Popular Post brue Posted March 22, 2016 Popular Post Report Share Posted March 22, 2016 (edited) Након скоро па три деценије играња, и захваљујући сплету разних околности у правом тренутку, неколико нас се окупило у инди развојном тиму "Bad Boys" (®Bob Marley) и почели смо са прављењем не још једне HOPA игре или неки платформице а-ла-FlappyBird, већ смо кренули у full retard мод. Укратко, правимо фактички нови жанр, који је веома ретко виђен раније... тј бар сам га ја видео у свега пар игара и то веома скромно и успут (то није био главни feature игре).Ради се о Simultaneously Executed Turn Based Game систему, који није по шаховском принципу потез за потез, већ се играју сви потези истовремено (Orders фаза) а онда се "пушта" да јединице изврше сва наређења у току Execution фазе. Драстично је теже од класичних (свих осталих практично) потезних стратегија и игара, али одлучили смо да идемо у том смеру док се може. Ок, ово су неки главни "фјучурси":- већ поменути Simultaneously Executed Turn Based Game систем- по први пут потпуно hex based бојиште које је рељефног типа, односно hex поља креирају не само равне површине, већ и брда и планине- Chain of Command, или односи између команданата (попут система из Dragon Age-a, само без сексуалних варијанти) и подређених официра у смислу међусобне комуникације и издавања и извршења наређења- Lines of Communication, који доносе то да јединице немају сателитске телефоне, нити је играч бог, већ мора постојати комуникација између јединица да би делили свој fog of war са другима и командантом (играчем), као и да уопште могу да се издају наређења свим јединицама. То значи да уколико неко изда наређење јединици да се удаљи превише или непријатељска јединица прекине линије комуникација, онда се губи контрола над том јединицом или потпуно или макар отежано (могу да се издају наређења само сваких 2 или више потеза, а не потез за потез)- Casualties system, војници нису роботи, већ људи који не морају да имају статус само 1 (жив) и 0 (мртав). Пошто ће престиж бити ресурс, који се слично PG-у користи за обнову трупа и унапређења, врло је битно избећи и због престижа и због експа јединица обнављање са "жутокљунцима". Такође, због жељене што веће имерзије играча у целу причу, желимо да је играчу стварно стало да му људи преживе. Дакле, постојаће цео систем (аутоматски, слично комуникацијама, како не би оптерећивали додатно играче) за извлачење рањеника, њихов третман и евентуални повраћај на бојиште- Мапе ће бити огромне и скалираће се временом, са прогресом кроз игру. Баш као и ранк играчевог командира. Почиње се са пуком и чином пуковника, на мапама код којих су величине hex-а отприлике 300 х 300 м, што код мапа од 90 х 90 поља представља површину од око 30 х 30 км. Касније ће се увећавати и јединице, као и поља, те ће се контролисати читаве армије (иако мапе и дае могу бити 30 х 30 али нових поља)- На бојиште ће утицати различити фактори: од самих јединица, преко терена, објеката, временских прилика, доба дана итд итд- Јединице неће имати само напад, одрбану, фортификацију и чекање, већ мноштво стандардних и напредних акција које су се изводиле и примњеиване у току Првог светског рата, а и у многим другим ратовима. Биће ту и лажних напада, насилног извиђања, лажне предаје, усаглашавања акција између различитих јединица и различитих родова, подела фокуса јединице на ране стране (крила и центри и слично)...- Прича ће покрити СВЕ кампање Великог рата, могуће алтернативне правце, као и ратове који су му претходили или који су му се надовезали. План је да се ураде све главне државе учеснице (у смислу да и Црна Гора, али не и Бразил)- На почетку ће се поред државе, бирати и врста комаданта (какв је по темепраменту и начину ратовања) - офанзивни, дефанзивни или балансираног војевања. Кроз игру, односно мисије, слично старим Wings-има, води се ратни дневник који осликава догађаје који су се збили, опет зарад што веће имерзије играча у дешавања За сада смо успешно дошли до завршетка едитора за поменуту мапу и hex поља, са могућношћу убацивања различитих терена, објеката и јединица, као и параметара за све њих. Такође, урађен је и добар део почетне 2d графике (UI) и 3d објеката (основни сетови за Немце и Русе).Управо је урађена и нека прва верзија сајта, за више информација и све што то прати (ФБ, твитер...). И наравно, за крај, молба за помоћ. Не мислим на паре, већ бисмо желели и да чујемо ваш feedback, предлоге и сл, тј да учествујете у дискусији кроз коментаре на сајту, али и помоћ у даљем ширењу приче о развоју ове игре. Ова помоћ нам је битна како бисмо добили критичну масу која би нам помогла за пријављивање за Steam Greenlight и добијање тамо Greenlit-a. Иначе, ово је прво место где уопште обајвљујемо нешто о игри, јер ипак макар двојица нас овде висимо већ деценију (Рејз и ја).