Jump to content

Moja Ljubav


Guest

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Ivan, neverujem da pakuju tako krsh motore u ovakva chuda, al dobro ce da izvidimo...

evo ti za poređenje, šta se generalno smatra dobrim motorom.. ne obraćaj pažnju na to što je četvorocilindrični, ili zamisli da su spojena dva ovakva, to je V8 nešto manje zapremine od tog tvog iz lincolna, sa "malo" više snage..

- 2,157 cc 2.2 liters in-line 4 front engine with 87 mm bore, 90.7 mm stroke, 11.1 compression ratio, double overhead cam, variable valve timing/camshaft and four valves per cylinder

- Premium unleaded fuel 91

- Fuel economy EPA highway (mpg): 25 and EPA city (mpg): 20

- Multi-point injection fuel system

- 13.2 gallon main premium unleaded fuel tank

- Power: 179 kW , 240 HP SAE @ 7,800 rpm; 162 ft lb , 220 Nm @ 6,500 rpm

šta mislite, čiji je ovo motor? :)

Link to comment
Share on other sites

teshko cesh m5 - kolko se ja secam on je 80k eura...sad proveravam -> 87k eu pez PDVa -> 103.5k eura sa PDV...necesh mi reci da je bolje puci 103.5k eura na M5 nego 40k na FX45?

vetjini ovde je isti problem nabaviti 103.5 kao i 40k eura, pa kad vetj sanjam, bolje da sanjam najbolja kola :)

@migsa

svaka chast za interceptora

Link to comment
Share on other sites

,Nov 3 2005, 22:33]Ja sem ovoga o Lincoln Navigator-u nemam shta da kazem, i chini mi se da se shece samo jedan ili mozda 2 u celom BG-u...

Cena 47000eu

Engine: 5.4L SOHC 3-Valve V-8

Horsepower: 300

Torque: 365 lb.-ft. @ 3,750 rpm

Seats: 7 Standard

A Max Brzinu su u fazonu "Dovoljna"

main_ext_8.jpg

main_modelspecs_navigator.jpg

Prerachunate vrednosti (Inch->CM)

» Click to show Spoiler - click again to hide... «

118.8 - 301.7cm

207.5 - 527.0cm

77.8 - 197.6cm

80.2 -

Edited by skrimke
Link to comment
Share on other sites

Meni ovaj Nissan iz profila vuce malo na Mazdu, jbga! Mada, ne volim japanski dizajn, jednostavno mi je nekako debilan, sta znam...

Jedino cenim Eclipse-a, 350Z, i EVO Lancere, ostalo bzvz...

Nikad ovo ne moze parirati mighty Cayenne-u

PORSCHE 4EVER!

pusti snovi...

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

prosto ne verujem da sam jedini lik na ovome svetu kome je fx35 ruzhan?!

danas sam video dodge nitro.ekstra je.

Meni je npr. FX35(45) bash lep, i secam se da sam bas bio (prijatno) iznenadjen kad sam ga prvi put video u bgdu. (narandzasti BG-44-44)

Al', s druge strane, Nissan Murano mi je sinonim za dizajnerski promasaj, Cayenne-ov prednji deo nikako ne mogu da svarim, a za BMW X3 stvarno ni epitet ne mogu da nadjem...

facebook.com/speed.rs

Link to comment
Share on other sites

nije on čuo za to, vidiš da misli da je kajen dobar ;)

e moj da ne kazem sta ........ da ne popijem neki warn opet...

Naravno da znam za skyline, koliko i ti, odnosno iz igara, i dizajn doticnog mi je suvise sterilan, ravan

Za Cayenne razumem da je nekome ruzan, meni ne moze biti, jer previse volim Porsche :-)

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

Obratio sam se Ivanu, a cisto sumnjam da ste se i ti i on navozali u pomenutom automobilu, otprilike koliko sam se i ja vozao u Cayenne-u :-)

Ako ti znas mnogo vise o njemu, postovanje, a verujem da recimo ja znam mnogo vise o Porsche-u od vecine clanova foruma, ali to nije razlog da pravim takve komentare, kao Ivan

Samo sam hteo da kazem, u stvari, da me iz nebrojeno mnogo razloga nerviraju japanski automobili (osim onih koje sam pomenuo), i, jbg, meni nikad ovaj topic-starting car ne bi bio dream car.

Evropski, tacnije nemacki autobobil je za mene svetinja, al', jbg, ukuse se razlikuju:-)

@ badnick:

Brate, nisi jedini ni slucanjo!

Edited by millancche

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

gotivim i ja porše, ali cayenne je vw, veze sa poršeom nema (ok, ok, ima - iskoristili su farove sa stare 911-ice)..

jbga, istina, samo sto ja te farove obozavam :-)

realno, taj SUV je MORAO izgledati kao Porsche, to je jednostavno u skladu sa tradicijom koju Porsche, iako je dosta mladji od vecine drugih kompanija, ipak najvise postuje- pa njihova 911 iz '63ce se realno zaista jedva malo razlikuje po obliku i dizajnu uopste od najnovijih carrera i turbo modela- to je ono sto mene tera da ih gotivim

pa pogledajte koliko Mercedes menja dizajn svetala, recimo- pa svakih nekoliko godina je neko novo resenje-te okrugla, te pravougaona, te zaobljena te uspravan pravougaonik, te polozen...Porsche-ova su onakva 42 godine!

Dakle Cayenne je bio predodredjen da onako izgleda, iako sam ubedjen da su i Porsche-ovi inzenjeri znali kakav to potencijalan rizik nosi sa sobom, pa ipak su se drzali tradicije (e sad istina da SUV bas NIJE deo tradicije, ali od necega mora da se zivi, jer je Cayenne odigrao ulogu koju je Boxter pre 10tak godina odigrao, tj. da spase finansijski kompaniju koja je realno suvise mala da bi sama poslovala, barem na nacin koji je u skladu sa njihovom, je li, tradiciom:-)

To sto je Cayenne ustvari vecinom svoijh delova Touareg je samo pozitivno, jer mora se priznati da Porsche bas nema neko iskustvo sa ovakvim vozilima, i da su krenuli od nule, ko zna sta bi ispalo na kraju...

I motor je Porsche-ov, i to kakav motor!- nego nesto sam desavanja u auto-industiji pratio slabije u poslednje vreme, pa me interesuje: jel' napravio neko brzi serijski SUV od Cayenne Turbo? Posecanja radi, 266 km/h, 5.6 sec od 0 do 100, ako se ne varam...

@dovlagsi: ja sam fan, i gotivim ga!

Edited by millancche

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...