Jump to content

pričajte


Guest

Recommended Posts

1 hour ago, evgeniy said:

a u stvari ne znaju da sam se i sam odvalio toliko da mi je put do WCa delovao dugačak, ali ne moraju ni sve da znaju!

Sad malo ostaje nejasno dal je na kraju to zapravo bio pas ili je samo preuzeo krivicu!

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Ja se tripujem da su ove godine više bacali petarde, dinamitare i bombe zbog toga što su "zabranili" da se bacaju petarde. Nisam ispratio taj "proglas" ali kao kućnih ljubimaca valjda nije smelo da se baca, tako da su ljudi onda uzeli i još više bacali 🙂

par puta sam mislio da će prozori da puknu 🙂

mimo toga, vatromet kod beograda na vodi je bio veličanstven! hvala preCedniku!

ne znam dal ga je bilo na trgu, to mu onda dođe konkurencija!

Link to comment
Share on other sites

Kod mene (Miljakovac) skoro uopšte nije bilo petardi. Bilo malo vatrometa u ponoć, ali mnogo manje nego prethodnih godina.

 

Baš sam se iznenadio, što se toga tiče.

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Dule_smor said:

Generalno je ljudima dojadilo sve, nije bilo toliko ni proslava, u SDu pola kafica nije radilo za docek.

moguće da si u pravu u određenoj meri, jer sam sličan utisak stekao, ali sa druge strane, nikad više "matine" događaja nisam video nego ove godine, pola grada je treštalo već od 12h sa "proslavama" a nastavilo se i 1. januara na gomili mesta.

Bio je čak i u već pomenutoj palilulskoj pijaci, što je posebno komičan momenat gde imaš doterane gospođe i gospodine koji pijuckaju vino tik do tezgi gde babe i dede prodaju čvarke i krompir.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, f4ts0 said:

to su te zapadne vrednosti.

Imam doduše i utisak da smo mi malo "obrnuli" priču sa zapadnjacima, sad kod nas svi rade 31. do 18h i jedva poneko 1. januara ne radi, pa opet od 2. sve regulare, dok zapadnjaci kreću da se "odjavljuju" već tamo 18-19. decembra i kao "e vidimo se 10. januara" (poneko od 4. npr) a pre je rekao bih bilo obrnuto, niko nije ništa radio do 15. januara kod nas :)) kapitalizam!

mislim, radno vreme te već gore pomenute paliluske pijace je 31.12. bilo do 20h :)) naravno verovatno zbog matinea, ali opet moralo je još jedno 10ak sigurno drugih zaposlenih da tu bleji da bi na kraju zaključali vrata, zatvorili garažu i tako to.

Link to comment
Share on other sites

https://decodetoday.com/zuckerbergs-bunker-plans-fuel-speculation-on-billionaires-building-bunkers/

News about Mark Zuckerberg’s $270 million project has taken the internet by storm. The revelation of a 5,000 sq. ft underground shelter, equipped with its own energy and food supplies and featuring what appears to be a blast-resistant door, has gone viral, capturing the imagination of audiences worldwide.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, evgeniy said:

[reki] ni to mu neće biti dovoljno kad krene Putko da ore! [/reki]

putko izbegava konflikt jer je dobar covek!

nemam problem sa robotom cukenbergom, nego sa glupom zapadnom woke masom koji bi morali malo da osete rusku cizmu za vratom, to bi bilo jedino pravedno, da Ralph iz Brisela malo skvici

  • Like +1 1
Link to comment
Share on other sites

Interesantna odluka, a Coca Cola ništa - ne mogu da verujem baš da je Pepsi toliko poskupeo a Coca Cola i dalje ima istu cenu, uvek se "gađaju":

ФРАНЦУСКИ ланац супермаркета Kerfur рекао је купцима да више неће продавати производе америчког прехрамбеног гиганта ПепсиЦо, као што су Пепси и безалкохолна пића 7уп и чипс Лаи'с, јер су постали прескупи, што је појачало рат ценама.

На полице где су се налазили производи компаније ПепсиЦо поставили су посебне ознаке

Од данас, Царрефоур ће поставити натпис на полице производа ПепсиЦо у продавницама у Француској: „Нећемо више продавати овај бренд због неприхватљивог повећања цена“, рекао је портпарол француске компаније.
У октобру је америчка компанија објавила да планира да 2024. године "благо подигне цене" јер поскупљења нису штетила тражњи. Истовремено, по трећи пут је подигла процену добити у 2023. години.

Пракса обустављања поруџбина од произвођача робе широке потрошње проширила се широм Европе прошле године, сигнализирајући високе улоге у преговорима о ценама у периоду високе инфлације.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo, kod nas je uvek Pepsi jeftiniji i to tipa 20-30%. 

Naravno ova konkretno situacija je manje čudna jer svakako da je Pepsi slabiji i lakše može biti kickovan iz određenog lanca, dok sa Coca-colom nema baš zezancije u tom smislu. Tj. ko pokuša da ih izbaci, snosiće ozbiljne posledice.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, togFU said:

Zanimljivo, kod nas je uvek Pepsi jeftiniji i to tipa 20-30%. 