Хвала свима и надам се да ће вам се свидети идеја, а да ћемо у најскорије време имати неку алфу за тестирање. Сајт: www.allourtrenches.com*учествујте у дискусији преко коментара (тренутно правим неки Девс лог, чисто да појасним шта и како хоћемо итд)Facebook и Twitter:https://www.facebook.com/allourtrencheshttps://twitter.com/AllOurTrenches*ко има ФБ и твитер, молим вас да шири даље Неколико "sneak peeks" и ексклузивно (нема ни на сајту још) само за РУР /не, неће бити lowpoly): Edited March 22, 2016 by brue 16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted March 22, 2016 Report Share Posted March 22, 2016 bravo brue!javi se kad budete imali nešto "opipljivo" da napravimo neku vest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zr.ninja Posted March 22, 2016 Report Share Posted March 22, 2016 Imate i ovu grupu na steamu, nema puno clanova ali mozete i tamo malo da se izreklamirate:http://steamcommunity.com/groups/WorldWarFanshttp://store.steampowered.com/curator/6857953-World-War-Fans/?appid=244410E sad poshto kazesh da takav zanr do sad ne postoji ( postoji u nekom drugom obliku), ne znam da li je sigurno ovako rano da u javnost izlazite sa tim, moze neko opushteno da vam klepi ideju a da ima mogucnosti pre vas da je realizuje s obzirom da samo vas dvojica radite. Dobro razmislite o ovome. Pogledajte isto sta vam konkurencija radi na Steam greenlight-u, na primer "Grand strategy" kada se searchuje izbacuje samo 39 rezultata, probajte i neke druge izraze koji se uklapaju u vash zanr:https://steamcommunity.com/workshop/browse/?appid=765&searchtext=grand+strategy&childpublishedfileid=0&browsesort=textsearch§ion=items&p=Znachi od 6800 naslova na Greelight, oko ~0.5 % naslova je Grand strategy.Ciljna grupa vam je jako uska, tj ciljate matorce na steam koji imaju 35-40+ godina, ali s obzirom da imate unikatnu ideju, mislim da cete dobiti podrshku od zajednice. Ne igram ove igre, pa stvarno ne mogu vam davati nikakav feedback ali zelim vam svu srecu u radu i nadam se da cete uspeti da realizujete projetak :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brue Posted March 22, 2016 Author Report Share Posted March 22, 2016 (edited) Хвала Лаки,хоћу, надам се неких наредних дана, док припремимо нешто пригодно од овога што имамо до сада edit:@ Zr.ninjaПало постовање истовремено, па нисам ни имао приказан твој пост до сад.Хвала на инфоу и подршци. А свака је добродошла, поготово информација. Edited March 22, 2016 by brue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SavKe Posted March 22, 2016 Report Share Posted March 22, 2016 Svaka čast za akciju, zajeban je to posao za malu ekipu, ali samo tvrdo. Quote У једној старој књизи читао сам чудну причу; а враг би га знао откуд мени та књига из неког смешног времена, у коме је било много слободоумних закона, а нимало слободе; држали се говори и писале књиге о привреди, а нико ништа није сејао; цела земља претрпана моралним поукама, а морала није било; у свакој кући пун таван логика, али памети није било; на сваком кораку говорило се о штедњи, а расипало се на све стране, а сваки зеленаш и нитков могао је себи купити за неколико гроша титулу: велики народни родољуб. Радоје Домановић - "Страдија" 1902. - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sting Posted March 23, 2016 Report Share Posted March 23, 2016 Wow, zvuci zajebano i fascinantno. Javite kad bude trebalo da se testira :D Quote We must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most and that is the indifference of good men ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
brue Posted March 23, 2016 Author Report Share Posted March 23, 2016 Хвала. Да, убациваћемо редовно докле се дошло. Главно је да прикупимо људи за иницијалну подршку на Greenlight-у, на Steam-у, а потом иде Алфа и све остало ако бог да. Нормално, за љубитеље стратегија овде на РуРу - специјални третман :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreadnought Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 Thumbs up. Kao pasionirani poklonik History Line-a, koji bi bio srećan i za remake. "Potezno" i "Hex-polja" mi nekako pale lampice za good stuff. Quote ... ukusi su razlichiti... reche djavo i sede u trnje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ste Posted March 26, 2016 Report Share Posted March 26, 2016 Zvuči vrh.Gledaj da prozujite po forumima gde ljudi komentarišu ratne strategije tipa wargame, close combat(da, igraju ljudi još uvek), coh, hoi, itd itd. Takođe ima ljudi kojima nije toliko bitan žanr koliko tematika. Ja se pržim na svaki vid ratnih što realnijih strategija i imate pre order od mene . U par grupa na fbu sam vezano baš za vojne strategije i vojne simulacije pa ću pljusnuti koju reklamu. Quote http://www.biss.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
