Jump to content

Fallout 3


MiGsa

Recommended Posts

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da dodam josh ovo na temu 2D vs. 3D engine:

Ok, kod 2D izvedbe (kako to zvuchi... izvedba :D) restrikcije su na temu rezolucije sprite-a pomnozene sa brojem slikica u jednoj sceni (jer sve to mora u RAM). Da li se iko u danashnje vreme oseca ogranicheno po pitanju rama (recimo da bi jedna scena morala da ima 300 qraca da bi se popunilo 512rama). A za pomeranje istih po ekranu potrebna je procesorska moc od 133 MHz bez grafichke akceleracije.

3D Engine:

Ogranichenje je u broju poligona, velichine texture, broju particla itd. Potrebno RAMa (za neshto shto bi iole moglo da parira i da bude kvazi-ekvivalent 2D grafici) 1024MB, procesorsak moc koja bi u real time-u mogla da adresira toliko podataka od 1.8 do 2.0GHz grafichka akceleracija na nivou Gforce6800 sa ukljuchenim anti-aliasingom.

Da se ne lazemo:

2D modeli (spriteovi) u svim novijim igricama su zapravo 3D modeli sa veeeeelikim brojem poligona (min 100 000 polygons per object ili NURBS modeli sa velikom tesalacijom) velikim texturama (recimo 1024x1024) renderovani u skupim softverskim paketima sa kvalitetnim svetlom ray-trace senkama itd itd. i na kraju down-sizovani da bi ih shto vishe stalo u scenu (tj ram nashih rachunara)

Noviji 3D modeli u zahtevnijim igrama:

Polygon Count: ~ 1800

Rezolucija Texture: 256x256

Svetla: ako nisu bakeovana po mapi onda je to uglavno volumetric light (hardware support required)

senka: depthmap 256x256

Antialiasing - samo hardverski ako grafichka podrzava

Kompatibilnost: Ovakve igre uglavnom ne rade na dve godine starijim kompjuterima, a sudbina im je takva da nece raditi ni na novijim kompjuterima nakon 4 godine od njihovog izlaska.

Drugim rechima 3D igre su potroshni materijal... kao naprimer, toalet papir.

Dok su 2D igre izdrzljive, kao naprimer, Moskvich - brate, radi na drva, ali se kotrlja stoo godina.

A mislim da nije na mestu poredjenje 2D igrica iz proshlog veka sa 3D igricam koje su preksinoc izashle u prodaju. Kada bi neko napravio 2D igru koja bi imala barem slichan system requirements kao ove najnovije 3D to bi bilo chudo za videti.

3D igre su na dobrom, ali dugom putu da liche na neshto.

E, da, najache oruzje u Falloutu je Plasma Spear! :D

spear.jpg

Edited by Last Owner of the Wasteland

Bo

Link to comment
Share on other sites

Hehehe, uzeo sam LH i RA samo zato sto su mi te dve prve pale na pamet a da su iz blize buducnosti. Rekoh, sve je to stvar ukusa. Ali nije odluka na nama vec na Bethesdi.

G!!! budi ipak realan kad su u pitanju igre kao DS2 i SF2. Da je neko uzeo da pravi igru sa tim enginom ali u duhu i atmosferi F serijala, igra bi bila dosta mracnija i lisena svetlih boja. E sad zasto kukam za 3d grafikom u F serijalu ? Imam zelju da vidim Power Armor u punom sjaju, sa refleksijama, da ga rotiram, ... mmmm ... power armor 3d ... mmm ... .

Edit: moja boljka bi bila resena MMO-om definitivno. Dao bi pare za tu igru, bez problema samo da bude valjana i verodostojna.

Edited by Seth Fix

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

pa kad bi izasho neki MASS mislim da bi svi chlanovi ovog foruma rekli "Vozdra" stvarnosti. A ja bih prvi to uradio... ustvari ja bih modovao taj MASS... :D

Koji ti se power armor najvishe svidja FO1 FO2 (Power Armor Mark II) ili FOT BOS.

Lichno mislim da je najkvalitetniji dizajn uradjen za FOT, ali ga iz religijskih razloga bojkotujem (Nije deo "pravog" Fallout seriala) tako da MK II. (Kec mi izgleda kao da je u pitanju neka bela tehnika :))

EDIT:

Jedan mali off-topic: Da li znate za neke online post-apocal stripove pored "Post-Nuke Comic" i "Gone With The BlastWave"?

