Jump to content

IMBA u Warcarftu?


Recommended Posts

sharky nesme se oslabiti orkov i elfov t2 jer bi onda humanov t2 bio daleko overpowered... i onda bi i orc-u i elf-u bilo neophondo ici na t3 da bi dobili humana (ud svejedno ide na t3)

meni se cini da bi se igra izbalansirala mora se napraviti dosta velikih promena

pazi jurice to je i fazon da se promeni malo tempo igre zasto orc mora dobiti humana na t2?ili elf zasto mora dobiti humana na t3?

@sharky pazi ne kazem ja da je ono glupost daleko od toga ali kad pogledas zasto polimorf skratiti za 10sec?za slow bilo bi ok ako bi sa tim skracenim trajanjem isto radio na heroja,samo da ti kazem taj slow balancira humane jebeno su spori ides lepo na blizz sajt i pogledas brzinu jedinica sve humanske jedinice imaju speed oko 270 sto je beda u odnosu na ostale zato slow sluzi.

slusaj sada pogledaj lepo ko ima kakav natural defence:

humani:1st militia,2nd towers - ako unakazis towere kako mislis human da se brani milicijom?ti mi ubi kod seljaka meni je tek usporen extra-ako ojacas miliciju a oslabis towere kako bi nekako balancirao hu natural def onda bi to moglo biti extra korisceno opet za power creep agressive attack i mnogi bi se zalili.

undedovi:1st ghouls;2nd nerubian tower,3rd spirit tower- tu stvarno ne vidim zasto bi ojadio spirit tower on bije pa bije da li 4dmg vise manje nije bitno,nerubian tower tu pravi extra pometnju sa onim cold attackom tako da je moje misljenje da se stavi sporije pucanje nerubian towera ili da traje manje to cold sranje.

orcovi:1st burrows,2nd towers- nikog nisam video da pravi jebene towere za defence posto orc igra prilicno agresivno tako da nema vremena za warmill i kule sem kada oce da tornja nekoga zato mi to deluje besmisleno zato sto ih retko ko pravi da bi zastitio bazu,dok burovima bi mogao da se doda koji armor ili hp u zamenu za skidanje dmg-a.

elfovi:1st moon well;2nd wisp;3rd protector-ako si ojadio protector za 100helta koji ne znam ko pravi sem u slucaju NE-UD nema potrebe,dok wispove treba osakatiti ali problem je taj sto sa tim smanjenjem spida wispu otvaras vrata harasu sa par jedinica,svaki scout wisp ce umreti od ghoula;militie(footmana) tako da mislim da je to malo lose procenjeno.

za udove oko destroyera nije isto zato sto:

vs orkovskih betsa nista ne znaci 100hp-manje posto ima nenormalni init armor tako da umesto 550dmg-a popije nekih 300 sto je sprdnja, sada svi udovi upg 1-1 minimum ako se oduzi igra cemu sluze batsi tada kako da ubijes destra on ima svojih 6armora sto je dosta puno.

vs elfovskih hipogrifa to je ok, ubrazao si attack hipogrifima smanjio hp destrosima sto je prilicno ok ali onda ostaju gore orci osteceni posto i betsu si skinuo 50hp-a.

vs humana hmmm tu ne znam ni da li je dobro ili lose posto nisi hu tako da ne znas sta humanu pravi problem, tako da cu ti sad objasniti a ti reci da li je ok sto im se smanjuje hp.maltene svaki human kad mu izadje mk postavlja exp u to vreme ud uveliko tekuje na black citadel do tada ud iz 2housa stampa kutije kako bi kontrirao pod jedan KULE pod dva WE pod tri celu zemlju, sada human posle expa mora da se odluci da li ce da ide na stampanje ptica ili riflesa casteri u tom periodu ne dolaze u obzir post jelte mora da se odbrani baza (orb+nova) kontrira sve,e sad kad on meni napada exp sa 3 destroyera (2) su puna mane i gulovima sa frenzijem meni nista ne znaci to sto on ima 100hp-a manje ja ne razmisljam da ga ubijem e sada kada ostanu samo DESTROYERI taj armor ih stiti od fokusa tako da je to ja mislim objasnjenje.

sve ostalo zvuci manje vise ok

Edited by FATA

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pazi jurice to je i fazon da se promeni malo tempo igre zasto orc mora dobiti humana na t2?ili elf zasto mora dobiti humana na t3?

