Jump to content

DIABLO III pričajte - slobodna diskusija


Recommended Posts

Srećom principi grafike 2D igara važe i za 3D igre pa će oni to očas posla. NOT!

Nego kako su elegantno uklopili minimapu u trojci, a ne ko onaj užas iz keca i dvojke i nešto malo manji užas iz LoD-a...

Obratite pažnju na wide rezoluciju gp trejlera. Šta li će se desiti sa Starcraftom po tom pitanju? Sad sve više ljudi prelazi na wide, kako će rešiti da upravljački panel ne pojede donjih 25% ekrana a da gore imaš preširoko a prenisko vidno polje? Možda ubace mogućnost da se opciono panel prebaci levo ili desno ko u C&C, ovi imba igrači ionako rade komande preko tastature...

Link to comment
Share on other sites

Plus zar vam se ne cini da su to mozda namerno odradili tako jer gameplay jer bas-bas pocetak igre, mozda zele da stvore pocetan kontrast za strahote koje ces kasnije da vidis? Hrana za mozak. :)

mislio sam na to ali zapravo verujem da to nije sluchaj =o)

jednostavno dizajneri sto prave igru dozhivljavaju diablo manje mrachno nego masa mladjih igracha koja je evidentno kenjala u gatje na "fresh meat!" i napravili su celu paletu tako...mislim ono, meni je dovoljan kontrast izmedju trenutka kad wd izadje napolje na poljanu i onog kasnije kad pada kisha kad su na mostu sa goatmenima...no opet meni su oblici i senke uvek bili bitniji od boja tako da cu se iskljuchiti oko tog dela diskusije...ali ako neko opet krene o predimenzioniranim oruzhjima i sholderima krenucu da mu vredjam inteligenciju...;oP

@vuds

minimapa = pozdravio ih mythos

wide rezolucija - polako postaje standard i ne kachi d3 koliko sc2...interesuje me kako ce to reshiti tamo...

Link to comment
Share on other sites

ja bih voleo da mi neko argumentovano objasni kakve veze ima hardverska zahtevnost za vizuelnim identitetom igre :) pa neće valjda zamračivati environment nekim postprocesiranjem? :D

nisam baš detaljno pratio diskusije jer počinju opako da smaraju, pogotovu one na diablofans, ali ako je argument da Blizzard pravi veseliji/svetliji look za d3 zbog hardverske zahtevnosti to je čist bullshit :)

A jel imaš ti neki plan i program kako izvesti to potamnjivanje grafike a da hardverska zahtevnost ostane ista? Ono sa onih photoshopovanih screenshotova definitivno ne može, a teksture jedino nanovo da crtaju da ne bi bile cartoonish. Ili jedino da smanje broj light izvora (tj. da on bude samo na tebi) pa da bazaš ko kokoška u mraku, to će onda biti skroz diablo1-like.

Postoji dosta tehnika koje mogu da se koriste za to. Smanjenje diffuse light izvora kao i globalno smanjenje ambient lightinga ne mora da proizvede kokoška-u-mraku efekat. Šta fali onom u d2? Malo slabije svetlo, retekstuiranje bitnijih delova, bump-mapping ovih preterano glatkih i "pitomih" površina i brdo prop-ova obezglavljenih leševa nataknutih na kolčeve je sve što ja tražim :) može da bude gotovo za nedelju dana :)

sta sernjaate 10 strana o boji tekstura i o svetlu okruzenja !

Pa čekamo skill-tree, nove klase i da prošire Lore/Bestiary pa ćemo onda da seremo o nečemu drugom :)

a i nije zanimljivo ako samo hvališ igru :)

Edited by trooper
Link to comment
Share on other sites

mislim da nema toliko veze za zahtevnoshtju (mada verujem vuduu da ako kazhe da ce mashina vishe da se muchi da postigne one efekte sa onakvim teksturama koji su postignuti na editovanim shotovima (da se ne lazhemo, ti editovani shotovi su zaista lepshi od originala)) koliko sa cimanjem da preradjuju nesto sto su mislili da su vec zavrshili...

sto se mene tiche atmosfera u d3 je ok u poredjenju sa d1 - tamo su citirali pulp fiction, ovde se dekard kejn zajebavaja direktno na svoj rachun - to je meni to, nije isto al mozh' da prodje =o))

Link to comment
Share on other sites

Ono na photoshop screenshotovima definitivno mora sa šejderskim postprocesiranjem, ono nikakvo osvetljenje ne može da napravi.

Sa druge strane, u WoW-u recimo imaš situaciju da trčiš i da se u deset metara totalno promeni ambijent iako su teksture ostale skroz iste (tj. baciš pogled na deo gde si bio malopre i izgleda drugačije), jer su promenili lightning, tako da u suštini može tako da se reguliše ali teksture svejedno ostaju iste.

Link to comment
Share on other sites

+1 za kuknjavu.

Ako sam ishta nauchio o Blizzard-u u onih par meseci wowowa onda je to to da je u pitanju jebeno teshka mashinerija koja se sporo odluchuje na pokret, i bash zato kada jednom izabere pravac sa njega se jako teshko pomera i pritom zdrav razum, logiku i argumentovanu kritiku ne jebe ni 2%.

