SolidChief Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 I pored toga što je No Man’s Sky postavio rekord na Steamu za najveći launch igre ove godine sa preko 200 hiljada igrača koji su u svakom trenutku istraživali svemir, njena popularnost se nije dugo održala. Naime, svega dve nedelje od izlaska broj aktivnih igrača opao je za čak 88% čime je spala sa treće pozicije najigranijih Steam igara na 22. mesto, što i nije toliko užasan podatak kada se podsetimo da se putem Steama distribuira nekoliko hiljada igara. Ovo doduše ne znači da je broj igrača koji imaju igru toliko opao, samo da se više ne igra aktivno kao prvih nekoliko dana nakon izlaska. Gotovo svaka igra ima pad nekoliko nedelja posle izlaska, kada početni hype spadne pa igrači ne provode po ceo dan u igri već je igraju po sat-dva dnevno ili nedeljno. Ovoj statistici u popriličnoj meri doprinosi velika negativnost koja kruži oko ove igre i činjenica da nije baš toliko sjajna koliko se očekivalo, a i PC verziju muče brojni problemi sa performansama i stabilnošću koje Hello Games lagano krpi, ali izgleda nedovoljno brzo da bi se nestrpljiviji igrači duže zadržavali u igri. Evo i kako je izgledao pad popularnosti igre po podacima sajta SteamSpy: Pročitajte vest na PLAY! sajtu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 shok! mada pazi, sa strane biznisa, najbolji model - nahajpuješ igru, zavaljaš stotine hiljada i onda niko više ne igra igru i ti ni ne moraš da radiš patcheve, održavaš servere... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 1 hour ago, kruko said: Čitao sam članak nekog lika o marketingu igara, koji je počeo da reklamira igru tek pošto je izašla, i svi su bili "meh, ako do sada nisam čuo za nju, verovatno ni ne vredi". Ustanovio je da je najbolje početi dok je igra u izradi, malo gifovi, malo dev logovi/blogovi, i na kraju je zagarantovan uspeh. Poenta je u mentalitetu čoveka koji više uživa u iščekivanju i fantaziranju nego realnosti pred njim, što je slučaj i sa No Man's Sky, koji je toliko nahajpovan, da su ljudi razočarani jer je tolika očekivanja nemoguće dostići. Mrzi me da tražim tekst btw. ali to nije ništa novo, generalno se tako radi za sve živo - pa zamisli sutra šetaš pored Cineplexxa i ono stoji plakat za Avangers 3 koji se daje u bioskopu :) Ovako ti šibaju trejlere, tizere, slike i bilduju suspens do izlaska. Problem sa gamingom je što često ne dobiješ ono što je najavljeno, zbog čega su već neki strani mediji krenuli da se bave samo igrama kada one izađu, to im je prosto politika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3LANCER Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 Misliš AAA igrara? NMS nije bio crowdfunded. :) Quote la estrella de la muerte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shale Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 Svi znamo sta ce biti najvece crowdfunded razocarenje, sprema se vec 5 godina :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted August 25, 2016 Report Share Posted August 25, 2016 1 hour ago, Shale said: Svi znamo sta ce biti najvece crowdfunded razocarenje, sprema se vec 5 godina :P nemoj, još ću da se isprimam a onda će i Psycho u kontra smeru :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.