@sharky pazi ne kazem ja da je ono glupost daleko od toga ali kad pogledas zasto polimorf skratiti za 10sec?za slow bilo bi ok ako bi sa tim skracenim trajanjem isto radio na heroja,samo da ti kazem taj slow balancira humane jebeno su spori ides lepo na blizz sajt i pogledas brzinu jedinica sve humanske jedinice imaju speed oko 270 sto je beda u odnosu na ostale zato slow sluzi.

slusaj sada pogledaj lepo ko ima kakav natural defence:

humani:1st militia,2nd towers - ako unakazis towere kako mislis human da se brani milicijom?ti mi ubi kod seljaka meni je tek usporen extra-ako ojacas miliciju a oslabis towere kako bi nekako balancirao hu natural def onda bi to moglo biti extra korisceno opet za power creep agressive attack i mnogi bi se zalili.

undedovi:1st ghouls;2nd nerubian tower,3rd spirit tower- tu stvarno ne vidim zasto bi ojadio spirit tower on bije pa bije da li 4dmg vise manje nije bitno,nerubian tower tu pravi extra pometnju sa onim cold attackom tako da je moje misljenje da se stavi sporije pucanje nerubian towera ili da traje manje to cold sranje.

orcovi:1st burrows,2nd towers- nikog nisam video da pravi jebene towere za defence posto orc igra prilicno agresivno tako da nema vremena za warmill i kule sem kada oce da tornja nekoga zato mi to deluje besmisleno zato sto ih retko ko pravi da bi zastitio bazu,dok burovima bi mogao da se doda koji armor ili hp u zamenu za skidanje dmg-a.

elfovi:1st moon well;2nd wisp;3rd protector-ako si ojadio protector za 100helta koji ne znam ko pravi sem u slucaju NE-UD nema potrebe,dok wispove treba osakatiti ali problem je taj sto sa tim smanjenjem spida wispu otvaras vrata harasu sa par jedinica,svaki scout wisp ce umreti od ghoula;militie(footmana) tako da mislim da je to malo lose procenjeno.

za udove oko destroyera nije isto zato sto:

vs orkovskih betsa nista ne znaci 100hp-manje posto ima nenormalni init armor tako da umesto 550dmg-a popije nekih 300 sto je sprdnja, sada svi udovi upg 1-1 minimum ako se oduzi igra cemu sluze batsi tada kako da ubijes destra on ima svojih 6armora sto je dosta puno.

vs elfovskih hipogrifa to je ok, ubrazao si attack hipogrifima smanjio hp destrosima sto je prilicno ok ali onda ostaju gore orci osteceni posto i betsu si skinuo 50hp-a.

vs humana hmmm tu ne znam ni da li je dobro ili lose posto nisi hu tako da ne znas sta humanu pravi problem, tako da cu ti sad objasniti a ti reci da li je ok sto im se smanjuje hp.maltene svaki human kad mu izadje mk postavlja exp u to vreme ud uveliko tekuje na black citadel do tada ud iz 2housa stampa kutije kako bi kontrirao pod jedan KULE pod dva WE pod tri celu zemlju, sada human posle expa mora da se odluci da li ce da ide na stampanje ptica ili riflesa casteri u tom periodu ne dolaze u obzir post jelte mora da se odbrani baza (orb+nova) kontrira sve,e sad kad on meni napada exp sa 3 destroyera (2) su puna mane i gulovima sa frenzijem meni nista ne znaci to sto on ima 100hp-a manje ja ne razmisljam da ga ubijem e sada kada ostanu samo DESTROYERI taj armor ih stiti od fokusa tako da je to ja mislim objasnjenje.

sve ostalo zvuci manje vise ok

Cekaj fato,realno destro ne sme da mu se smanjuje HP,mislim trebalo bi zbog Hmna jer je overpowered realno,ali sta onda vs orca?Ojadimo ga na 900hpa i 2bata ga ubijaju opusteno,znaci kako ce onda UD ubiti Orca?Jer trenutno jedini nacin da UD dobije Orca je mass destro,jer je na zemlji totalno nemocan,naravno pricamo o istom skillu igraca.....Sto znaci ako se destro smanji na 900hpa da ce ork onda josh vishe gaziti UDa i na zemlji a i u vazduhu.....,a i ovako ga gazi i u vazduhu dosta.....Ja samo znam da NE t2 i Orc t2 treba da se nerfuju,bash kao sto je sharky napisao e tako nesto bi napravio,pogotovo ono za raidera koji su 5x boljie nego KOTGov root.Toliko za sada,nemam vremena vishe da pishe idem dole,cu lata :)

