Jump to content

Doom 4


Invader

Recommended Posts

pa i ovde ima rpg elemenata, budže se puške, skillovi i one rune ili kako se već zove ali ne pričam o tome.
pričam da su mogli da zadrže stari trip dooma ali da se malo potvrde da učine to zanimljivijim. ovako imamo izbor od nekoliko demona (eto na primer, mogli su da naprave neke zajebanije demone, ja sam očekivao da ću ih "otkrivati" iz nivoa u nivo ali posle par nivoa mrka kapa), možda malo zahtevniji dizajn nivoa što se tiče kretanja, itd.

Novi forum smrdi

3do1AEy.pngyxHzIOp.png

 

Link to comment
Share on other sites

Verovatno si u pravu u određenoj meri, ali ja jednostavno ne mogu da razmišljam na taj način jer mi je novi doom baš lepo leg'o, taman kako treba :)

Da mi je nešto zasmetalo, verovatno bih krenuo u dublje razmišljanje kao ti.

Link to comment
Share on other sites

in other news, nakacim se sinoc na doomseeker, zabodem random coop survival mapu neku, u njoj 2 nenormalna lika, pikali smo zajedno svi jedno 3h mapu i nismo je jebeno presli, evo screen iz poslednje prostorije  xD


13719748_1558602941112199_73554317192452

 

Унутра је сигурно читава експлозија радости и магије!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

carevi :)

A group of talented Doom modders has taken the 2016's Doom's opening level and recreated it in Doom 2's engine.

It's quite the technical feat, and also serves to demonstrate just how true to the classic this year's Doom really is – it works as a classic Doom level. The video appears on dbthanatos on YouTube but the mod was put together by a group of six and took a couple weeks to build.

 

Link to comment
Share on other sites

vudu car, pre pola sata sam naleteo na članak i pročitao ga celog i hteo linkovati.

ovaj deo sa cubemap refleksijama mi je bio skroz zanimljiv

Static Cubemap Reflections

After all the dynamic reflections of the previous pass (and their limitations) now come the static reflections using IBL. 
The technique is based on pre-generated 128 x 128 cubemaps representing the environment lighting information at different locations of the map, they are also called “environment probes”. Exactly like the lights and decals we saw previously during the frustum clusterization, probes are also indexed the same way for each cluster.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 years later...
  • 1 year later...

Pređoh Doom Eternal posle jedno šest meseci sporadičnog igranja, posle svake sesije se osećam ko da sam kopao kanale 😞 Da ne pričam što je totalno kids-unfriendly zbog forsiranja glory killa i chainsaw-a posle svaka četiri ispaljena metka.

U poslednjoj trećini je postalo malo zabavnije čisto zbog unapređenih oružja (meat hook čini najmanje 50% zabave u igri) i runa (npr. skraćenje trajanja glory kill animacije, bolja kontrola lika u vazduhu), a i što sam se izverzirao na platformskim deonicama, ali osećaj posle prelaska je "nećemo se viđati neko vreme jbg".

Bavio sam se mišlju da uzmem i ekspanzije ali čujem da su još teže, zajebi

Link to comment
Share on other sites

On 7/7/2021 at 9:09 PM, voodoo_ said:

Pređoh Doom Eternal posle jedno šest meseci sporadičnog igranja, posle svake sesije se osećam ko da sam kopao kanale 😞 Da ne pričam što je totalno kids-unfriendly zbog forsiranja glory killa i chainsaw-a posle svaka četiri ispaljena metka.

U poslednjoj trećini je postalo malo zabavnije čisto zbog unapređenih oružja (meat hook čini najmanje 50% zabave u igri) i runa (npr. skraćenje trajanja glory kill animacije, bolja kontrola lika u vazduhu), a i što sam se izverzirao na platformskim deonicama, ali osećaj posle prelaska je "nećemo se viđati neko vreme jbg".

Bavio sam se mišlju da uzmem i ekspanzije ali čujem da su još teže, zajebi

Meni je taj koncept brzog gameplaya baš lepo leg'o, sa tim da te forsira da ideš i pucaš i skačeš jer drugačije si mrtav, prosto moraš to uvek da radiš - ali da smori, smori. Doduše u vreme vanrednog stanja prošle godine je ispalo vrh 🙂

ekspanzije su onako ... prva je kompletno cela dosadna, druga je bolja, ali definitivno je teža. 

možda "najgluplji" momenat su neki kripovi što ničemu ne služe i ne rade nikakav dmg i praktično su one-shot kill ali kad ih rokneš daju buff svim protivnicima u radijusu, tek onda bude haos.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...