brue Posted March 26, 2016 Author Report Share Posted March 26, 2016 (edited) Хвала. Екстра. Ма ево требало би у наредних пар дана да имам макар неколико видеа из одрађеног едитора за мапе, па ће се мало и видети како изгледа "у игри". наравно, нека пред-алфа, без претеране испегланости и функционалности.Иначе, ако неко има провереног пријатеља/родбину да барата добро и веома добро са C# и хтео би да се укључи, ту смо. Некако ми логичније и згодније да радимо са нашим људима...Такође, ако имате неки коментар или идеју на Featurs-e, куцајте тамо у одговарајућим чланцима, можда и то потакне друге да нешто напишу. Више глава боље мисли, а и желимо да направимо игру баш за играчку душу, без одвратних money making трипова или пропуста. Edited March 27, 2016 by brue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ste Posted March 27, 2016 Report Share Posted March 27, 2016 Nisam nigde video, ali jel ce igra imati research ? Unapredjivanje oruzija, komunikacije, avijacije, itd itd? Quote http://www.biss.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
brue Posted March 27, 2016 Author Report Share Posted March 27, 2016 (edited) Иде по сличном принципу као у History Line-у. Дакле, прати појављивање прототипа како је то било и у рату, стим што је то управо то, прототип који може да се купи пре но што уђе у масовнију употребу (за мисију, две, зависи од временског размака између мисија). Ово није Grand Strategy тип као што је то Hears of Iron, те самим тим нема "улагања" у research или слично. Такође, ако имате неки коментар или идеју на Featurs-e, куцајте тамо у одговарајућим чланцима (на енглеском, ако икако може), можда и то потакне друге да нешто напишу. Edited March 27, 2016 by brue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted March 28, 2016 Report Share Posted March 28, 2016 Sviiidja mi se ideja, i ime :) samo napred, lagano i sa srecom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brue Posted April 3, 2016 Author Report Share Posted April 3, 2016 (edited) Хвала, Gево једно идејно решење за UI Нормално, пар ствари је само онако залепљено (мапа, слика јединице и сл) Edited April 3, 2016 by brue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brue Posted April 23, 2016 Author Report Share Posted April 23, 2016 (edited) Тестирамо сад колико можемо да набуџимо сцену.Ово су скриншотови са пола милиона стабала и 150 модела на мапи 90 х 90 поља, односно преко 8.000 хексова. Следеће је да видимо колико ће да фрејмова одузму атмосферске прилике, што опет планирамо да анулирамо LODом јединица и заменом иконицама удаљених јединица, те да вратимо фрејм рејт на отприлике 70. У бити, све преко стабилних 50 без дропова је супер за оволику мапу, а чак и овако набацано гура око 60.А да, иначе ово су Фрушка Гора и Дунав, код Новог Сада. Edited April 23, 2016 by brue 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brue Posted July 3, 2016 Author Report Share Posted July 3, 2016 (edited) Ево, да не буде да смо седели скрштених руку... Ко жели да проба тест сцену, може да је скине одавде https://www.dropbox.com/s/8rar0ax0aefgrso/Battle%20of%20Stallup%C3%B6nen%20test.rar?dl=0 Са "У" се улази унутар сцене за мени за временске прилике и доба дана. Све је наравно и даље у фази пробања, са веома мало полирања. Мапа није Колубарска битка наравно, већ Битка за Stallupönen, почетни додир немачких и руских трупа у Источној Прусији, коју су Немци добили (део је веће операције која је трејала паралелно са Церском битком). Edited July 3, 2016 by brue 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted July 4, 2016 Report Share Posted July 4, 2016 dobro bre gde je drina i cer :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 (edited) Ja tek sada vidim ovo. Deluje zanimljivo :) Samo što moram da primetim da taj sistem postavljanja naređenja i simultanog izvršavanja nije uopšte nov. Sećam se da sam igrao svojevremeno na C-64 Johnny Reb II strategiju (izdatu 1986. godine) koja je imala taj sistem Edited July 5, 2016 by Dandy Quote Dandy [RUR] Link to comment Share on other sites More sharing options...
brue Posted July 5, 2016 Author Report Share Posted July 5, 2016 То је прва стратегија коју сам играо у животу, на тада Спектруму :) Није нов, али као што рекох горе - веома, веома редак и чак и ту је више real time + извршњавање, а не потезна + извршавање. G, Немце сви воле :), поготово сад кад сви мрзе Русе :) Та источна немачка кампања ће нам бити показна, али мислим да ћу за своју душу паралелно са тим радити и српску. Не само због тога што су наши, већ и због тотално другачијег терена - далеко више брда. Ако ништа, макар Јадарску операцију/Церску битку :) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G!!! Posted July 5, 2016 Report Share Posted July 5, 2016 yay samo napred :) samo se bojim da ce puci velika ljubav izmedju rusa i nemacke kako je krenula sa ovim bregzitom pa ti to moze zakomplikovati plasman proizvoda!!1 :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makondo Posted October 22, 2016 Report Share Posted October 22, 2016 dokle ste stigli sa ovim i kako ide? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brue Posted January 4, 2017 Author Report Share Posted January 4, 2017 На жалост, за сада закуцани код програмирања. Тешко је живети у Србији и наћи средства и задовољавајући квалитет за то. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.