logo_phpBB.gif
Link to comment
Share on other sites

Cekaj fato,realno destro ne sme da mu se smanjuje HP,mislim trebalo bi zbog Hmna jer je overpowered realno,ali sta onda vs orca?Ojadimo ga na 900hpa i 2bata ga ubijaju opusteno,znaci kako ce onda UD ubiti Orca?Jer trenutno jedini nacin da UD dobije Orca je mass destro,jer je na zemlji totalno nemocan,naravno pricamo o istom skillu igraca.....Sto znaci ako se destro smanji na 900hpa da ce ork onda josh vishe gaziti UDa i na zemlji a i u vazduhu.....,a i ovako ga gazi i u vazduhu dosta.....Ja samo znam da NE t2 i Orc t2 treba da se nerfuju,bash kao sto je sharky napisao e tako nesto bi napravio,pogotovo ono za raidera koji su 5x boljie nego KOTGov root.Toliko za sada,nemam vremena vishe da pishe idem dole,cu lata :)

nisi skapirao DESTROYER ima 900hp-a :) sharky oce da ga smanji na 800 a ja kazem da ne treba smanjiti to nego treba armor staviti na 2, sto bi bilo ok e onda bi svaki ud igrac morao da upg bar jednom armor ipak sve ostale t3 ptice imaju 0 startnih armora sem kimere ja mislim.

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

Cekaj fato,realno destro ne sme da mu se smanjuje HP,mislim trebalo bi zbog Hmna jer je overpowered realno,ali sta onda vs orca?Ojadimo ga na 900hpa i 2bata ga ubijaju opusteno,znaci kako ce onda UD ubiti Orca?Jer trenutno jedini nacin da UD dobije Orca je mass destro,jer je na zemlji totalno nemocan,naravno pricamo o istom skillu igraca.....Sto znaci ako se destro smanji na 900hpa da ce ork onda josh vishe gaziti UDa i na zemlji a i u vazduhu.....,a i ovako ga gazi i u vazduhu dosta.....Ja samo znam da NE t2 i Orc t2 treba da se nerfuju,bash kao sto je sharky napisao e tako nesto bi napravio,pogotovo ono za raidera koji su 5x boljie nego KOTGov root.Toliko za sada,nemam vremena vishe da pishe idem dole,cu lata :)

Prochitaj ceo moj 1. post genije, i josh sam u nekom narednom naveo da bi undead imao fiend+caster taktiku vs orc-a shto bi sabijalo.

Link to comment
Share on other sites

Ma daj,care,respect,i sve to,ali koje castere da pravis protiv chainwave-a i demolishera majke ti?Nema tu statue i skrola koji ce pomoci da prezive,jer demolisheri yebu kevu i onome na sta imaju kao redukovan damage,a ono na sta imaju extra da ne govorim...

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

ima jedna dobra stvar koja se zove anti magic shield :) on absorbuje magic dmg tako da moze da zivi i to dosta^^

:)nekad bilo,brate,nema vise,njesra je,moze da se dispeluje,ili preuzme,a opet,tu je katapult od koga nema spasa:)Vidim ja,ovo se nece nikad zavrsiti:)Evo,zato jedan kilometarski od mene.

Treba da shvatimo da su w3 ili starcraft igre koje je vrlo tesko izbalansirati,zbog raznovrsnosti koju pruzaju sa svojim frakcijama-uporedimo li to sa,recimo,Age of Empires II,gde su nacije medjusobno 80% iste,a razlike su svega u nekim upgrade-ima,i sitnim bonusima,i jednoj jedinstvenoj jedinici,pa opet se neko,dok smo igrali Age,zalio-te prejaki slonovi,te Teutonci(a jesu bili sila! :),itd...Hocu da kazem,kako onda izbalansirati POTPUNO razlicite rase-cini se nemogucim,zar ne?A evo sta je sve za mene IMBA:

Prvo,kazu da je elf IMBA-ja igram sa Ud,a elfa mi je najteze(skoro nemoguce) da dobijem.Ipak,smatram da Elf nije IMBA,vec da je idealan,ali je problem sto ostale rase nisu....Zasto?Pa evo,recimo hero selection-ovde me ispravite ako gresim,mada cete se uglavnom sloziti sa ovim-Uzmimo da za svaku rasu postoje heroji koji se cesto biraju kao prvi(za Elfa Demon,Warden,BeastM),nesto redje kao prvi(FireL,Panda,Keper,neko i sa Rangerom ume da odigra...)i heroji koji se ne prave kao prvi skoro nikad.Dakle,Elf 3+4 heroja kao prve pravi.Undead cesto pravi samo DK,a ostala tri po potrebi mape ili rase vs koje igra-znaci 1+3.WHAT IS WRONG WITH THIS PICTURE?YOU TELL ME!Ako uzmemo u obzir i 2nd hero choice,za elfa imamo impozantan broj od nekih 9 ili 10 heroja na raspolaganju,a UD ostaje sa svoja 4 iz altara,a jedan od neutralnih undead heroja(DR) je korisniji Elfu nego Ud-u.IMBA?Orc otprilike ima sta ja znam,mozda 2+2 prvih heroja,ukupno recimo 6,human bez razmisljanja 1+recimo 2 ili 3,ukupno maximalno 7.

Dalje,sve Elf jedinice su korisne i prave se,ali da ne sirim pricu,ono sto ih izdvaja su brojne korisne i ubitacne kombinacije koje mogu da sacine,a kojih(kombinacija) ima po nekoliko puta vise nego sto druge rase mogu da sastave.Sta moslim o Dryad-i sam vec rekao pre,ona je jedino IMBA pojedinacno,i Faerie fire bi morao da skida max 3 armor i da traje koliko i svaki drugi buff,a ne debilska 2 min,sto mu je negde 10ina prosecne partije-sto je mnogo mnogo je!

IMBA je Blademaster,i ni slucajno nije smelo da se dozvoli da prolazi kroz jedinice pod WinWalk-om.I uopste mi je IMBA da Orc i Elf imaju na pocetku takve heroje kao BM i DH,a da ostali mogu samo da razmisljaju o tome kako da ne dozvole da im jedan od ovih udari heroja,jer bije previse,i prebrzo,i brzo se krece,i ima armora ko nenormalan...

IMBA je damage koji su u stanju da urade Wiverni na heroje,DOBIJANJE EXPERIENCE-A na progutane jedinice sa Kodo-ima,archer-dryad-talon kombo protiv UD,Storm bolt damage,Destroyer(priznajem,ali samo vs Humana :) ,itd,ne mogu sad da se setim...

I da,neprihvatljivo je da posle toliko godina razvijanja igre UD ima CAK 4 JEDINICE i DVE ZGRADE koje se ne prave nikako.Eto,toliko o imbalance-u od mene,za sada:)

Edited by millancche

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

Joj stvarno me mrzi da odgovaram na ovo Fatino chudo, ali ajde chisto da dokazhem da sam najpametniji. Nisam hteo da te quotujem, previshe gluposti da bi ih neko chitao 2 puta.

Shto se slow-a tiche, da ostaje isto trajanje na heroje, inache bi u zagradi naznachio bilo kakvu promenu. A shto se tiche procenta na jedinice, znash li ti koliko je 60%?!?

Aj da ja to pojasnim za tvoj mali mozak: human movement speed-270 za skoro sve jedinice, a hunterka na primer 350. 350-60%(350)=140. Peon npr ima speed 190, u prevodu ostavi slow-ovanu hunterku za pola mape. Little operpowered don't you think? A zamisli shta treba da kazhe orc npr, kome je movement speed isto 270(dobro rideri su brzhi, ali o5).

Shto se odbrane baze tiche, uvek na pochetku zabodi 1 arcane, i nema ni harrasa ni nichega(samo 2 farme ispred i to je to).

Shto se Undead spirit tower-a tiche, ti kazhesh da 5 damagea nije razlika, veruj mi da kad hoce da se zashteka sa 4 komada predstavlja veliku razliku. Za Nerubian si se dobro setio(to je bila jedna od 1. promena kojih sam se setio, samo sam zaboravio da napishem), treba da ostane isti samo da usporava 1 sekundu manje.