Hvala!

Edited by Last Owner of the Wasteland

Bo

Link to comment
Share on other sites

Hehehe, uzeo sam LH i RA samo zato sto su mi te dve prve pale na pamet a da su iz blize buducnosti. Rekoh, sve je to stvar ukusa. Ali nije odluka na nama vec na Bethesdi.

G!!! budi ipak realan kad su u pitanju igre kao DS2 i SF2. Da je neko uzeo da pravi igru sa tim enginom ali u duhu i atmosferi F serijala, igra bi bila dosta mracnija i lisena svetlih boja. E sad zasto kukam za 3d grafikom u F serijalu ? Imam zelju da vidim Power Armor u punom sjaju, sa refleksijama, da ga rotiram, ... mmmm ... power armor 3d ... mmm ... .

Edit: moja boljka bi bila resena MMO-om definitivno. Dao bi pare za tu igru, bez problema samo da bude valjana i verodostojna.

paz da je to tako lako mislis da ne bi vec neko uradio sa atmosferom koja je mracnija od onih vec vidjenih u ds2, sp2 (a koji su na shotovima izgledali tri puta mrachnije strahnije) etc... ono je jednostavno decije :) daleko da sam ja gadljiv na 3d, ali nisam jos video izometrijsku 3d igru koja me je ostavila bez daha... recimo donekle je to uradjeno sa warhammer RTSom down of war, ali to nije rpg... ono sto je uradjeno u van burenu je dosta lichilo na ono kako sam zamishljao fallout u 3d ... i to rotiranje i zumiranje u 3d je precenjeno... time se bakces u prvih sat vremena igranja i posle kad namestis ugao i visinu kamere u glavnom je i ne mrdas dok igru ne zavrsis, mozda cisto zezanja radi odradis koji zum in i out, ili rotiras kada ne vidi nesto dobro zbog planine/kuce/drveta koju su dizajneri lvl-a namerno tu postavili da bi se ti divio njihovom engine-u koji omg omg ima mogucnost rotiranja... bzvz... bolje da posvete sebe/resurse sitnicama i detaljima detaljima i detaljima koji igrama donose toliko shmeka da ih posle mozes svrstati u svoju top 10 listu... to sigurno neces uraditi jer je igra 3d i jer moze da se zumira/rotira....

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Sta znam, mogucnost da zumiras i vidis sesti prst na levoj nozi posle bosonogog hodanja po nuklernom otpadu ima neku svoju draz. Vidis nije mi palo na pamet WH40K obrada za PC ... kad se malo bolje setim , modeli su bili sasvim detaljni i prisecam se da sam dosta zumirao, cisto da vidim kako se bore i oklop i ostalo.

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

E mrzi me da chitam ovu silnu raspravu 2d vs 3d,ali samo cu kratko da prokomentarishem:shto se tiche rgp/frp igra,2d engine naveliko ownuje 3d.Nishta lepshe...

Josh nisam upoznao lika koji voli rpg-e a da ne svrashava svaki put kada vidi kvalitetan 2d pozadinski crtez,sa makslimalno puno raznoraznih sitnih,nebitnih detalja,i svim onim lepim jasnim bojama,e to je prava draz i dusha rpg-a.Mislim jednostavno 3d nije to to,igra nekako gubi na toplini i shmeku kada je 3d...Narvano za sve ostale zanrove totalno se slazem da je 3d prava stvar,ali dugo josh treba proci da se 3d engine fino uklopi u rpg igre(ovde ne mislim na akcione rpg-e iz prvog lica)...

