Jump to content

Heroes of the Storm - slobodna diskusija


Grotar2

Recommended Posts

Sa jedne strane teamplay je cool i ciljevi forsiraju sukobljavanje, sto je cool. Sa druge nedostatak itema i personal levela unistavaju gameplay ako je cak i samo jedan igrac los. Tipa Sky Temple, kada se otvore sva 3 pylona, ako imas bogalja u timu gde god on ode tu gubite fajt :( U tom smislu ne moze partija da se 'nosi' solo, kao sto moze u doti npr sa itemima i levelom

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, SoulstormM said:

Sa jedne strane teamplay je cool i ciljevi forsiraju sukobljavanje, sto je cool. Sa druge nedostatak itema i personal levela unistavaju gameplay ako je cak i samo jedan igrac los. Tipa Sky Temple, kada se otvore sva 3 pylona, ako imas bogalja u timu gde god on ode tu gubite fajt :( U tom smislu ne moze partija da se 'nosi' solo, kao sto moze u doti npr sa itemima i levelom

slažem se u većoj meri, ali to se odnosi mahom na late game kad bi se taj jedan soler nabudžio.

sa druge strane, upravo taj bogalj ne može ni u potpunosti da te zakopa (izuzev na ponekoj partiji) čak i ako umire masno, za razliku od GG situacije u doti ako imaš jednog takvog koji feeduje. 

Link to comment
Share on other sites

pa i nije uvek u lejtu, ako lupam zevs ima advantage u pocetku partije, znas i sam kako 2shotuje sve zivo :D
Okej je sve to prosto drugacija je igra. Al' evo pre neki dan igram partiju, skoro pa mirror match ... nasa Nova ne ume vola da pogodi ni snajpom ni ultom, a njihova me userava (ja Kael'thas), hteo sam kosu da pocupam 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, SoulstormM said:

Sa jedne strane teamplay je cool i ciljevi forsiraju sukobljavanje, sto je cool. Sa druge nedostatak itema i personal levela unistavaju gameplay ako je cak i samo jedan igrac los. Tipa Sky Temple, kada se otvore sva 3 pylona, ako imas bogalja u timu gde god on ode tu gubite fajt :( U tom smislu ne moze partija da se 'nosi' solo, kao sto moze u doti npr sa itemima i levelom

Nemas nikada sva tri od jednom. Nemam pojma, meni su problem likovi koji uopste i ne dodju u tim fajt ili se zalecu 1 vs 3 i poginu - ovi sto dolaze i ne ginu, jbg. sta da radis, sta je tu je, probas da izvuces stvari na svoje znanje-imanje, tada i te kako mozes ti da budes taj koji prelama borbu.

Samo je fora da ne pogines na pocetku, tada si obicno ti sam kriv, ali imas ljudi koji i tada krive hilera.

Krivim jedino one sto su vise mrtvi nego zivi, pre neku partiju mi je pao Leoric koji je u prvih 6 minuta poginuo 8 puta! Ali kontam da bi sa takvim likom izgubio i u Doti.

Mozda ste imali krs warriora u ekipi pa vas je previse razvlacio. Po meni je warrior kao kapiten u ekipi, on mora da bude najiskusniji, da ne kazem najbolji. Assassini su trojkasi, dobar trojkas donosi pobedu, ali iz iskustva nekog mog u HOTS-u, DPS moze da igra neko sa 150 partija i da se to maltene ne primeti, mora samo da ovlada mehanikom heroja, dok neko ko nema bar 1000 partija bolje da ne bira warriora (naravno, mislim na 'vazne' meceve, a kako ces drugacije da naucis da igras sa njim ako ga ne igras).

Imamo jednog lika u ekipi, stvarno kida kako igra sa Grejmanom i Vallom, 10-15 ubistva redovno, vise 15 nego 10, ali bukvalno mora mu pingas gde da dodje, ne ume da oseti dal rade bossa, kad treba da plati... Taktika mu je slaba strana, ali ekstra je da ga imas u ekipi, fazon lik je tu da trci za ekipu - DPS je vazno samo da ovlada mehanikom heroja i da zna dokle moze sa njim da ide (u te dve stvari mora da bude mnogo dobar), dok warrior mnogo vise mora da oseca borbu, i gde ce se ona desiti i koliko ce trajati. First in, last out - sto bi rekli u opisu klase :)

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Echo said:

Nemas nikada sva tri od jednom. Nemam pojma, meni su problem likovi koji uopste i ne dodju u tim fajt ili se zalecu 1 vs 3 i poginu - ovi sto dolaze i ne ginu, jbg. sta da radis, sta je tu je, probas da izvuces stvari na svoje znanje-imanje, tada i te kako mozes ti da budes taj koji prelama borbu.

Samo je fora da ne pogines na pocetku, tada si obicno ti sam kriv, ali imas ljudi koji i tada krive hilera.

Krivim jedino one sto su vise mrtvi nego zivi, pre neku partiju mi je pao Leoric koji je u prvih 6 minuta poginuo 8 puta! Ali kontam da bi sa takvim likom izgubio i u Doti.

Mozda ste imali krs warriora u ekipi pa vas je previse razvlacio. Po meni je warrior kao kapiten u ekipi, on mora da bude najiskusniji, da ne kazem najbolji. Assassini su trojkasi, dobar trojkas donosi pobedu, ali iz iskustva nekog mog u HOTS-u, DPS moze da igra neko sa 150 partija i da se to maltene ne primeti, mora samo da ovlada mehanikom heroja, dok neko ko nema bar 1000 partija bolje da ne bira warriora (naravno, mislim na 'vazne' meceve, a kako ces drugacije da naucis da igras sa njim ako ga ne igras).

Imamo jednog lika u ekipi, stvarno kida kako igra sa Grejmanom i Vallom, 10-15 ubistva redovno, vise 15 nego 10, ali bukvalno mora mu pingas gde da dodje, ne ume da oseti dal rade bossa, kad treba da plati... Taktika mu je slaba strana, ali ekstra je da ga imas u ekipi, fazon lik je tu da trci za ekipu - DPS je vazno samo da ovlada mehanikom heroja i da zna dokle moze sa njim da ide (u te dve stvari mora da bude mnogo dobar), dok warrior mnogo vise mora da oseca borbu, i gde ce se ona desiti i koliko ce trajati. First in, last out - sto bi rekli u opisu klase :)

Imas sa 3, sedmi ili osmi event spawnuju se sva 3 templa, znaci lvl 20+, retko kad neko prezivi taj event. To je ono kad vam battleground poruci "e smorili ste vise"

 

Dobio danas quest 3 gamea sa specialistom. Picio Nazeeba, iako bih trebao Xula da lvlujem do 9, ali me smara heroj. Ne znam sta se desilo pa je Nazeebo od jednom tako jak, ali sam sabio ko car sve 3 partije. Prvi game sam upao vs 5man stacka bas na sky temple, ali smo ih usrali posteno :D, 2. game igrao towers of doom, gubili 32-4, njima falio 1 altar, i wajpujemo na altaru/pri povlacenju prema fortu, uzmemo i altar i fort, i srusimo im potom sva 3 forta. Pokusali su da se vrate i uspeli da povrate 2 forta, igrajuci se macke i misa. Dosao novi altar, mi ih opet wajpujemo i gg :D. Neverovatno kako se okrenuo game i kako je dosta 1 teamfight, da se neko isprci previse napred i dumre u sekundi, li ming dobije resete i svi umru :D glupi heroj!

Sto se tice igranja tenka, sve se slazem, sve je na tebi kao warrioru, da vodis, iniciras, igras pouzdano i dizes moral timu da se ne razbeze ko misevi :D. Meni najstresnija uloga, nije za porediti sa ostalim rolama. 

Igrao sam ovih dana malo i Lunaru, digo je na lvl 9, igrao i Anuba da vidim kakav je posle promena...i covece koja sabijacina, mozda je i jaci nego sto je bio pre scaling changes patcha. Ima mnogo vise viable talenata, tvrdji je, veci HP pool i malo smanjen CD i pojacan shield cuda cine. 
Arthasa tek treba da probam.

Kako vam se cini Chromie? Meni ko Li ming bez imbecilnog cd reseta, malo veci range i spellovi koje je teze pogoditi, i premalo HPa i nula mobilitija, jako je counteruju tracer i zeratul. Kontam popice neki buff u naredne 2 nedelje, makar vise HPa ako nista drugo. Malko sam razocaran. Jedini poraz vs chromie je kad smo i mi imali chromie u timu :D

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, LoSmi said:

Imas sa 3, sedmi ili osmi event spawnuju se sva 3 templa, znaci lvl 20+, retko kad neko prezivi taj event. To je ono kad vam battleground poruci "e smorili ste vise"

Dal me lozis??? :):) Imam 3000+ partija, nikada mi se to nije desilo u zivotu :D

55 minutes ago, LoSmi said:

Kako vam se cini Chromie? Meni ko Li ming bez imbecilnog cd reseta, malo veci range i spellovi koje je teze pogoditi, i premalo HPa i nula mobilitija, jako je counteruju tracer i zeratul. Kontam popice neki buff u naredne 2 nedelje, makar vise HPa ako nista drugo. Malko sam razocaran. Jedini poraz vs chromie je kad smo i mi imali chromie u timu :D

Meni deluje da je jako team dependent i da je "situational" hero, u smislu da je veoma slaba kad treba boss da se radi (i generalno PvE, minionsi, creatures na objektivima), a zbog malog helta mora gradis tim oko nje (li ming ima teleport, kael stunove, jaina slow... svako ima nesto za beganje). Ne sumnjam da ce u TL znati da igraju sa njom, ali nije za QM, pitanje koliko i za HL, bar meni tako deluje.

Ali ni Medivh mi ne deluje da je bas najbolji izbor za HL, iako mislim da ce na visim nivoima igre doziveti procvat (mozda i HOTS sa njim - ne kao da ce jedan heroj da izvuce igru, ali generalno ako nastave taj trend - mnogi novi ability, heroji i redizajni heroja od pocetka ove godine bi bili broken pre 6 meseci - igra je sada mnogo ludja (sa mnogo vise opcija i taktika na raspolaganju), ali bez obzira sta neki pricaju deluje mi da znaju da izbalaniraju igru. Ono vidi se da eksperimentisu cesto, i da popravljaju ono sto nije bilo pokvareno (kao ovaj novi regen master), ali kada rese da izbalansiraju problematicnog heroja, tacno znaju kojih par brojeva da promene da postignu to sto zele).

Ja bih sada najradije voleo da vidim novu mapu, redizajn haunted minesa, i da urade nesto konkretno sa Garden of Terror (mapa ima toliko potencijala, da naprave neko sibanje terrora, odakle znam, nesto potpuno drugacije od ostalih mapa - ovo sada ubijas neke nepomicne male biljke za semenke 80% partije, a partije znaju da potraju i po 35+ minuta. Jako losa mapa.)

Link to comment
Share on other sites

Nah, ozbiljan sam za sky temple :), verovatno nisi primetio ili si brzo zavrsavao partije.

Medivh ce biti bas to, heroj za iskusne timove koji se kontaju medjusobno. Mislim da ce biti apsolutni favorit za HotS WTF momente, i to u glavnom po failovima :D
Cini mi se da Chromie dok ne dobije neki buff nece biti viable, kazem podseca me na li ming sa manje dmga i 0 mobilitya. Dobro si napomenuo kako je preslaba vs PvE, nema sta da ponudi osim dragons breatha i autoatacka, sto je prejadno samo po sebi. 

