dovlagsi Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Nema veze, to je i dalje SKAJLAJN SKAJLAJN SKAJLAJN!!! u nasim srcima! Prica se da ce imati biturbo sa 480 KS! facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 biće neke tri verzije, od kojih će najjača i najlakša imati evo oznaku i 500+ ks :) navodno na nordschleife-u obrću u par sekundi sa 911 turbom, uz tendenciju da dostignu kareru gt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hpo Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 ovo ima da jede asfalt :D potreban shalter za rad na devojci!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 Kostace oko 65.000 evra, sto je duplo manje od 911 Turbo! Tri verzije - od 480 do 550 KS! joj facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitch Posted September 29, 2007 Report Share Posted September 29, 2007 au koje je to zlo :) za takve pare dobijes mrak kola... Bjukenon Mitch Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted September 30, 2007 Report Share Posted September 30, 2007 marketing nove imprece: "subaglue - New Impreza always sticks on the road" :) facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Dok cekamo majmunisanje Top Gear-ovaca, 5th Gear-ovci zapravo rade testove novih automobila. Iako me jako nervira onaj debeli sa kosicom, on je ipak radio test mog buduceg automobila :) pa ga volim :) http://www.youtube.com/watch?v=b6bLp1vCIGg facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantomq Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 evo ga ;) http://carsguru.ru/news/art/1647.html ((((Q)))) SRBI su najgluplji narod na svetu!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 e taj 5th gear... vidi se da se trude da i oni budu kul, gotivni, spontani i duhoviti, ali i dalje izgledaju kao da čitaju vesti. pričaš o ovoj poslednjoj epizodi, kad debeli testira fiat 500? u istoj tiff testira gumpert apollo, i opet ne kaže ništa što nisi mogao da izguglaš... :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
badnick Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 kakve prednje farove ima :O ubedljivo najlepsi prednji deo auta ikada.a i sveukupno nije los:) salt wat fish fresh wat fish? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 pričaš o ovoj poslednjoj epizodi, kad debeli testira fiat 500? u istoj tiff testira gumpert apollo, i opet ne kaže ništa što nisi mogao da izguglaš... :( Nisam ja gej da vozim fiat 500 bre :) Pricam o Maseratiju GranTurismo... which is certainly less ghay :) Bio je test Gumpert Apolloa u Vrelim Gumama omg, a i u nekoj glupoj emisiji sto vodi ona glupa Lana sa treceg na TV Metropolis. I tog Tiffa bih tukao, tako da me najmanje nervira ono zhensko, koje ipak ne moze da radi taj posao bez obzira koliko ona mozda znala da vozi. :) facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 a, maserati gt. ni o njemu nisu rekli ništa što nije guglabilno :) to je samo jedna od prednosti tg-a nad fg-om. kada u topu gledaš test kola, nekako ti dočaraju kako je biti u njima, i daju ti gomilu drugih informacija i "informacija" koje nisi mogao da nađeš na netu. druga je što kada TG postavi neki čelindž, oni i nađu način da uspeju... u FG kažu "ne može, jebi ga, pokušali smo".. no da se ne rasplinjavam :) a tiff i plato znaju da voze za sve pare, ali me tif iritira sa svojim naglaskom a plejto u poslednje vreme radi neke celebrity segmente koji smaraju. debelog i debelu ne bih da komentarišem, tako da ispada da im je najbolji voditelj onaj mladi urbani. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 ^ pa dobro, rekao je doduse da je ona kozha unutra bas mekana i da ima dosta mesta pozadi. :) na stranu sa svim tim emisijama - GT je zaista zaista sjajan automobil! facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezki Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Mitsu je predobar :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguana Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 ^ pa dobro, rekao je doduse da je ona kozha unutra bas mekana i da ima dosta mesta pozadi. :) na stranu sa svim tim emisijama - GT je zaista zaista sjajan automobil! ali zaista, greota sto nema manuelni menjach It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 Lexus IS-F krenuo sa prodajom u Japanu. 5,0 V8 423KS 505Nm 4,9 s za razliku od BMW-a M3, Mercedes-a C63 AMG i Audi-ja RS4 - Lexus nema blokadu maximalne brzine na 250: 298 km/h! facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 tek sam sad izvalio kolika mu je ona suknjica! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Audi A7, fotoshopzorz Studija Lamborghini Embolado Subaru Impreza WRX STi - zvanicna slika, 2,0 turbo 300 KS 423 Nm facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguana Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 2.0 motor je za japansko trziste. Amerikanci a nadam se i mi cemo dobiti 2,5 litarski It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 jel ono naslednik galjarda? sviđa mi se :) a nova generacija evo/sti se razlikuje kao nebo i zemlja, i iskreno nemam pojma šta subaru tu traži, osim ako ne bude 40% jeftiniji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 2.0 motor je za japansko trziste. Amerikanci a nadam se i mi cemo dobiti 2,5 litarski Ja se pak nadam da necemo, jer bi me registracija onda izasla mnogo kesha. :) facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
iguana Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 jel ono naslednik galjarda? sviđa mi se :) a nova generacija evo/sti se razlikuje kao nebo i zemlja, i iskreno nemam pojma šta subaru tu traži, osim ako ne bude 40% jeftiniji. ovaj model koji deluje kao kopile izmedju Vektora i Galjarda je samo skolski projekat jednog italijanskog studenta. Inache, meni je uzasan.... btw tehnicki sti nije nista loshiji od evoa, kod koga se meni samo svidja prednji deo dok mi je zadnji deo kao losha kopija odgovarajuceg dela alfe romeo 159 It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzontra.volta Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZerBah Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 Tesla Roadster je chudo tehnike - na struju ide, 0-100 za 4 s, oko 230 km/h maximalna brzina, preko 300 km bez punjenja (ko zna neshto o elektrichnim automobilima zna da je ovo itekako dostizenje). Karoseriju je radio Lotus, a najjacha stvar kod ovog automobila je shto je maltene nechujan! А в чем сила, брат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 9, 2007 Report Share Posted October 9, 2007 šasiju, srbo :) u suštini, to je lotus elise sa drugačijim panelima i električnim pogonom. ne bih se složio da je OMG ČUDO TEHNIKE, samo je postojeća tehnologija baterija i elektromotora primenjena na mali lagani auto bez suvišnih delova, pa otud takva autonomija. i naravno da ne može u isto vreme da ide do 100 za 4s i da izgura 250 milja :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts