Guest Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 nego, drugari, kakva su iskustva sa ovim start/stop sistemima?imam takav sistem u novim kolima (C4 2011) i ne znam da li da jurim varijantu da mogu trajno da ga isključim (inače je nakon svakog gašenja/paljenja aktiviran po default-u). u većini situacija je neprimetan, pošto je u pitanju valjda neka naprednija verzija tog sistema koja motor zaustavi u takvom položaju klipova da startovanje traje manje od sekundu, ali je s druge strane dosta agresivan. ugasi mi se motor kad stanem na stop, ne čeka da izbacim iz brzine ili nešto, čim zaustavim auto motor se gasi (danas mi se ugasio u sred raskrsnice dok sam čekao da skrenem levo lol). ne znam baš koliko je ovo zdravo za motor i ostale komponente, a i ne znam kolika je realna ušteda u gorivu.inače, akumulator mora da bude neki poseban, sa AGM oznakom, i košta 14 hiljada rofl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strokan Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 (edited) На опелу се ауто угаси тек након што га избациш из брзине, притиснеш кочницу(можда чак не мора ни кочница да се држи, нисам сигуран) и пустиш квачило. Чим мало стиснеш квачило одмах га пали.Јел знаш како функционише на цитроену? Глупо би било да су га направили да се ауто заустави.Јел си га качио на дијагностику? Да ти није побрљавио неки прекидач па да му стално даје сигнал да је нпр. пуштено квачило или нешто тако. Иначе ја то гасим стално, јер имам неки трип да анласеру скраћује животни век драстично. Е да има и тест у фифт гиру Edited November 29, 2015 by strokan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 tako kako opisuješ radi i na manuelnim sitroenima, ovaj moj je "dsg" tj. automatizovani manuelni. sve je u redu, radi kako je predviđeno, gasi ga kad god je pritisnuta kočnica i brzina manja od 5 kmh. kao što rekoh, mnogo mi je to agresivno, bilo bi mi kul da ga gasi kad stojiš duže od x sekundi.anlaser se ne haba jer se za ponovno pokretanje koristi alternator, ali ne smem ni da pomislim koliko košta novi alternator ako on crkne :))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strokan Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 Ааа у том грму лежи зец. Јел си гледао на нету да нема нека фора да се репрограмира? Стварно је глупо да га гаси тако рано. Чекај како пали преко алтернатора? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 ne čeka da izbacim iz brzine ili neštoA zar ti nisi uzeo automatik? Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
strokan Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 ovaj moj je "dsg" tj. automatizovani manuelni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 digni rucnu ako te bas smara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 (edited) Чекај како пали преко алтернатора? The system was introduced to Peugeots by the first generation 308. The alternator can reverse its polarity, switching its function to become a generator and reclaiming energy that would otherwise be lost.It stuffs the capacitors full of electricity that the alternator then piles back into the engine and restarts combustion in just 400 milliseconds. ako sam dobro skontao, prvo iskoristi alternator da napuni kondenzatore, pa prilikom restarta iskoristi kapacitet u kondenzatorima da ojača akumulator i time ga kobajagi manje opterećuje od klasičnih sistema. anlaser valjda koristi samo kad pališ auto ključem.palo mi je na pamet da to možda može da se reprogramira, ali ne znam ni da li mi treba. auto već troši dovoljno malo, ispod 10 u gradu ali stvarno a ne samo u kafani, plašim se da će jedan kvar na tom sistemu anulirati sve što uštedim na gorivu u narednih pet godina... zapravo bih najradije da dobijem opciju da sistem bude non stop ugašen, a ja da ga upalim kad mislim da treba.inače, nije radio dok nisam stavio novi akumulator, tako da eto ranog upozorenja da je vreme da se dotični menja...junkie: zapravo se motor upali kad aktiviram ručnu. i ne smara me dok stojim na semaforu, smara me što se gasi kad stanem da propustim pešaka. Edited November 29, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junkie Posted November 29, 2015 Report Share Posted November 29, 2015 i ne gasi dok je rucna dignuta :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolkonski Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 @IvanČuh iz puzdanih izvora da si se preselio ovde kod "mene" u kraj. Ja sam isto skoro kupio C4 (2010,1.6 hdi) i nemam tu funkciju jer je ovo neki klot model ili šta. Ali nije to ono šta hoću da kažem. Odmah u Čarlija Čaplina (skoro kod Ruzveltove) se nalazi servis Kulić koji je kul. Ortak od koga sam kupio auto (njegov originalno) je posle nekoliko promenjenih servisa ostao kod Kulića i zadovoljan je. Možda možeš da skokneš do njih i vidiš sa njima šta kažu, možda može da se isključi to sranje. Ja sam vozio neki nabudženi Fiat 500 i to me je baš nerviralo. Quote ----------------- nema vise zezanja A.B. Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 kad je kili pominjao da se uzme C4 bilo je da je ruzan enterijer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 thx, overiću ako zakaže ovaj koji je mohi našao.mislim da ti imaš stariji C4 (B4 model), ovaj moj je B7, pravi se od 2011. kili: pa i jeste ružan enterijer u tom starijem, sa sve onom instrument tablom na sredini i hektarom plastike ispred vozača. kod ovog mog je enterijer vrhunski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted November 30, 2015 Report Share Posted November 30, 2015 do jaja izgleda taj restilizovani C4a i znamo sta kaze mikri za ljude koji voze taj auto i devojke \o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted December 1, 2015 Report Share Posted December 1, 2015 @IvanČuh iz puzdanih izvora da si se preselio ovde kod "mene" u kraj. Ja sam isto skoro kupio C4 (2010,1.6 hdi) i nemam tu funkciju jer je ovo neki klot model ili šta. Ali nije to ono šta hoću da kažem. Odmah u Čarlija Čaplina (skoro kod Ruzveltove) se nalazi servis Kulić koji je kul. Ortak od koga sam kupio auto (njegov originalno) je posle nekoliko promenjenih servisa ostao kod Kulića i zadovoljan je. Možda možeš da skokneš do njih i vidiš sa njima šta kažu, možda može da se isključi to sranje. Ja sam vozio neki nabudženi Fiat 500 i to me je baš nerviralo. logično! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.