Zwerko Posted February 22, 2014 Report Share Posted February 22, 2014 Focus Mk3 restajling, Ja sam zadovoljan Poslednje dve generacije Focusa im uvek ovaj restajling ispadne znacajno bolji nego originalni model :) Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Još nešto u vezi onog restilizovanog Fokusa - neće imati motor u ponudi veći od 1500 kubika! :) ako ne računamo ST naravno 1,0 ecoboost 100 KS 1,0 ecoboost 125 KS 1,5 ecoboost 150 KS 1,5 ecoboost 180 KS 1,5 TDCi dizel 95 KS 1,5 TDCi dizel 120 KS Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 jel ce to da stavljaju one reno/dacia/mercedes 1.5 motore? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted February 24, 2014 Author Report Share Posted February 24, 2014 Cek, ja sam shvatio da su novi motori ti od 1.5, ali uopste u ponudi nece biti veci od toga? Ali cekaj, za koje su to trzista? Posto ovde pise da ce i dalje nuditi 1.6 benzin i 1.6 i 2.0 dizele u Engleskoj na primer? Mada realno ovaj od 180KS turbo, ne treba zaista vece od toga :) Doduse sad da uzimam auto verovatno bih najblizi bio ovom 1.0 od 125KS. Osim ako ne skupim pare za ST-a :) Ford ne radi kooperaciju za dizel motore sa Reno-om, radili su ranije sa PSA grupacijom, ne znam da li je to i dalje slucaj, ali ovaj 1.5 tdci ne bi trebalo da ima bilo kakvih dodirnih tacaka sa Reno/Mercedes 1.5dci varijantom. Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 ne ne, to je čisto fordov dizelaš, veliki su oni nemaju mnogo potrebe da se udruzuju sa bilo kim iskreno ne verujem da ce sirom evrope da se nude ti stariji blokovi motora... moguce ako ih bas imaju na lageru dosta al sigurno ce se kasnije ubaciti u ponudu neki 2,0 TDCI, posto je 120 KS malo za top of the line dizelas Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
killYg0r Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 samo ne mogu da ukapiram da li svi ovi motori sa manje kubika imaju ciljana trzista ili se prosto prodaju modeli sa manjim motorima, zato sto su jeftiniji, pa su zakljucili da samo to treba da prodaju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dovlagsi Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 ne, u evropi je to samo zbog predstojećih EURO7 normi o izduvnim gasovima jbg Quote facebook.com/speed.rs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted February 24, 2014 Author Report Share Posted February 24, 2014 Mislim da je njima ciljno trziste svi oni koji hoce manju potrosnju. Jer sustinski nisu jeftiniji, u Grandovom cenovniku je 1.6 benzinac od 105KS s petoro vrata u trend opremi 14.650, a isti takav sa 1.0 100KS motorom 14.990. Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 vrati ti se razlika kroz registraciju za dve godine i oni to znaju :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwerko Posted February 24, 2014 Author Report Share Posted February 24, 2014 I to stoji, kapiram da je razlika mozda i veca u evropskim zemljama ako se za registraciju gleda koliko izbacuje CO2 na 100km? Znam da recimo kod Srbe u Rusiji se za registraciju gleda samo snaga motora, pa onda svi voze ogromne dzipove sa 6L motorima :) Oni definitivno nisu za ekologiju :) Quote Heghlu'meH QaQ jajvam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.