A nova mapa nece skoro, samo su rekli da se radi na novim mapama. Sledeca velika stvar ce biti Medivh i MMR, HL/TL rework kao i Season 1. Ni haunted minesu se ne bih nadao u skorije vreme, iako sam ja voleo tu mapu. 
A Garden je posebna prica..bio mi je najmrskija mapa pre promene, a posle promene se promenila nagore sa kilometarskim partijama, plus sto je vrh mapa za cancer heroje tipa vikings/abathur, fujcina.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, LoSmi said:

Nah, ozbiljan sam za sky temple :), verovatno nisi primetio ili si brzo zavrsavao partije.

Ne bi mi tako nesto promaklo, veruj :) Eto, svaki dan naucim nesto novo o HotS-u. :D

I ja se nadam tom novom matchmakingu, gde bi razlika u MMR-u u okviru tima bila mnogo manja nego sada. Ovako kako je sada, ti pobedis 10 partija za redom i idalje mozes da dobijes onog istog retarda koji ti je pao i pre tih 10 pobeda. Trenutni MMR ne ume da isfiltrira dobre i lose igrace - par puta sam igrao sa likom, rank 14, da ne prepricavam partiju, ali na piratima on je kao zagara sve vreme bio na gornjoj liniji, nikada nije uplatio niti sisao da pomogne. Da fazon bude veci, to nije neki random lik iz qm, nego prijatelj nekog portugalca sa kojim igram, i stalno ga dovodi u ekipu. Radimo push sa zmajem 30+ minut, on sa falsadom bije minionse negde na sredini mape "brani line" jer "nemamo fortove na toj liniji", a partija nenormalno teska, tim liga, push za pobedu.  A kao rank 14. Sta bi to bilo po novom, platinum? Tesko prvoj sezoni sa takvim platinum igracima.

Link to comment
Share on other sites

Rankovi apsolutno nisu reprezentativni skillu. Vikinge treba da promene, ovu posranu metu sa 2 supporta treba da promene i qm matchmaking treba da srede da jebeno ne match-upuje brljotine od timova tipa 2 spec, 2 support, 1 tenk VS 3 assassin, 1 support, 1 tank i slicno. 

XY partija mi u poslednje vreme bude gotovo pre nego sto i pocne zbog toga

Link to comment
Share on other sites

To je ta logika. "TL je pravi hots mod" a ne nas usrani MMR sistem u HLu i govnjivi QM. A ako nemate 4 igraca spemna da igraju kad god pozelite onda ko vas jebe, uzivajte u nasem usranom mmr sistemu i sugavim QMu solo kao i do sada..

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da je najveci problem ovog MMR sistema to sto je MMR razlika u okviru ekipe previse velika, a posto u ovoj igri "ti ne mozes da budes toliko dobar koliko ja mogu da budem los", losi igraci previse vuku na dno svakoga ko padne sa njima. Samim tim trenutni MMR sistem ne moze da isflitrira dobre od losih igraca. A onda mu se gubi i svako znacenje - trenutni rankovi ne predstavljaju nista.

Jer recimo mozes ti da vezes 10 pobeda za redom, i umesto da se odvojis od tog sljama (koji gube partije jer ne znaju da zmaj treba da radi push na kore ako je otvoren, a ne da sidju na donji fort), elem umesto da se odvojis od tog sljama jer on ce svaku partiju zasrati tako, a ti 1 od 10 kada ti takav lik padne - ne, posle 10 pobeda, po MMR-u taj lik idalje moze da ti padne i da te sroza. A ako ipak pobedis, vuces ga ka boljem plasmanu da ti jos cesce pada.

Na kraju imamo jednu splacinu gde rankovi ne predstavljaju ama bas nista.

----

Inace, po meni je TL pravi HotS, ne zbog matchmakinga, nego zato sto ko hoce moze zaista da podigne HotS na visi nivo, sa naprednim taktikama i tim kompozicijama. Sto ne znaci da HL i QM nisu trenutno jedno veliko djubre - najvise zbog toga sto sistem ne ume da razdvoji dobre i lose igrace. Vec ih stalno mesa zbog 50% win rate manipulacije - ubedjen sam da je to. Nisu oni retardi da ne mogu da poprave sistem, samo onda bi raynor koji puca minionse u jednoj liniji 20 partija za redom imao 20 poraza, ne bi i on imao 50% winrate.

