General Movie News Thread...

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Holivud uspešniji 2007. nego 2006.

Holivud će ovu godinu završiti sa rekordnih 9,7 milijardi dolara prihoda od severnoameričkog tržista, što je četiri odsto više nego 2006, ali samo zahvaljujući poskupljenu cena ulaznica.

Tome je doprinelo i nekoliko hitova puštenih u bioskope uoči božićnih praznika, kao što je ostvarenje "Ja sam legenda" sa Vilom Smitom, navodi služba Midija baj nambers koja prati zarade na bioskopskim blagajnama.

Film "Ja sam legenda" zaradio je više od 150 miliona od kad je pre dve nedelje počeo da se prikazuje u američkim i kanadskim bioskopima. Dobroj zaradi doprineli su i nastavci hitova, trio "Spajdermen 3', "Šrek 3" i "Pirati sa Kariba: na kraju sveta". Svaki od njih je prvog vikenda prikazivanja inkasirao više od 100 miliona dolara.

"Crna Gruja" najgledaniji film u 2007.

Najgledaniji film u srpskim bioskopima tokom 2007. godine bio je "Crni Gruja" Marka Marinkovića, i to je, istovremeno, bio jedini film sa više od 100.000 gledalaca, pokazuju podaci distributerske kuće "Tak" (Tuck).

Poređenja radi, 2006. godine bilo je pet filmova koji su prebacili tu brojku, od kojih su "Da Vinčijev kod" i "Mi nismo anđeli 3" bili gledaniji od "Crnog Gruje", to jest imali su koju hiljadu više gledalaca od njegovih 131.948.

Svejedno, "Crni Guja" je ostvario znantno bolji rezultat od najgledanijig stranog ostvarenja u 2007. godini - a to su "Simpsonovi". Oni su na "Takovoj" boks ofis listi drugoplasirani film, sa 81.258 gledalaca.

Indy 4 news

Spielberg, Lucas Give Indy IV Update

Filmmakers talk editing and plot elements.

by Stax

January 2, 2008 - Director Steven Spielberg is currently deeply immersed in post-production on Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull, the highly anticipated fourth installment in the screen adventures of the eponymous globe-trotting archaeologist.

"I'm in my second cut, which means I've put the movie together and I've seen it," Spielberg informed VanityFair.com, which also boasts exclusive new on-set Indy photos taken by celebrated photographer Annie Leibovitz.

Spielberg explained, "I usually do about five cuts as a director. The best news is that, when I saw the movie myself the first time, there was nothing I wanted to go back and shoot, nothing I wanted to reshoot, and nothing I wanted to add."

George Lucas, the film's executive producer and series creator, spoke about the arduous task of plotting a fourth Indy movie. (Be advised of PLOT SPOILERS.)

"I'm the one that has to come up with the story, and the MacGuffin, the supernatural object that everyone's going after," Lucas said, referring to the Hitchcockian term for the plot gimmick that propels the narrative forward. Lucas stuck with his long-gestating idea even when Spielberg and series star Harrison Ford continuously rejected it.

"So this went on for 15 years," Lucas recalled. "And finally we got to a point where everybody said, 'Look, we're not doing that movie.' And I said, 'Well, look, I can't think of another MacGuffin. This is it. This works. I know this works.' And then we stopped. I just said, 'O.K.,' and that's about the time I started Star Wars again. But then Harrison was kind of interested. And I said, 'I won't do it unless we can have that MacGuffin. Without the MacGuffin, I will not go near this thing.'"

The filmmakers finally found an approach to Lucas' MacGuffin that they all agreed on when David Koepp turned in his screenplay. "What it is that made it perfect was the fact that the MacGuffin I wanted to use and the idea that Harrison would be 20 years older would fit," Lucas told the magazine.