E sad vidim da ti ni ne razumesh kako radi armor u igrici, zato i nisam prvobitno hteo da odgovaram na tvoj post. Armor(pogledaj kod jedinica ne armor amount vec procenat damage reductiona) ti je isto shto i helt, ako je 11% reductiona, to je kao da jedinica ima 11% vishe HP-a po defaultu. Jedina je razlika, shto ne radi na magije(a shto se kula tiche ne treba im previshe smanjiti HP a poevcati armor, jer bi wave-om ili breath-om porushili kule previshe lako)

E sad armor je problematichan, jer kad npr uprgreadujesh jedinici dmg, ti dobijash u proseku 10% na dmg(zavisi od jedinice do jedinice, ali otprilike je ovako)i znash odma koliko dobijash, a armor smanjuje prvo 11%, pa se posle na to dodaje 8%, pa josh 7% i tako dalje(TIP:upgreadujte jedinicama koje imaju 0 ili 1 armora prvo armor(osim ako igrate protiv AOE magija), pa tek onda damage. Onima sa vishe armora, prvo DMG upgreade), ali to je napravljeno da se ne bi dogodilo da na primer skroz upgreadovanom humanskom knightu sa inner-fire-om, aurom i sranjima ne mozhesh da nanesesh phisical damage.

Protector se veoma puno koristi i u elf-elf partijama za tornjanje kad idesh na potm-hunte-baliste, a poshto je i demon oslabljen malo, mora i ovo malo

Whisp-opet ono o movement speed %, smanjivanje sa 270 na 260 nije velika razlika(ali ipak mozhesh da ga ubijesh gruntom ili ghoulom, a ne da te prosheta po celoj mapi ko mladog majmuna). I opet ono za peona on ima 190- jako malo u odnosu na whispovih 270.

Pogledaj o5 ono za armor shto se tiche destroyera i batova(i nemoj da seresh previshe kad ne znash, ja serem zato shto znam [:)])

Oslabljenje HP-a batova se utiche uopshte na igru, jer se oni samo zalete i umru(utiche samo na smaranje zgrada njima, liquid fire i sranja)

E sad shto se tiche HU-UND matchupa(AAAAAAAAA OPET SI POMENUO ONO A ARMOR!!! kod destrosa pogotovo nema veze da li je armor ili HP, imuni su na magije u svakom sluchaju) promeni nachin igre, to bi ti bilo najpametnije.

Ako je orb oslabljen undu, i malo skuplji kosturi, to ce ti olakshati posao protiv heroja. Undov nachin igre bi ostao isti vs humana, ali bi tebi ptice lakshe prolazile(ako su destrosi oslabljeni), ali opet sa oslabljenjem kula i masonarija bi se izbegla ona smejurija na LT-u. 2 barake riflesi sa ranijom expanzijom je uvek dobro reshenje(u tom sluchaju mozhesh da uzmesh u obzir Pandu ili Dark Rangerku kao 2. heroja(nemash pojma koliko je dobro kad kosturi krenu da izlaze iz onih jadnih ghoulova, a tvoji riflesi samo sipaju od nazad, a onda silence koji na 1. nivou traje 8 sec na herojima...)).

Da li ti sad i ovo zvuchi bar malo vishe ok?

Link to comment
Share on other sites

@milanche

Undead ima savrshene heroje, i ja da sam undead koristio bi ih sve podjednako(aj recimo DK-a 33%, a ostale po 22% ali isti kurac).

Da li ti je nekad palo na pamet da vs elfa izvuchesh nagu 1., pa da vidish kako ce da se provede taj jadni demon kad mu ona sipa ledene strele, a ghoulovi mu zabijaju zube do kostiju?

Ako ga ne ubijesh odmah na pochetku, expandujesh se jer si dosta jachi, pa kad krenesh da masujesh, nije mu dobro...

Archeri ne pomazhu nikako, mora da ide na neku varijantu drijade i neshto(ili brzhe na medvede ili neke talone i hunterke), a ti mu dodjesh sa masom katapulata i nekromansera...

Joj, to se zove bol!!!

Link to comment
Share on other sites

Joj stvarno me mrzi da odgovaram na ovo Fatino chudo, ali ajde chisto da dokazhem da sam najpametniji. Nisam hteo da te quotujem, previshe gluposti da bi ih neko chitao 2 puta.

Shto se slow-a tiche, da ostaje isto trajanje na heroje, inache bi u zagradi naznachio bilo kakvu promenu. A shto se tiche procenta na jedinice, znash li ti koliko je 60%?!?