Edited by Echo
Link to comment
Share on other sites

I znas sta me recimo buni. Kako toksicni igraci mogu da budu onako visoki rankovi? Po nekoj logici veca je sansa da tim izgubi ako imaju toksicnog igraca u ekipi, makar on samo kucao toksicne stvari (bez trolovanja i sl.) - a evo i zasto. Neka je taj toksican igrac najbolji igrac na svetu, svojim ponasanjem ce trovati saigrace, ubijati u pojam, ili ce se saigraci jednostavno iskljuciti i privesti partiju kraju bez uzbudjenja makar i izgubili - medjutim za razliku od Dote gde ti mozes da budes carry i pobijes sve 1 vs 5 ako znas pro fore, ovde to NE mozes.

Uprkos tome, ova igra paradoksalno ne nagradjuje timski duh, dogovaranja i slicno, jer da je tako toksicni igraci i trolovi nikada ne bi mogli da se probiju do tako visokog ranka. Jer opet, igra ne poseduje carry mehaniku - ovde ne mozes da budes drkos, preke naravi koji ce na kraju sam pobediti i pokazati k... ekipi. To ljudi zaborave kada je u pitanju hots, inace bi im sve ovo oko MMR-a jos vise bilo sumnjivo, tj. bilo bi im jos ociglednije da matchmaking uopste ne funkcionise.

Link to comment
Share on other sites

Toxicnost ne znaci nuzno losu igru i neznanje. Pre bi igrao sa silencovanim likom koji zna sta radi i imao sansu za pobedom nego sa dobrocudnom nooblicom od 2k + partija koji je i dalje clueless i nema blage veze sta radi.

Po meni daleko veci problem od toga da li te je neko uvredio ili ti je pingovo kao manijak, je namerno feedovanje/afk, cega sam se nagledao manje-vise isto koliko i flameovanja, a daleko daleko je gore za ishod partije od ponekog nerd rage-a ili spamovanja pinga. A ne postoji kazna za to, mozes da ga prijavis za feeding/afk i obrises guzicu sa tim reportom. Browder je rekao da i na tome "rade" odnosno da ce u buducnosti ubaciti da dobijes izvestaj kad igrac koga si prijavio za nesto dobije adekvatnu kaznu.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, LoSmi said:

Toxicnost ne znaci nuzno losu igru i neznanje. Pre bi igrao sa silencovanim likom koji zna sta radi i imao sansu za pobedom nego sa dobrocudnom nooblicom od 2k + partija koji je i dalje clueless i nema blage veze sta radi.

Po meni daleko veci problem od toga da li te je neko uvredio ili ti je pingovo kao manijak, je namerno feedovanje/afk, cega sam se nagledao manje-vise isto koliko i flameovanja, a daleko daleko je gore za ishod partije od ponekog nerd rage-a ili spamovanja pinga. A ne postoji kazna za to, mozes da ga prijavis za feeding/afk i obrises guzicu sa tim reportom. Browder je rekao da i na tome "rade" odnosno da ce u buducnosti ubaciti da dobijes izvestaj kad igrac koga si prijavio za nesto dobije adekvatnu kaznu.

Poenta je da iako lose ponasanje nekih igraca utice negativno na ishod meca, ono ne utice i na njegovo rangiranje, sto je paradoks.

Recimo neko ko je kratkog fitilja i sklon je AFK- ovanju, neces naci samo izmedju 35-40 ranka (njegov skill je tu nebitan, dal ti izgubio kao afk ili kao feeder sa 16 smrti, na kraju je isto), ti takvog igraca mozes naci i u visim rankovima.