"So that put it in the mid-50s, and the MacGuffin I was looking at was perfect for the mid-50s. I looked around and I said, 'Well, maybe we shouldn't do a 30s serial, because now we're in the 50s. What is the same kind of cheesy-entertainment action movie, what was the secret B movie, of the 50s?' So instead of doing a 30s Republic serial, we're doing a B science-fiction movie from the 50s. The ones I'm talking about are, like, The Creature from the Black Lagoon, The Blob, The Thing. So by putting it in that context, it gave me a way of approaching the whole thing."

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull opens May 22, 2008.

od ostalih vesti vrednih pomena - iako je John McTiernan trebalo da rezhira novog Konana - sada je u prichi Ksavijer Zhen - rezhiser Hitmana (jesmo mi ovde komentarisali kako je hitman bredju film? ;o))

takodje nije vest koliko mi interesantno

po prvi put sam "na gomili" video imena iz ekipe koja ce da bude u novom Star trek filmu..chr_sisa_sisais Pine, Eric Bana, Winona Ryder, Zachary Quinto i Simon Pegg...ovo ce da bude ili najbolji ili najgori ST film ikada...nema sredine =o))

daj bre laki whitecastle se gleda kad si sam blago intoxikovan...tada se razvalsih od smeha

stijo, najveci fazon u filmu je da NPH (niel patrick harris) glumi - Niel Patrick Harrisa tj samog sebe, ali umesto da je ugladjeni gay kao sto se prezentuje u javnosti i sam je razvaljeni party animal kom se putevi ukrste sa glavnim likovima...i legendarna scena koja je razlog za ime sajta za dvojku

Harold: Officer, I'm glad you're here. You ever heard of that show, Doogie Houser, MD?

Officer Palumbo: Yeah, what great show. Doogie.

Harold: Neil Patrick Harris just stole my car.

Officer Palumbo: Hey! NPH wouldn't do that, 'ight!

=o)

drugari sa ign-a odradili clanak "Top 10 geek-filmova u 2008oj"...ne slazhem se sa mnogim stavkama i stoga moji komentari istih...

10: Speed Racer

Directors: Andy and Larry Wachowski

US Release Date: May 9, 2008

- film za koji Margi kazhe da je retardiran, a napolju po sajtovima da ima veliki potencijal da bude dzhinovsko govno...zasto je ovo na listi?

9: Harry Potter and the Half-Blood Prince

Director: David Yates

US Release Date: November 21, 2008

- ok, neko na ign-u ima pogreshnu predstavu o tome sta znachi rec "geek"...ono, volim ja da pogledam harija ali to je film za decu a ne za gikove...

8: The Incredible Hulk

Director: Louis Leterrier

US Release Date: June 13, 2008

- ne samo zato sto ovaj put brucea bannera glumi edward norton - ovaj film izlazi na moj rodjus = mora da valja! ;oP

7: Rambo

Director: Sylvester Stallone

US Release Date: January 25, 2008

- svi mi gotivimo slaja, ali ja se nakon onog trejlera zaista bojim ovog filma =o)

6: Hellboy II: The Golden Army

Director: Guillermo del Toro

US Release Date: July 11, 2008

- Giljermo je trenutno u poziciji da mozhe da radi sta oce, svaki film sto dodirne puni bioskopske kase i osvaja festivalske nagrade, sve ovo nema veze sa hellboyem 2 - to gledamo zato stoje ron pearlman tako prokleto cool (i sto je selma blair isto toliko hawt! ;o))

5: Iron Man

Director: Jon Favreau

US Release Date: May 2, 2008

- maj je tredicionalno rezervisan za stripski blokbaster...downy jr. kao pijana budala u metalnom oklopu? sto da ne =o))

4: Cloverfield

Director: Matt Reeves

US Release Date: January 18, 2008

- film koji ce se pojaviti za manje od 2 nedelje u bioskopima, da li je jj-evo chudoviste dovoljno dobro? ke vidime...

3: Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull

Director: Steven Spielberg

US Release Date: May 22, 2008

- film koji je na prvom mestu svim zhenetinama. Harrison je mator, Spilberg ne zna da napravi dobar film ako u njemu jevreji ne pate, a debeli George samo oce da prodaje figurice i merchandise... i opet, svi cemo gledati ovaj film chim se pojavi u nadi da isti nije jedno veliko sakovanje majmunskih dupeta...