Aj da ja to pojasnim za tvoj mali mozak: human movement speed-270 za skoro sve jedinice, a hunterka na primer 350. 350-60%(350)=140. Peon npr ima speed 190, u prevodu ostavi slow-ovanu hunterku za pola mape. Little operpowered don't you think? A zamisli shta treba da kazhe orc npr, kome je movement speed isto 270(dobro rideri su brzhi, ali o5).

Shto se odbrane baze tiche, uvek na pochetku zabodi 1 arcane, i nema ni harrasa ni nichega(samo 2 farme ispred i to je to).

Shto se Undead spirit tower-a tiche, ti kazhesh da 5 damagea nije razlika, veruj mi da kad hoce da se zashteka sa 4 komada predstavlja veliku razliku. Za Nerubian si se dobro setio(to je bila jedna od 1. promena kojih sam se setio, samo sam zaboravio da napishem), treba da ostane isti samo da usporava 1 sekundu manje.

E sad vidim da ti ni ne razumesh kako radi armor u igrici, zato i nisam prvobitno hteo da odgovaram na tvoj post. Armor(pogledaj kod jedinica ne armor amount vec procenat damage reductiona) ti je isto shto i helt, ako je 11% reductiona, to je kao da jedinica ima 11% vishe HP-a po defaultu. Jedina je razlika, shto ne radi na magije(a shto se kula tiche ne treba im previshe smanjiti HP a poevcati armor, jer bi wave-om ili breath-om porushili kule previshe lako)

E sad armor je problematichan, jer kad npr uprgreadujesh jedinici dmg, ti dobijash u proseku 10% na dmg(zavisi od jedinice do jedinice, ali otprilike je ovako)i znash odma koliko dobijash, a armor smanjuje prvo 11%, pa se posle na to dodaje 8%, pa josh 7% i tako dalje(TIP:upgreadujte jedinicama koje imaju 0 ili 1 armora prvo armor(osim ako igrate protiv AOE magija), pa tek onda damage. Onima sa vishe armora, prvo DMG upgreade), ali to je napravljeno da se ne bi dogodilo da na primer skroz upgreadovanom humanskom knightu sa inner-fire-om, aurom i sranjima ne mozhesh da nanesesh phisical damage.

Protector se veoma puno koristi i u elf-elf partijama za tornjanje kad idesh na potm-hunte-baliste, a poshto je i demon oslabljen malo, mora i ovo malo

Whisp-opet ono o movement speed %, smanjivanje sa 270 na 260 nije velika razlika(ali ipak mozhesh da ga ubijesh gruntom ili ghoulom, a ne da te prosheta po celoj mapi ko mladog majmuna). I opet ono za peona on ima 190- jako malo u odnosu na whispovih 270.

Pogledaj o5 ono za armor shto se tiche destroyera i batova(i nemoj da seresh previshe kad ne znash, ja serem zato shto znam  [:)])

Oslabljenje HP-a batova se utiche uopshte na igru, jer se oni samo zalete i umru(utiche samo na smaranje zgrada njima, liquid fire i sranja)

E sad shto se tiche HU-UND matchupa(AAAAAAAAA OPET SI POMENUO ONO A ARMOR!!! kod destrosa pogotovo nema veze da li je armor ili HP, imuni su na magije u svakom sluchaju) promeni nachin igre, to bi ti bilo najpametnije.

Ako je orb oslabljen undu, i malo skuplji kosturi, to ce ti olakshati posao protiv heroja. Undov nachin igre bi ostao isti vs humana, ali bi tebi ptice lakshe prolazile(ako su destrosi oslabljeni), ali opet sa oslabljenjem kula i masonarija bi se izbegla ona smejurija na LT-u. 2 barake riflesi sa ranijom expanzijom je uvek dobro reshenje(u tom sluchaju mozhesh da uzmesh u obzir Pandu ili Dark Rangerku kao 2. heroja(nemash pojma koliko je dobro kad kosturi krenu da izlaze iz onih jadnih ghoulova, a tvoji riflesi samo sipaju od nazad, a onda silence koji na 1. nivou traje 8 sec na herojima...)).

Da li ti sad i ovo zvuchi bar malo vishe ok?

perfektno!

