Jump to content

pričajte


Guest

Recommended Posts

Pa tu dolazimo do inicijalnog pitanja - voziti 60 po gradu je van okvira propisanog, ali je voziti 20 sasvim u okvirima propisanog. Pritom taj broj vozaca koji vozi 20-30 na sat po gradu je mnogo mizeran, mnogo je veci broj onih koji voze daleko iznad ogranicenja i koji ne postuju propise pa se iscukaju i naprave druga sranja sto dovede do mnogo veceg kolapsa od onih 5-10% koji voze bas toliko sporo. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

po meni ne treba da voziš ni 20 ni 80 nego tačno onoliko koliko treba da bi uhvatio zeleni talas, što nije tako teško naučiti za rutu kojom svaki dan ideš na posao i s posla, ali očigledno da 90% vozača nema te kapacitete. jurija gagarina npr. nekim čudom ima sasvim upotrebljiv zeleni talas od buvljaka pa sve do kraja, motorom ga uhvatim svaki put jer se provučem na prvom semaforu, a kolima dosta retko jer obavezno nekome ispred mene treba pola kvarta da pronađe desnu pedalu.

 

ima naravno i suprotnih primera, za zeleni talas treba da se ide 45-50, a par volova se zaleti 60-70, dođu prerano na sledeći semafor, stanu i iza sebe zaustave kolonu koja bi inače prošla. ovo se u trećem bulevaru dešava redovno.

Link to comment
Share on other sites

meni je jednom uspelo da stanem na ćošku kod muzeja istorije jugoslavije pa tek kod merkura. dečanska, tunel, brankova, most, opština, pariske komune, tošin bunar, 11. april, izneverovaosa8

Link to comment
Share on other sites

И ја имам другачија искуства са Трећим булеваром него Иван. То 50 можда важи за онај један семафор од Народних хероја до Омладинских бригада, ако планираш да стигнеш до блока 19а у зеленом таласу мораш да идеш 70-ак.

Naposletku ti si navek znala da sam svirac,brosic sto se tesko pribada,da me moze oduvati najblazi nemirac,da cu u po reci stati,da se necu osvrtati nikada...

Link to comment
Share on other sites

po meni ne treba da voziš ni 20 ni 80 nego tačno onoliko koliko treba da bi uhvatio zeleni talas, što nije tako teško naučiti za rutu kojom svaki dan ideš na posao i s posla, ali očigledno da 90% vozača nema te kapacitete. jurija gagarina npr. nekim čudom ima sasvim upotrebljiv zeleni talas od buvljaka pa sve do kraja, motorom ga uhvatim svaki put jer se provučem na prvom semaforu, a kolima dosta retko jer obavezno nekome ispred mene treba pola kvarta da pronađe desnu pedalu.

 

Meni konkretno u poslednje vreme sasvim ok radi taj zeleni talas u Jurija Gagarina sa 50-60 km/h. Poenta cele moje price je da je besmisleno rantovati na to da ljudi voze sporo, tipa 20, kad je broj takvih relativno mali, dok su mnogo veci problem oni koji divljaju, telefoniraju, parkiraju se kako stignu, prave divljacke prekrsaje i na taj nacin i ugrozavaju i usporavaju saobracaj. Konkretno recimo potez Slavija-Krst koji je Kili pomenuo je takvo usko grlo i cep da je to strasno - te taksista stane da primi/istovari nekog, te se neko parkira, te ovo, te ono. Jednom sam prisustvovao situaciji gde je taksista stao na bus stanicu da izbaci nekoga a bus stao pored njega sa sve putnicima i zakocili celu ulicu Cara Nikolaja, bole ih stojko. Sustina price nije u tome da se nerviras sto drugi voze sporo, vec da gledas i koja ti je optimalna putanja, pogotovu ako ides po uskim ulicama po centru. Recimo konkretno za njegov potez je izlazak na Bulevar znatno logicnije resenje. 

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...