WTF is wrong ?

smanjio sam ti broj postova zato što si na topiku o demou od 15 megabajta napisao "sve ovo u 96kb, wow". na topiku se pričalo između ostalog i o kkrieger-u, fps igri od 96kb, pa si letimičnim čitanjem došao do pogrešnog zaključka, na osnovu čega je bilo očigledno da je jedina svrha tog posta bio +1 na brojaču.

nije ti bio prvi put, tako da si kažnjen.

Veruj mi tesko je postici 500 moras biti uporan...... ivane moze jedno pitanje?Ako moze ti odgovori ako ne ti nemoj :)

Jel moze da se POVECA broj postova...a da se ne postuje mislim samo da dopises nekom npr 200 postova..... Ako moze verujem da bi bilo ljudi koji bi dali Velike pare da imaju cifru on 10000 postova....a i ti bi zaradio...1 post 2 dinara pa vidi... :)

KURACCCCCCCCCCCCC

ja bi to sve na nulu kad vec ne mozes banovati na nulu postove i drzati na nuli

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

samo čekajte da mi daju novu verziju foruma, najebaćete ko

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.