Masovna kuknjava na svim forumima, blogovima, chatovima, vandalizam (shto rl, stho intarweb), pretnje smrcu, lazne dojave o bombama... to mozda upali. Pogotovo zato shto sumljam da je neshto od ovoga pushteno bash zato da bi se testirala reakcija, odnosno njena zestina na ovako ochigledan uplit wowowa. Pa nisu oni tamo veverice pa da im nije jasno koliko im vizuelno odudara igra od prethodna dva dela. Verovatno samo zele da vide can this shit fly or not. :P Mis'im, daj budimo realni, ona shotka sa onim machem na stepenicama - ochigledna jebena provokacija.

Takodje - LEONARD JEBENI BOYARSKY BITCHES!

1UP: Just for clarification, can you describe your role in the Diablo III team?

Leonard Boyarsky: I'm the lead world designer; I'm responsible for the lore, the history, making sure we're not violating old stuff while also bringing in new stuff, and how all of that relates to quests. I'm working with a great quest designer, Michael Chu. It's not a clean line; I work on quests with him while he works on the world with me. I help with everything that's game design, but not number crunching. Even with something like item creation or armor creation, there's the gameplay system stuff, but there's also "where does this come from?" So the art team comes to me and asks, "What should this armor look like? Why?" in addition to talking with Jay and the other designers with questions like, "How thick should this armor be" or "how should this armor look overall?"

Vudi, jesi skinuo mozda onaj gameplay trailer u HD-u?

Edited by Wulfgar

Vulfi sam kroji svoju odecu od kozhe ubijenih protivnika.

Pr0 wifebeaters know.

Never give up. Never give in.

Link to comment
Share on other sites

+1 za kuknjavu.

Ako sam ishta nauchio o Blizzard-u u onih par meseci wowowa onda je to to da je u pitanju jebeno teshka mashinerija koja se sporo odluchuje na pokret, i bash zato kada jednom izabere pravac sa njega se jako teshko pomera i pritom zdrav razum, logiku i argumentovanu kritiku ne jebe ni 2%.

Masovna kuknjava na svim forumima, blogovima, chatovima, vandalizam (shto rl, stho intarweb), pretnje smrcu, lazne dojave o bombama... to mozda upali. Pogotovo zato shto sumljam da je neshto od ovoga pushteno bash zato da bi se testirala reakcija, odnosno njena zestina na ovako ochigledan uplit wowowa. Pa nisu oni tamo veverice pa da im nije jasno koliko im vizuelno odudara igra od prethodna dva dela. Verovatno samo zele da vide can this shit fly or not. :P Mis'im, daj budimo realni, ona shotka sa onim machem na stepenicama - ochigledna jebena provokacija.

Takodje - LEONARD JEBENI BOYARSKY BITCHES!

1UP: Just for clarification, can you describe your role in the Diablo III team?

Leonard Boyarsky: I'm the lead world designer; I'm responsible for the lore, the history, making sure we're not violating old stuff while also bringing in new stuff, and how all of that relates to quests. I'm working with a great quest designer, Michael Chu. It's not a clean line; I work on quests with him while he works on the world with me. I help with everything that's game design, but not number crunching. Even with something like item creation or armor creation, there's the gameplay system stuff, but there's also "where does this come from?" So the art team comes to me and asks, "What should this armor look like? Why?" in addition to talking with Jay and the other designers with questions like, "How thick should this armor be" or "how should this armor look overall?"

Vudi, jesi skinuo mozda onaj gameplay trailer u HD-u?

da kao sto im je trebalo 3 nedelje da redizajniraju i to dva puta siege tenk u sc2 ...

jesu spori ali rade dobro.

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

a chemu da sluzi rumfo ako ne za kukanje i bzvzne diskusije o nadolazecim igrama? ah, da, gole zene topik, valjda je to sustina rura...

zasto ne kukati o diznilend koloritu i da li je on interesantniji od tresh horor atmosfere?

chemu toliki troll uopste mi nije jasno... jel rur treba da postane ponajmanje gejmerski komjuniti?

btw bar neko da prepozna bojarskog kao velikog baju....

"I wasn't a hardcore Diablo fan before joining Blizzard," Boyarsky says as we begin talking. "I played them, of course, and I really liked them, but I usually like a lot more story depth in my games." According to Boyarsky, what drew him to the project was what he sees as the franchise's untapped potential for storytelling. "A lot of people are afraid that we're going to slow the gameplay down by enriching the story parts of the game. We're not doing that at all." The idea is to use some simple cinematic techniques such as dialogue rather than monologue to convey quest information and crafting richer backstories for the main characters that will be reflected in their artwork and the way they view the central action of the story.

....

"I often use other games as examples of why story is important, even in an action game," Boyarsky said. "Sadly few games really love to tell stories." He cites games like Half-Life and Half-Life 2 as examples of games that integrate stories into dialogue and environment without sacrificing any of their fast-paced action. "The word around the office is that Diablo III is 'action with a capital A'," he said. "Lately, though, it seems like people are looking for more story in genres that aren't necessarily known for being story-driven." This is what pushes Boyarsky on. "People are ready for us to take Diablo III to new places rather than make Diablo all over again."

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Novo sto sam zakljucio iz diskusije je da kad neko ne kuka, Srbin je. Dobro smo prosli. Idemo dalje.

ja iz tvojih postova zakljuchujem da ti ne umesh da zakljuchujesh i da si najveci kukavac od svih prisutnih

neka osoba glupak hehe

Link to comment
Share on other sites

Sad prochitah bojarskovu biografiju,i mogu samo da kazem OMG

Jebano inpresivno!!!

Fallout 1&2, Arcanum, Vampire: The Masquerade - Bloodlines

Shta reci...

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...