Pricajte sta ste gledali u poslednje vreme.

VANTAGE POINT

Vantage_point_08.jpg

U dve reči, film ne valja. Velik potencijal, zanimljiva ideja i delimično uspela tehnička realizacija ugrobareni su katastrofalnom glumom, besomučnim ponavljanjem jednih te istih scena i nekoliko bolno nelogičnih stvari. Scene jurnjave su jedino odrađene full spektakularno i breathtaking, čudo kako niko nije zaginuo na snimanju filma (mada kapiram da bi se kod nas tako jurcali do prve raskrsnice, a onda bi nastavili pešaka [:D] )

Edited by Pipboy

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

evropska komedija, humor... ? :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

dajte neku evropsku komediju dobru, posto mi americki 'humor' ne lezi

generalno, humor koje zemlje je najslicniji nasem?

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

U poslednje vreme sam gledao:

Nebesko kraljevstvo - OK je (pomalo smara),

Rambo 4 - prosecni bullshit,

Superbad - nesto nalik American Pie (ali ni priblizno dobro),

Hot Rod - prosecna komedija,

Knocked Up - prosecna komedija,

sve u svemu, na neki bas dobar film nisam naisao u poslednje vreme...

knocked up je meni totalno sranje, nije mi jasno oko cega tolika dzeva :)

Girl next door

http://www.imdb.com/title/tt0830558/

aaa na posteru sam video ime steve kralja pa sam kontao da je njegovo delo, kad ono qrac

http://img387.imageshack.us/img387/1356/gi...doorver2ud2.jpg

film je dno dna sto se tice glume kamere muzike. odgledao sam ga na preskakanje jer sam morao da vidim krajnji ishod price.

ne preporucujem nikome, iako je true story... tj shockin story

Edited by siniSter

Bring It

Cottage

cottage_the_xl_01--film-B.jpg

Evo, za sve ljubitelje engleskih komendija slash horrora. Odličan (i krvav).

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."

jebote ne znam kako al mi se na hardu nakupilo jedno 60 filmova i 10 anima za gledanje

Shutter (tajlandska verzija) - dobar horor, na foru japanskih, kraj mi je vrh! plus 1 scena gde sam se upishala od smeha

No country for an old man - ok al ne toliko kolko sam ochekivala, malo naporan al kapiram da ce nekima biti super

Gilgamesh (anima) - na pochetku je radnja malo razvuchena, drugachiji crtez nego u klasichnim animama, pomalo kreepy post-apokaliptichna atmosfera. Kraj me je opet iznenadio pozitivno. Preporuka!

oO

kakav je film american gangster?

cini mi se da glume russell crowe i denzel washington...

deluje ok na prvi pogled

-Ukoliko neka devojka sedi negde sama NIKADA joj nemojte prici, sesti pored nje i izvaditi digitron i pitati je jel zna da racuna, ona kaze da zna, i reci "racunaj da cu te jebati" (osoba cija je ovo fora ima 30 godina i NIKADA nije imao devojku koja ima sve zube)

▲

▲ ▲

lol toliko je bilo price o filmu pogledaj strane ranije..

dobar je film

-"Don't think, feel! It is like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger or you will miss all that heavenly glory."

-"Love is like a friendship caught on fire. In the beginning a flame, very pretty, often hot and fierce, but still only light and flickering. As love grows older, our hearts mature and our love becomes as coals, deep-burning and unquenchable."

kole daj neku englesku komediju ili evropski film dobar, bilo kakav