2: The Dark Knight

Director: Christopher Nolan

US Release Date: July 18, 2008

- film koji je na prvom mestu pravim geekovima! ;o) Chris Nolan zna sta radi, Chis Bale je lud, Ledger nije Chris, ali na onim joker-fotkama chovek izlgeda ludje od svih =o) Dis muvi iz gona rokzorz!!!

1: Star Trek

Director: J. J. Abrams

US Release Date: December 25, 2008

- film koji je na prvom mestu gejevima, realno... velike su shanse da ce novi trek da bude izvikana glupost...chim su gerijatrichari u paramountu dali zeleno svetlo za ovaj film mora da mu nesto fali, odnosno sumnjam da JJ mozhe da ozhivi ST koji umire polako ali sigurno vec 10 godina...besides...da ispadne da je Indy 4 "najgore djubre" (po tr00 geek parametrima) opet ce biti svetlosnim godinama ispred ST prequela! alo! prequel! koji kreten stavlja takvu glupost ispred nolanovog betmena i indija ? retarded much?

e da

da odagnate negativne misli koje mozhda gorepomenuta lista mozhe da isprovocira u vama

http://media.movies.ign.com/media/734/734966/vids_1.html

omg kako je ubavo! ;o)

nece nece imam forum izventiliram se i onda sam opet miran like a sleepy panda ;o)

elem - njuz - zvanichno otkazana Golden Globes ceremonija! (zbog strajka pisaca ne samo sto fluff najave nisu mogle biti napisane nego je pmasa zvezda iz serija na dobar dan otkazalo svoje ucheshtje, a onda zvanichno Screen Actors Guild objavio da njihovi clanovi podrzhvaju pisce i da nece doci (tipa - ako nema dekoltea kathy heigl zasto uopste gledati globes?)...uglavnom sledece nedelje ce biti na press konferenciji prochitani dobitnici i to je to

Golden Globes Ceremony Canceled

The televised Golden Globe Awards ceremony will be replaced by a press conference this Sunday as a result of the ongoing writers' strike. Organizers announced their decision on Monday to avoid a celebrity-less event after the Screen Actors Guild pledged its members would not cross the Writers Guild Of America's picket line. The 65th annual Golden Globe Awards had been due to take place at the Beverly Hilton hotel in California. Instead, a news conference will take place to announce the winners of each category. Spokesman Jorge Camara says, "We are all very disappointed that our traditional awards ceremony will not take place this year and that millions of viewers worldwide will be deprived of seeing many of their favorite stars celebrating 2007's outstanding achievements in motion pictures and television. We take some comfort, however, in knowing that this year's Golden Globe Award recipients will be announced on the date originally scheduled."

e, vi post-apok freakovi!

Vigo mortensen, medju indijancima poznat kao Chovek-bezizrazhajnog-lica glumtje glavnu ulogu u novom filmu po romanu Kormaka mekatrija - The Road (kormak je autor knjge no country for old men) - uglavnom nebitno je sve sem - pricha je u sad posle nekog nuKELarnog napada i ima zombija/mutanata yay! ;o)

fin trejlerchic za novi animirani filmitj - kung fu panda =o)

http://media.movies.ign.com/media/841/841017/vids_1.html

a za boleta slike njegove omiljene britanske glumice u novom bredju filmu doomsday

http://media.movies.ign.com/media/775/7751...mg_5191996.html

http://media.movies.ign.com/media/775/7751...mg_5191994.html

i za ostale iz istog filma al bolja slika ;o)

http://media.movies.ign.com/media/775/7751...mg_5191997.html

takodje ljudi iz bafte su gay - 14 nominacija za atonement? svaka vam chast em forsirate sopstvene loshe filmove em napravite jedan koji nije bredju i onda ajmo ludilo shizenje? *pffft* (mada snimite kako se zove zhena nominovana za shminku i frizure u atonementu ;o))

spisak nominacija ispod

FILM

AMERICAN GANGSTER

ATONEMENT

THE LIVES OF OTHERS

NO COUNTRY FOR OLD MEN

THERE WILL BE BLOOD

BEST BRITISH FILM

ATONEMENT

THE BOURNE ULTIMATUM

CONTROL

EASTERN PROMISES

THIS IS ENGLAND

THE CARL FOREMAN AWARD for Special Achievement by a British Director, Writer or Producer in their First Feature Film