Mislim da game mehanika ove igre UME da isfiltrira zdravo ponasanje od toksicnog (jer tim sa boljom atmosferom u ekipi ovecava sanse za pobedu), sama mehanika igre i meceva ima zdrave temelje - problem je matchmaking koji to ne zeli da isfiltrira vec te iznova i iznova spaja sa istim likovima, koje si ostavio iza sebe jos pre 10 pobeda. A fora je sto nema hard carry mehanike, pa ces na kraju zbog tog lika izgubiti - i pribliziti mu se ponovo po MMR-u.

Link to comment
Share on other sites

Uklopili ga oni da bude tajming dobar :) 

28 minutes ago, daniiL said:

Uglavnom,dve nedelje nakon pojavljivanja najnovijeg heroja,u rotaciju upadne  heroj koji se pojavio pre tog najnovijeg.

Chromie je ubacena prosle nedelje (ja mislim), mada imam trip kao da je ubacena pre mesec dana. Kako god, heroji nisu dugo ekskluziva, cim se pojavi novi stari se pojavljuje u rotaciji. Znam da je tako bilo sa Xulom i Li Ming, a oni su vazili za prenabudzene heroje, Xul je jos bio iconic iz Diabla 2. Znam da mi je bilo cudno tada, ali onda sam skontao da oni to tako ne gledaju.

Link to comment
Share on other sites

Chromie se pojavila prosle nedelje,zato sam i rekao uglavnom,neki heroji su bili u free rotaciji i malo kasnije..Kontam da sad zure da uklope na vreme sve sto su najavili,jer u relativno kratkom periodu imacemo 3 nova heroja(a nisu totalni nobraineri tipa Li Ming) koje treba predstaviti i srediti za sve promene koje spremaju.

The rain makes such a lovely sound

To those who're six feet underground

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, daniiL said:

Chromie se pojavila prosle nedelje,zato sam i rekao uglavnom,neki heroji su bili u free rotaciji i malo kasnije..Kontam da sad zure da uklope na vreme sve sto su najavili,jer u relativno kratkom periodu imacemo 3 nova heroja(a nisu totalni nobraineri tipa Li Ming) koje treba predstaviti i srediti za sve promene koje spremaju.

Kakva tri nova heroja i koje promene? :) Ja znam jedino za Medivha, a od promena jedino nove lige od sezone 1.

Edited by Echo
Link to comment
Share on other sites

Nisam se lepo izrazio,u relativno kratkom periodu bice Tracer,Chromie i Medivh,pre nego sto krene ranked.Za taj kratak period treba ih predstaviti vecini igraca i jos ih ispeglati za ranked. 

The rain makes such a lovely sound

To those who're six feet underground

Link to comment
Share on other sites

Tracer majka za solo sprdnju. Izgubio samo 1 juce, gde sam upao vs 5 man stacka i imali su solidan counter pick za mene. Do duse i nije tako op kao sto izgleda kad se nadjes vs nje, ima 1200hp-a na lvlu 1, umres u jednom stunu/polimorfu ako te isfokusuju ili se zajebes. Recall 26s cd sa lvl 1 talentom. 
Opsti utisak, jako zanimljiva i mobilna i svakako viable, solidan dmg i huge burst sa melee + ult combom (ako pogodis :D), lvl 20 total recall talenat dozvoljava uber sick risky playove. Bas je cancer heroj :D, ali nikako op

Sto se tice Medivha, ako ostane isti kao sto je prvobitno zamisljen ja mislim da nece imati preko 40-45% win rate-a u HL, jos manje u QM, ali kontam da ce u TL-u kod boljih ekipa biti jako jako impactful i da ce biti redovno banovan/pickovan.

Za Chromie...Browder je rekao da rade na njoj da je poboljsaju, ali ne vidim sta ce tipa 15-20% hp bonusa da joj uradi, jebe je sto skill shotovi putuju i natezu se, sto ima bukvalno 0 mobilitija. Jebem li ga, ja je i dalje vidim ko Li ming sa tezim skill shotovima, manje dmga, i nula mobilitija.

Jedva cekam pocetak S1 i nadam se da ce sve ispeglati do tada ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...