5Og...feature=related Edited December 15, 2007 by NoNikita Quote sine nikita, postao si nik kejv Vagine 90 posto zena sveta su ti otvorene Link to comment Share on other sites More sharing options...
faq2 Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 :( Quote u mirin brah? u mad? come at me bro! Link to comment Share on other sites More sharing options...
prota_ Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 A siroma ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veljok Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 ovo je nemogutje ljudi !!! kolko sam ja video njemu ispalo 566 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plovak Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 Koji imbecil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 ne znam ni ja da pomnožim 17*8 "školski", iskren da budem. zaboravio sam skroz kako se to radi, možda čak ne bi bilo loše da neko objasni. naročito ako su oba broja dvocifrena, to tek ne znam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dušan_ Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 (edited) Jbg, svako se zbuni nekad :( @Ivan 17*8 Mnozhish 8*7 to je 56, 6 pishesh 5 pamtish, onda pomnozhish 8*1 i dodash 5 koje se pamtio Edited December 15, 2007 by Dushan_ Quote Mehaničke karakteristike dobijene ispitivanjem mašinskih delova izrađenih od nehomogenih materijala pod dejstvom statičke zatežuće sile približno odgovaraju mehaničkim karakteristikama standardne epruvete. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veljok Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 ja, kad su dva dvocifrena broja u pitanju ovako mnozhim : npr. 23 x 34 = 23 x 4 + 23 x 30 .. i saberem to :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SavKe Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 ^taI rad Quote У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. Радоје Домановић - "Страдија" 1902. - Link to comment Share on other sites More sharing options...
rev Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 (edited) poenta je da budesh sposoban da pomnozhish bilo koja dva cela broja nebitno kolko imaju cifara, to shto malo kome zapravo treba u zhivotu da mnozhi vishe od dva dvocifrena je druga pricha. kad mnozhish jednocifreni sa vishecifrenim ide ovako. izraz je npr. 8 x 328 8x8 = 64, 4 pishesh, 6 pamtish 8x2 = 16, + 6 koje si pamtio = 22, 2 pishesh, 2 pamtish 8x3 = 24, + 2 koje si pamtio = 26 i sve pishesh. naravno kad pishesh pishesh sa desne na levu i dolazish do broja 2624. morah metnuti kao fotku, kad forum ispishe ne vidi se dobro zbog ovih spejsova. Edited December 15, 2007 by darko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prota_ Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 Jbg, svako se zbuni nekad :( @Ivan 17*8 Mnozhish 8*7 to je 56, 6 pishesh 5 pamtish, onda pomnozhish 8*1 i dodash 5 koje se pamtio I dobijesh 19 ? Ili si se zajebao ili si do jaja loshe objasnio ... Btw ja sam to shkolski zaboravio josh u 6 osnovne ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitch Posted December 15, 2007 Report Share Posted December 15, 2007 ok ovaj lik je objasnio stvarno... ali ja sam npr navikao na digitron i kad treba da mnozim ono tipa 6x10 na 8 i te fore iz fizike pogubim se skroz,i onda skapiram da ne znam da mnozim/delim takve cifre...mislim mogu,ali me bas jebe da potpisujem i to,navikao sam ovako u glavi.manje cifre naravno :) Quote Bjukenon Mitch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 Da covece, to skolsko racunanje sa podvlachenjem i pomeranjem :) Mega stvar ... jedino sto stvarno ima slabu upotrebnu vrednost u danasnje vreme razvijene tehnike :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dende Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 Ja se secam kada sam zaboravio digitron na kontrolnom iz hemije negde u trecem gimnazije pa sam racunao tako skolski,inace naravno da se secam i da delim i da mnozim tako skolski,pa cak i da sabiram i oduzimam ^^ ovakve likove treba isutati,ovo je sramota. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 (edited) Brate mili, ne mož' biti ni tehničar a kamoli inženjer ako ne znaš ručno da radiš sve četiri operacije, a naročito kad krenu desetke sa eksponentima. Ne može ti ispit ili kontrolni zavisiti od toga da li si poneo digitron. edit: osim u numeričkoj analizi, tu bez digitrona ima da radiš tri dana Edited December 16, 2007 by voodoo_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dende Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 Naravno (jeste da studiram pravo i da nemam dodirnih tacaka sa brojevima) i sto je najgore vidjao sam u najelitnijoj gimnaziji u ns-u,znaci kod buducih akademskih gradjana,da ne znaju da racunaju bez digitrona.To je zaista tuzno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikita_ Posted December 16, 2007 Author Report Share Posted December 16, 2007 Ja ovako mnozim. Npr 15*68 10*68=680 5*68=340 pa saberem 1020 ili pr:18*86 10*86=860 5*86=430 3*80=240 3*6=18 pa saberem 1548 Quote sine nikita, postao si nik kejv Vagine 90 posto zena sveta su ti otvorene Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Gotti_ Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 pa vidite da je levoruk Quote don't grow up it's a trap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hide Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 i moja profanka mate je :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
badnick Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 I dobijesh 19 ? Ili si se zajebao ili si do jaja loshe objasnio ... Btw ja sam to shkolski zaboravio josh u 6 osnovne ... dobro je objasnio nego ti ocigledno nemas pojma o cemu on prica. Quote salt wat fish fresh wat fish? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cali Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 chudo da niko nije primetio da mu je tachno reshenje vec na tabli, tako da kapiram da ga je profanka terala da shkolskom metodom ispishe rachunicu, pa se zato zabagovao. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 Sto je, ako mene pitate, potpuno retardirano i ne chudi me sto smo na onim studijama "primenjivog znanja" na jednom od pet poslednjih mesta. Meni je jasno da se ovako racuna u doba kada nema tehnologije i tehnike i kada se ove cifre pishu u pesku granom drveta, ali suludo mi je da se to radi danas kada apsolutno svako poseduje mobilni telefon sa kalkulatorom, a da ne prichamo o kompjuteru. OK mi je to u osnovnoj shkoli kad se razvija mozak i umece pamcenja, kapiranja, logike, ali da neko u danasnje vreme "brzih informacija" gubi vreme na to da rucno racuna i mnozhi je suludo, kada "kolega prekoputa" sve to sracuna za 3 sekunde digitronom i onda ostalih 20 mozhe da fakturishe, naplati i proda nekome radijatore/crep/brashno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LESkOpoz Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 sto je najcrnje,vidjao sam uzivo i gore stvari... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
togFU Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 Da, jeste da nema veze sa matematikom, ali kad sam bio u osnovnoj (7-8 razred), devojka nije znala na karti SR Jugoslavija da pokaze gde je Crna gora :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted December 16, 2007 Report Share Posted December 16, 2007 Meh, kod mene su sricali do osmog razreda iako nisu patili od disleksije, pa eto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.