CHRIS ATKINS (Director/Writer) – Taking Liberties

MIA BAYS (Producer) – Scott Walker: 30 Century Man

SARAH GAVRON (Director) – Brick Lane

MATT GREENHALGH (Writer) – Control

ANDREW PIDDINGTON (Director/Writer) – The Killing of John Lennon

DIRECTOR

ATONEMENT – Joe Wright

THE BOURNE ULTIMATUM – Paul Greengrass

THE LIVES OF OTHERS – Florian Henckel von Donnersmarck

NO COUNTRY FOR OLD MEN – Joel Coen/Ethan Coen

THERE WILL BE BLOOD – Paul Thomas Anderson

ORIGINAL SCREENPLAY

AMERICAN GANGSTER – Steven Zaillian

JUNO – Diablo Cody

THE LIVES OF OTHERS – Florian Henckel von Donnersmarck

MICHAEL CLAYTON – Tony Gilroy

THIS IS ENGLAND – Shane Meadows

ADAPTED SCREENPLAY

ATONEMENT – Christopher Hampton

THE DIVING BELL AND THE BUTTERFLY – Ronald Harwood

THE KITE RUNNER – David Benioff

NO COUNTRY FOR OLD MEN – Joel Coen/Ethan Coen

THERE WILL BE BLOOD – Paul Thomas Anderson

FILM NOT IN THE ENGLISH LANGUAGE

THE DIVING BELL AND THE BUTTERFLY

THE KITE RUNNER

THE LIVES OF OTHERS

LUST, CAUTION

LA VIE EN ROSE

ANIMATED FILM

RATATOUILLE

SHREK THE THIRD

THE SIMPSONS MOVIE

LEADING ACTOR

GEORGE CLOONEY – Michael Clayton

DANIEL DAY-LEWIS – There Will Be Blood

JAMES McAVOY – Atonement

VIGGO MORTENSEN – Eastern Promises

ULRICH MÜHE – The Lives of Others

LEADING ACTRESS

CATE BLANCHETT – Elizabeth: The Golden Age

JULIE CHRISTIE – Away From Her

MARION COTILLARD – La Vie en Rose

KEIRA KNIGHTLEY – Atonement

ELLEN PAGE – Juno

SUPPORTING ACTOR

JAVIER BARDEM – No Country for Old Men

PAUL DANO – There Will Be Blood

TOMMY LEE JONES – No Country for Old Men

PHILIP SEYMOUR HOFFMAN – Charlie Wilson's War

TOM WILKINSON – Michael Clayton

SUPPORTING ACTRESS

CATE BLANCHETT – I'm Not There

KELLY MACDONALD – No Country for Old Men

SAMANTHA MORTON – Control

SAOIRSE RONAN – Atonement

TILDA SWINTON – Michael Clayton

MUSIC

AMERICAN GANGSTER – Marc Streitenfeld

ATONEMENT – Dario Marianelli

THE KITE RUNNER – Alberto Iglesias

THERE WILL BE BLOOD – Jonny Greenwood

LA VIE EN ROSE – Christopher Gunning

CINEMATOGRAPHY

AMERICAN GANGSTER – Harris Savides

ATONEMENT – Seamus McGarvey

THE BOURNE ULTIMATUM – Oliver Wood

NO COUNTRY FOR OLD MEN – Roger Deakins

THERE WILL BE BLOOD – Robert Elswit

EDITING

AMERICAN GANGSTER – Pietro Scalia

ATONEMENT – Paul Tothill

THE BOURNE ULTIMATUM – Christopher Rouse

MICHAEL CLAYTON – John Gilroy

NO COUNTRY FOR OLD MEN – Roderick Jaynes

PRODUCTION DESIGN

ATONEMENT – Sarah Greenwood/Katie Spencer

