Song of Ice and Fire ciklus - diskusija

Kole

Sedam novih uloga je podeljeno : Ser Dzoru Mormont, Rob, Arja i Sansa Stark, Deneris, Teon Grejdzoj i Dzejmi Lanister (!). Mozete videti na ovom linku da ne bi sad ovde stavljao bice veliki post http://grrm.livejournal.com/

Dopadaju mi se uloge, mislim da ce Dzejmi biti odlican!

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

dobri glumci.. steta samo sto deni nema malo vece sise

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

• 2 weeks later...

ni u knjizi nema sise, al sam ja uvek voleo da je zamisljam sa peticom :))

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

• 3 weeks later...

As Sandor Clegane, the Hound...it's Rory McCann, a wonderful Scots actor.

Cini mi se da je dobar izbor.

Mostly, though, it was his readings. We had other good ones, yes, but none to touch his. One of the scenes in the side was Sandor's scene with Sansa, where he tells her how his face came to be scarred. In the space of a few lines, Rory had me terrified (where he roars, "Look at me," and makes her look at his face), made me chuckle (when he says no, the burns weren't dragonflame), and brought a tear to my eye (when he tells his story). After I saw that, I knew he was Sandor...

We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men !

• 1 month later...

Rekao je da ima napisanih 1052 strane spremne sa knjigu u predpripremi shto znaci neshto manje u shtampi najverovatnije. Kaze da je negde tu pri kraju ali nije josh siguran. Poshto se sad snima pilot, kontam da nece nishta biti pre polovine sledece godine ako i tada [:)].

zaglavio je jer ne zna kakav plot da napravi da deneris krene sa istoka ka vester .. fuck zaboravio sam kako se zove :(

Ne moze da razreshi cvor koji je napravio u Mirinu, totalno se zaglavio tamo [:D]. Mada je javio da je neshto uspeo da se ispetlja, ali da ima josh brdo da smishlja =P.

Realno, ako ne zavrsi knjigu......

Ovo sam citao bukvalno cim je izasla, iz inostranstva, eng vezija. Zatim naravno sam svaku narednu knjigu 'pojeo' cim je izasla.

Sto je najgore, i dalje se secam vecih dogadjaja sta se desava vise manje. Ali imam osecaj da cu morati ponovo da overim poslednjih 1/4 poslednje knjige, cisto da skrpim sve detalje ponovo.

salu na stranu, gledao sam malo ortakovu knjigu, prevednu na srpski, jako davno doduse.

Mnogo su mi smesna imena gradova :))) u srpskoj varijanti

Citao sam i englesku i srpsku verziju i moram da kazem da je ovo jedna od najbolje prevedenih knjiga. Cini mi se da je zena neka prevodila, mrzi me sad da uzmem knjige i pogledam, ali ko god da je svaka mu cast. Neke stvar cak i zvuce bolje na srpskom nego na engleskom.