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

JBT, usrao sam topic samo tako... Koliko sam pametnih stvari postovao, niko ne mozhe nishta da postuje, da izgleda makar i malo vredno pazhnje... Smor... A i onaj ko neshto kazhe protiv mojih postova odmah ga spustim na zemlju... Koji bedak...        [8D]

sharky mojne misliti da si me spustio na zemlju ipak

moj mozak > tvoj

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

JBT, usrao sam topic samo tako... Koliko sam pametnih stvari postovao, niko ne mozhe nishta da postuje, da izgleda makar i malo vredno pazhnje... Smor... A i onaj ko neshto kazhe protiv mojih postova odmah ga spustim na zemlju... Koji bedak...        [8D]

Zasto bi neko zeleo da kaze bilo sta vs tvojih postova na ovu temu,ovde smo svi na istoj strani tj. svi zelimo bolji patch... [:)] A kolko su pametna sva ova iseravanja vidcemo kad izadje patch [8D]

Link to comment
Share on other sites

sharky mojne misliti da si me spustio na zemlju ipak

moj mozak > tvoj

Da... to je tachno... Ali na tvoju zhalost samo u velichini.

Zasto bi neko zeleo da kaze bilo sta vs tvojih postova na ovu temu,ovde smo svi na istoj strani tj. svi zelimo bolji patch... [:)] A kolko su pametna sva ova iseravanja vidcemo kad izadje patch [8D]

Ma nece biti ovako promenjeno, jer niko ne zheli da pravi velike promene u igri, jer ce onda usled totalne promene igre da se nadje nova(ili o5 ona ista) gomila ljudi koji ce da kukaju na neke nove imbalanse, dok ne izadju replayevi dobrih igracha da pokazhu da sve ima counter, i da samo treba iskoristiti 3. gram mozga... Ako ce blizzard da menja igru uopshte, to ce da budu neke sitne izmenice, koje su maltene zanemarljive...

Link to comment
Share on other sites

izbrisati elfa i sve neutralne heroje, jedino ce tada war3 dostici puni balans...

Izmedju ovog ekstrema i jos nekog extrema mozda bi se mogla naci neka zlatna sredina...al' tesko.

Opet ostajem da elf ima jednostavno previse taktika i heroja na raspolaganju,ali ga ne treba nerfovati,vec nekako uciniti da i druge rase mogu nesto da iskombinuju vise,sta ja znam...

Evo vam kako ce da izgleda sledeci 'revolucionarni' patch

The following bugs have been fixed:

...3-4 komada...

The following bugs have been ADDED,do that we can fix them in later versions,and keep play...ehh...working on WOW.

Balance fixes:

bwahahahaahahahahahah!

Tako ce nekako biti,eto vam downera....

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Link to comment
Share on other sites

@ sharky i fata : kako vas ne mrzi...

igra nije lose balansirana,nego svi koji nemaju mozga da brzo naprave counter seru o imbalanceu...svi dobro znamo da za svaki strat ima i counter -strat,sve zavisi od skilla protivnika...e sada to sto neka rasa ima prednosti to je druga prica,zato je poenta stalno menjati taktike a ne igrati stalno isti shit...

Link to comment
Share on other sites

@ sharky i fata : kako vas ne mrzi...

igra nije lose balansirana,nego svi koji nemaju mozga da brzo naprave counter seru o imbalanceu...svi dobro znamo da za svaki strat ima i counter -strat,sve zavisi od skilla protivnika...e sada to sto neka rasa ima prednosti to je druga prica,zato je poenta stalno menjati taktike a ne igrati stalno isti shit...

uzmi najbolje od najboljih od ; humana,uda,elfa,orca i to je prilicno balansirano :)

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

JBT, usrao sam topic samo tako... Koliko sam pametnih stvari postovao, niko ne mozhe nishta da postuje, da izgleda makar i malo vredno pazhnje... Smor... A i onaj ko neshto kazhe protiv mojih postova odmah ga spustim na zemlju... Koji bedak...        [8D]

brate,sto ne izdas neku knjigu sharky vs balans of warcraft 3 :))))))),mogu ti reci dobro bi prosao na stranom trzistu

btw:trebalo mi je jedno 1h da procitam sve postaove (50min sharkijeve)

btw:elf ostaje IMBA pa vi kako hocete!

(nemam sta da kazem jer je to sve sharky rekao)

I am the centre of this universe.The wind of time is blowing through me,and it's all moving relative to me, it's all a figment of my mind in a world that I've designed. I'm charged with cosmic energy. Has the world gone mad or is it me? I am the creator of this universe,and all that it was meant to be,so that we might learn to see.This foolishness that lives in us and stupidity that we must suss ! How to banish from our minds,if you call this living I must be blind.Ma ja sam puko!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...