Naravno ova konkretno situacija je manje čudna jer svakako da je Pepsi slabiji i lakše može biti kickovan iz određenog lanca, dok sa Coca-colom nema baš zezancije u tom smislu. Tj. ko pokuša da ih izbaci, snosiće ozbiljne posledice.

Pepsi možda jeste slabiji u odnosu na Coca Colu ali daleko od toga da je slaba firma. Ipak drže i Lays, Doritos, Gatorade, Rockstar, Quaker ... da ne gledam sad listu najjačih kompanija na svetu ali bih se iznenadio ako nisu u Top10 zajedno sa Coca Cola, Mondelezom, Nestle i tom ekipom. 

Ne verujem da se zameranje u tom smislu isplati Kerfuru jer i on opet radi na gomili tržišta, nije malo parče kolača koje može da im bude uskraćeno ako im Pepsi iseče sve svoje proizvode. Naravno to ne odgovara ni Pepsiju jer smanjuje zaradu, tako da je veoma interesantno.

I da, slažem se da je Pepsi uvek povoljniji od Coca Cole i opet nelogično mi je da sad na primer Coca Cola limenka košta evro a Pepsi košta 2 evra, jer bi ubili sami sebe, a ako Kerfur sad pravi dramu jer su porasli sa 0,7 na 0.9 a Coca Cola i dalje košta 1 evro, onda znamo ko je tutnuo pare!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky said:

 

Ne verujem da se zameranje u tom smislu isplati Kerfuru jer i on opet radi na gomili tržišta, nije malo parče kolača koje može da im bude uskraćeno ako im Pepsi iseče sve svoje proizvode. 

izbace pepsi. Ubace muhammaru i taboulet i fatouche.

 

Profit

  • Like +1 2
  • Sad 1

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, cali said:

Karfur je prethodno uradio još nešto kul: za sve proizvode što su smanjili količinu su stavili "shrinkflation" upozorenje za kupce

Ja i dalje mislim da tu krajnji kupac opet na kraju izvuče deblji kraj 🙂

ne vidim scenario da retailer i proizvođač nisu u dilu. ako i isforsiraju ove oko marži ili veličine pakovanja ovi će da izmisle nova pakovanja ili nove proizvode.  Kažu ok pepsi je poskupeo ne može to tako, pepsi uzme lansira "New Pepsi" i kaže "nova formula" i naplati ga koliko je hteo (npr).

ja bih voleo da je tu kerfur na "našoj strani" ali nisam siguran koliko to može da se iskontroliše. evo videćemo sad na primeru pepsija što da ne.

Link to comment
Share on other sites

pa tom etiketom kojom kupac raspolaže još jednom bitnom informacijom sigurno nije na korpo strani ŠA PRIČAŠ LAKY

Lidl dođe u Srbiju, Freshona pelat 40 dinara, gust do jaja,, ja presrećan. fast forward koju godinu, isti proizvod košta 80rsd, ali je sad vodica najgora, ono "kašika paradajz paste na 500ml vode" gustina, ali zato imaju novi brend (Baresa) koji je ono što je Freshona bila u početku, ali košta 120rsd

skoro sve proizvode koje sam ranije kupovao su usrali ili drastično većom cenom, ili drastično gorim kvalitetom, ili kombinacijom oba

napasu mi se jaja vala baš!

Edited by evgeniy
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, evgeniy said:

pa tom etiketom kojom kupac raspolaže još jednom bitnom informacijom sigurno nije na korpo strani ŠA PRIČAŠ LAKY

 

da, pod uslovom da konkurentski proizvođač koji nije odradio taj potez (još uvek) nije tutnuo koji evro kerfuru ili je pak kerfur rekao ovima što šrinkflejšnuju "e bate plati mi milionče pa neću da stavim ovu nalepnicu". retaileri i proizvođači definitivno imaju taj "frenemi" momenat jer opet proizvođač hoće da uđe u retail da se prodaje, ali sa druge strane i retailer mora da ima u ponudi proizvod koji se traži, a opet najveći igrači lako mogu da uslove "e pa dobro daću ti Lays da prodaješ ali moraš da uzmeš i ovaj rendom novi proizvod za koji niko nije čuo i ne oglašavamo ga uopšte jer jbg".

15 minutes ago, evgeniy said:

Lidl dođe u Srbiju, Freshona pelat 40 dinara, gust do jaja,, ja presrećan. fast forward koju godinu, isti proizvod košta 80rsd, ali je sad vodica najgora, ono "kašika paradajz paste na 500ml vode" gustina, ali zato imaju novi brend (Baresa) koji je ono što je Freshona bila u početku, ali košta 120rsd

 

standardni fazon - krenu jeftino da se ljudi nalože i onda stvore naviku i idu redovno a ustvari uopšte više nije toliko jeftino.

mislim da onaj "zrnasti sir" (koji doduše nema kod drugih proizvođača) je bio tipa 100 dinara sad je 250 🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...