ELIZABETH: THE GOLDEN AGE – Guy Hendrix Dyas/Richard Roberts

HARRY POTTER AND THE ORDER OF THE PHOENIX – Stuart Craig/Stephenie McMillan

THERE WILL BE BLOOD – Jack Fisk/Jim Erickson

LA VIE EN ROSE – Olivier Raoux

COSTUME DESIGN

ATONEMENT – Jacqueline Durran

ELIZABETH: THE GOLDEN AGE – Alexandra Byrne

LUST, CAUTION – Pan Lai

SWEENEY TODD: THE DEMON BARBER OF FLEET STREET – Colleen Atwood

LA VIE EN ROSE – Marit Allen

SOUND

ATONEMENT – Danny Hambrook/Paul Hamblin/Catherine Hodgson

THE BOURNE ULTIMATUM – Kirk Francis/Scott Millan/Dave Parker/Karen Baker Landers/Per Hallberg

NO COUNTRY FOR OLD MEN – Peter Kurland/Skip Lievsay/Craig Berkey/Greg Orloff

THERE WILL BE BLOOD – Christopher Scarabosio/Matthew Wood/John Pritchett/Michael Semanick/Tom Johnson

LA VIE EN ROSE – Laurent Zeilig/Pascal Villard/Jean-Paul Hurier/Marc Doisne

SPECIAL VISUAL EFFECTS

THE BOURNE ULTIMATUM – Peter Chiang/Charlie Noble/Mattias Lindahl/Joss Williams

THE GOLDEN COMPASS – Michael Fink/Bill Westenhofer/Ben Morris/Trevor Woods

HARRY POTTER AND THE ORDER OF THE PHOENIX – Tim Burke/John Richardson/Emma Norton/Chris Shaw

PIRATES OF THE CARIBBEAN: AT WORLD'S END – John Knoll/Charles Gibson/Hal Hickel/John Frazier

SPIDER-MAN 3 – Scott Stokdyk/Peter Nofz/Kee-Suk Ken Hahn/Spencer Cook

MAKE UP & HAIR

ATONEMENT – Ivana Primorac

ELIZABETH: THE GOLDEN AGE – Jenny Shircore

HAIRSPRAY – Nominees TBC

SWEENEY TODD: THE DEMON BARBER OF FLEET STREET – Ivana Primorac

LA VIE EN ROSE – Jan Archibald/Didier Lavergne

SHORT ANIMATION

THE PEARCE SISTERS – Jo Allen/Luis Cook

HEAD OVER HEELS – Osbert Parker/Fiona Pitkin/Ian Gouldstone

THE CRUMBLEGIANT – Pearse Moore/John McCloskey

SHORT FILM

DOG ALTOGETHER – Diarmid Scrimshaw/Paddy Considine

HESITATION – Julien Berlan/Michelle Eastwood/Virginia Gilbert

THE ONE AND ONLY HERB MCGWYER PLAYS WALLIS ISLAND – Charlie Henderson/James Griffiths/Tim Key/Tom Basden

SOFT – Jane Hooks/Simon Ellis

THE STRONGER – Dan McCulloch/Lia Williams/Frank McGuinness

THE ORANGE RISING STAR AWARD (voted for by the public)

SHIA LABEOUF

SIENNA MILLER

ELLEN PAGE

SAM RILEY

TANG WEI

i poslednji edit ovog posta, majkemi

nova fotka iz indija 4

http://media.movies.ign.com/media/033/0337...mg_5191020.html

Abominable, look no further. Old school low budget hororić sa Bigfootom, ima jedna scena kad sam urliknuo kako sam se prepao, to mi se nikad u životu nije desilo. Što se tiče krvi, pa nema baš puno... [:D]

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

"By my deeds I honour him, V8."