Wallpaper takmicenje

Lucky

• Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

e laki ae okaci neki veci rur logo sa adresom, recimo nekih 640px u sirinu, napravio sam 3 wp al mi fali logo.. nemam ilustrator

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

e laki ae okaci neki veci rur logo sa adresom, recimo nekih 640px u sirinu, napravio sam 3 wp al mi fali logo.. nemam ilustrator

What, what, what???

Veci logo ti nije potreban ako vec ne znasx sam da ga nacrtasx jel ti za wp nije potrebna rezolucija veca od 72dpi. Mozxesx da scalirasx i logo sa sajta nece da izgubi previsxe na kvalitetu ;)

fml

hoce

znam o cemu pricam tako da ti to what i ti tripovi ubuduce ne trebaju

Edited by dvnityCker

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Josh kada bi se neko setio da napravi neku inovaciju u vidu logoa...

eh da :)

E da, Lucky koliko ste radova nakupili do sada, i gde ih kachite za glasanje?

Oce li glasanje da bude u subotu nedelju, sa onim ultra sprejom na middle prst...

Uf ... ne znam, danas cu mozhda krenuti to da presabiram ... Sto se glasanja tiche, naravno da ce biti sprej u pitanju, i onda cemo da tako dobijemo pobednika :) Postavicemo sve radove ovde na glasanje u vidu javne ankete, a postojace i strucan ziri koji ce da odabere najbolji wallpaper.

some -blue- stuff 

Sve sam pregledao sada, i ovo je moj favorit. Mada su sve dobre, svaka chast ljudi, ponekad mi je zao shto sam bulja u ovim programima [:)].

ahhhh [:I]

Edited by AyS