Crno-Sunce Posted September 2, 2007 Report Share Posted September 2, 2007 ae procitaj ponovo moj post... Quote If there's some higher power that controls my fate, i would like to meet him, shake his hand, then crack open his ribcage and tear out his heart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twisted system Posted September 2, 2007 Report Share Posted September 2, 2007 Hitman serijal ako je 2002 i posle uradjen... Unreal Turnament Eve online Anarchy Online Quote Granice mogućeg možemo odrediti samo onda, ako ih pređemo odlaskom u nemoguće. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VoOdoO_MaN Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Lula jeste kultna :) Quote Got some minuses for free? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cell Posted September 8, 2007 Report Share Posted September 8, 2007 (edited) Hitman, KOTOR i Gothic serijali naravno! Edited September 8, 2007 by Cell Quote Neukrotljivi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
millanče Posted September 8, 2007 Report Share Posted September 8, 2007 Malo šta se može nazvati kultnim u tom periodu. Ima stvari koje su mogle to da budu, ali iz nekog razloga nisu uspele. Da vidimo... GTR2, vožnja koja je zaista genijalna, ali prvo je sama sebi uskočila u grlo lošim AI-jem i fizikom (sve što se tiče ponašanja samog automobila na stazi je savršeno, a sve ostalo, npr. sudari, je retardirano, i bolje odrađeno u NFS-ovima sa kraja XX veka), a tu, je, naravno, i niska popularnost žanra realne simulacije vožnje, jer što bi naloženi klinac pazio na meko, straight-line kočenje i idealnu putanju, kad može da uzme NFS i da budži, seče i driftuje, jbga... Thief serijal je zaista kultan, praktično je izmisilio sneaker žanr. Thief III je izašao leta 2004, i savršen je primer kako se stari, oprobani koncept može obogatiti super grafikom i zvukom, ali i novinama poput trećeg lica, freelansinga po gradu i sl, a očuvati stara atmosfera i igrivost. Jedina realna mana igre je niža težina u odnosu na keca, a naročito na dvojku. Ako bi se Bethesda poslužila primerom Ion Storma i Thief-a III, mogla bi napraviti dobar Fallout III. Vampire-Bloodlines je mogla biti kultna igra, ali su je pokopali bagovi, loša optimizacija, i generalna plitkost igre, koja dolazi do izražaja pri ponovnom prelaženju. Kad tu još dodam i grafiku koja je blago ispod proseka, nekad se zaista zapitam šta mi je to uopšte i valjalo kod ove igre, OMG... Kada bi ona bila smeštena u otvoren, nelinearan svet, koji bi bio po veličini blizak Morrowind-u ili Oblivion-u, a po appeal-u Gothic-u, to bi moglo biti kultno... Heroes 5 bi za mene bili kultni, da nisu odbacili sav napredak koji je četvorka donela, samo zarad pukog dodvoravanja zagorelim „trojkašima“. E, pa, momci, žao mi je, ali to isto već imam, ali u znatno kompaktnijoj, i bržoj varijanti, samo se razlikuje broj na kutiji od CD-a, (umesto 5 piše 3), i malo lošija grafika. Za „kultno“ ćemo čekati šesticu, pa videti... Ma, znate šta je kultno? Onaj Pro Evolution Soccer, jeste da ga ne igram, i ne znam da ga igram, ali svaki je bolji od prethodong, i kad ga malo probam, i ortaci me polupaju k'o picu, a meni se traži još! E to je kultno! :-) Quote OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kole Posted September 8, 2007 Report Share Posted September 8, 2007 Bez da pljujem po ichijem trudu da iznese svoje misljenje, ali mi se chini da poimanje termina "kultno" od strane vecine uchesnika u ovoj raspravi nije apsolutno ispravno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Voice Posted September 8, 2007 Report Share Posted September 8, 2007 (edited) Hronoloski: Homeworld 2, PoP: SoT, Warhammer 40000: Dawn of War, PoP: WW, PoP: tTT, HoMM 5, Gothic 3, CnC 3: Tiberium Wars Edited September 8, 2007 by Death Egg Quote MSc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 ljudi, frilenser je jedna velika skripta i to losa:) wow nikad nisam igrao niti cu, ali svidjalo se to ljudima ili ne, ako wow nije kultna igra, ja sam bela rada:) nije bitno neko preterano vreme da bi neka igra postala kultna, dovoljno je da se stvori kult:))) Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 u nedostatku kolopedie da se posluzimo sa inferiornijom wikipediom :P Cult roughtly refers to a cohesive social group devoted to beliefs or practices that the surrounding culture considers outside the mainstream, with a notably positive or negative popular perception. In common or populist usage, "cult" has a positive connotation for groups of art, music, writing, fiction, and fashion devotees,[1] but a negative connotation for new religious, extreme political, questionable therapeutic, and pyramidal business groups. For this reason, most, if not all, non-fan groups that are called cults reject this label. http://en.wikipedia.org/wiki/Cult Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.