Edited by SavKe

У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. 
Радоје Домановић - "Страдија" 1902. -

Link to comment
Share on other sites

ma nije rasprava u pitanju vec razmena mishljenja :)

evo npr link za mali video postapocap igre koju rade neki ludi poljaci, koga ne mrzi neka skine (3.7mb) cisto da vidi kako 3d moze biti okej... inace igra je u razvoju vec duze vreme info mozete pogledati na http://www.afterfall.pl/index/en/25 (Migsa nudge nudge) a mali video je http://www.mm.pl/~klicor/pok.avi

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ma nije rasprava u pitanju vec razmena mishljenja :)

evo npr link za mali video postapocap igre koju rade neki ludi poljaci, koga ne mrzi neka skine (3.7mb) cisto da vidi kako 3d moze biti okej... inace igra je u razvoju vec duze vreme info mozete pogledati na http://www.afterfall.pl/index/en/25 (Migsa nudge nudge) a mali video je http://www.mm.pl/~klicor/pok.avi

najsss... dhanke G!!! o motjni ratniche vejstlenda :)

sve shto smrdi na fo je lepo za moj nos.... :)

( [;)] )...

Edited by -MiGsa-

"Emotions"...

"Feelings"...

They only lead to damage, death and destruction...

Link to comment
Share on other sites

svrshio sam na ovaj Afterfall sajt. chitam priche sa sajta i ekstra su

klasichan istochnoevropski in-depth storyline pristup [^]

- Ed will introduce Ed. Full name - Edward Wong Hau Pepelu Tivrusky the 4th.

- That's a long name.

- Ed made up that name for Ed, isn't it cool?

- If you made it up, how can you be the 4th?

Link to comment
Share on other sites

nek prodaju prava squareu da naprave fallout sa chikicama bodljikavih frizura i velikih ochiju =)

Don't think of understanding as a 'mental process' at all. Rather ask yourself: in what kind of case, under what circumstances do we say "now i can go on".

fUS165

kWcQcwQpf9Dedwp8ic

Link to comment
Share on other sites

da sam u grobu prevrtao bi se...

banujte ga sa ovog topika... i spalite ovaj demonski post...

previshe smo plakali i oplakivali fo3... josh da nam se ovo desi...

kruko greshna ti dusha!

( [;)] )...

"Emotions"...

"Feelings"...

They only lead to damage, death and destruction...

Link to comment
Share on other sites

pocela je vec da smara malo ta "tru hardkor folaut forever" prica

f3 ako ikad izadje nece imati ni najmanje veze sa kecom i dvojkom, sta vam nije jasno

metalheart metalheart!!

evil6.gif

sad but sooo true...

C programmers never die. They are just cast into void.

C# programmers don't die either. They get garbage collected

Link to comment
Share on other sites

pocela je vec da smara malo ta "tru hardkor folaut forever" prica

f3 ako ikad izadje nece imati ni najmanje veze sa kecom i dvojkom, sta vam nije jasno

metalheart metalheart!!

evil6.gif

meni je metalheart bio tupav po prichi - oni padnu na neku planetu gde su podeljeni kiborzi, ljudi i mutanti, i tu pricha malo smara itd. itd.

a i sami momci iz Intoxicate Interactive su rekli:

Are you sure your game will give us everything we expect?

You know, the matter is quite simple. Professional companies are unwilling to invest their money in such big game projects. The budget of such a game would reach about $4 or 5 mln, plus 500 thousand for later marketing, and the income may or may not cover that. So why take the risk, if you can make a game for

- Ed will introduce Ed. Full name - Edward Wong Hau Pepelu Tivrusky the 4th.

- That's a long name.

- Ed made up that name for Ed, isn't it cool?

- If you made it up, how can you be the 4th?

Link to comment
Share on other sites

pocela je vec da smara malo ta "tru hardkor folaut forever" prica

f3 ako ikad izadje nece imati ni najmanje veze sa kecom i dvojkom, sta vam nije jasno

metalheart metalheart!!

spit spit spit....

ne greshi dushu [:D]

( [;)] )...

"Emotions"...

"Feelings"...

They only lead to damage, death and destruction...

Link to comment
Share on other sites

hajde molim vas kome fallout nije u srcu kome se ne svidja koji ga nisu igrali bar tri puta da ne smaraju :) ovde se pricha o mogucem nastavku koji verovatno nece biti hardcore kao ni jedan rpg i poslednjih x godina, ali tu smo da verujemo da ce biti najpribliznije onom sto svi zelimo i da se usput spomenu interesantni projektu slichni jednom i jedinom pravom postapokaliptichom rpg-u... ko ima jutarnju erekciju kad sanja nwn2 nek ne gusi topik molim :)

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...