Jump to content

Dota 2 - 7.00


mohr

Recommended Posts

Samo komentarisem:

-Invoker lvl 25 tornado cd je apsolutno brutalan.

-Naix ima tonu tanky talenata i moze da napravi cool korisne buildove sa tonu evasiona i armora a i dalje da radi sjajan dmg. Prvi talent choice je skroz pogresan, 5 na sve stats ili 15 attack speeda, mislim da nema poente da pokrecem diskusiju da li vise vredi 100hpa/0.75+ armora/5 dmg ili 10 attack speeda heroju koji ima rage, nosi nativno echo sabre i assault itd.

-Nemoguce je lejnovati 1v1 protiv brew-a, to sam u nekom chatu vec govorio dok sam citao patch notes, premali mana cost, premali cd, perma 70% miss, pointless je lvlovati skill sa brewovim item buildom i cinjenicom da spell vise nije aoe, skejluje 10-40% slowa na single target, bukvalno su promasili poentu lvloovanja magije. (nije aoe, slow mu ne koristi toliko zbog clapa i jer nosi blink/force staff nativno i posle prvog kontakta obicno ide u split pande). Da postoje statsi bilo bi pointless lvlovati drugi skill.

-Necro moze da bude jako bezobrazan protiv meele lineupa koji ne nose diffusal, ne treba mu mnogo inventara da postane skoro nemoguc za ubiti ako nema protivnicki tim dobar lineup.

-U praksi koliko sam video Mirana lvl 25 talent za split 3 strele je poprilicno useless, Lion 3 target mana drain je apsolutno useless osim protiv nekih heavy iluzija a i tu je diskutabilno jer je na talentima za lvl 25 gde kad pocne split sa iluzijama i protivnik(Lionov tim) je nateran u 5 manovanje Lion obicno nece biti lvl 25.

-LC je overpickovan od Bostona i nuke mu bas kaznjava stackovanje.

-Balanar ce biti hit pick citavog patcha mislim, ima dobre talente, ima dobre skillove u meti, aghs+moonshard je pofino buffovan(vision je stvarnih 1/8 mape, cak i ove "povecane" mape), kaznjava protivnike jako sa obzirom da je wardovanje postalo malo nezgodno jer je mapa razudjena i nema toliko onih lvl 2 cliffova za wardove.

-Mozda je moj utisak samo ali cini mi se da observer ward ima veci precnik, a ne secam se da sam to video u patch notes, mada mozda tako samo deluje jer je mapa "razudjenija" malo vise.

-BH koji pobedi early game moze da postane jako dobar shadow carry, neki lik je apsolutno devastirao protivnike danas sa manje od 12k inventara na sebi. solo killovi u early gameu i heroj je nezaustavljiv posle.

Ne secam se niceg drugog bitnog jer je hero pool poprilicno uzak u dosta gejmova koje sam igrao, ponavljaju se pickovi, MK ako nije banovan, dosta AM/LC pickova itd.

Bloodseeker mislim da ima bug i da mu se ne gasi thirst na vreme, danas su 2 lika iz tima umrla, nas 3 na 80%+ hpa, znaci ni ne palimo mu thirst threshold, nije mu se ugasio thirst ni posle one 2 sekunde nego je trckarao jos jedno 30ak sec tako dok se nije spawn prvi lik koji je umro.

Edited by shpanac
typos n shit

...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dobar review slazem sa sa tobom. Mislim samo da si malo istripovao za wardove meni deluju isto. Promenjena je meta skroz tu nema dileme, e sada iskreno shiftovao je sve na roam ili sumu... mislim da jaci roam i kontrolisanje neprijateljske sume ce biti jedan od opasnijih stratova jer ti mozes da roamujes sumu i da se bounty rumana prilicno nahranis (njima sprecis rune isto tako) sto daje finu prednost u mid gejmu. 

Is the destiny of mankind controlled by some transcendental entity or law? Is it like the Hand of God hovering above? At least it is true that man has no control, even over his own will

Link to comment
Share on other sites

Jos 2 dana sam na nekom uzas 4:3 monitoru pa mozda tripujem, ali na par mesta kad krenem da postavim ward, da li zbog promena u terenu ili rezolucije mi izgleda "whoooah koliki ward range". Kao npr terasa na gornjoj dire levoj bounty runi ili na radiant desnom shrine.. Mozda je samo moja percepcija.

...

Link to comment
Share on other sites

Stvarno treba iskulirati par meseci dok ovo sve legne na svoje. Ok je sto reaguju na komentare i kritiku i pokusavaju da srede ovaj svinjac od UI-a koji je trenutno ingame ali mozda treba da razmisle da li im je koncept od pocetka pogresno dizajniran? Ikonice su od jako prakticnih i estetski prosecnih postale cista estetika i skroz su uzgubile funkcionalnost(courier delivery dugme, upgrade courier dugme, glyph). Poslusali su da niko ne zeli kill/death/rune log na desnoj strani i pomerili ga nazad levo ali sad kad se gleda match u observer modeu u velikom fightu 9o% tog infoa zavrsi iza networth tabele itd. Danas su promenili da je vidljivo vecina statsa za koje sam/smo se zalili da nedostaju ali su totalno neprakticno pozicionirani i preterali su, kome je bitno da vidi attack speed 100% vremena? U attack speed cap je bilo 90% vremena skoro nemoguce udariti osim na par heroja i par talenata koji dodaju attack speed koji se gubi uklanjanjem statsa iz igrice ne menja nista. Zasto bih 100% vremena na ekranu imao info da imam npr 205 attack speeda kad ne mogu ni da dodirnem cap ako ne silujem inventar sa 3 moonsharda :/

Naravno da je moj komentar nebitan, ali ko god je dizajnirao ovaj UI treba da dobije zahvalnicu na saradnji i da vise nista ne dira ingame.

...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...