Dadilja.rs

dvnityCker

S obzirom da je ovo totalno nepoznata teritorija za mene, pre svega moram da postavim sledeće pitanje:

Koliko roditelja u Srbiji uopšte unajmljuje dadiju? (procenat, okvirno) - nebitno na koji način su došli do nje, da l' preporuka, oglasi, internet...

Stvarno nemam predstavu, čak ne mogu ni da lupim procenat.

da l' je moguce da ljudi kace slike i opise kakve kace .. mislim cuvala bi mi dete, ono, juce

http://www.dadilja.rs/vesna-savic.html

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

@dvini:

a zar nemate neki review proces pre nego odlucite da neciji profil objavite na sajtu? Mislim kapiram da cete imati brdo ovakvih bisera i na dalje

jel mi verujes da mi nije ni na kraj pameti bilo da ce biti takvih mentola

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

da l' je moguce da ljudi kace slike i opise kakve kace .. mislim cuvala bi mi dete, ono, juce

http://www.dadilja.rs/vesna-savic.html

па држи дете, које седи у колицима за леву ручицу, а реално је посебан плус да је доступна ноћу и да може и код ње.

Двини, много ти је прљава машта, направи децу, очврснућеш.

:)

Edited by Debeli

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Jebg tacan procenat je tesko utvrditi ovako sacometrijom, tipa od 10 ljudi koje ja znam 8 ima dadilju sto naravno apsolutno nista ne mora da znaci

:)

Naravno, pitanje sam i postavio nadajući se ovakvom odgovoru od rur ekipe koja je "u tim krugovima", tj. ta "generacija koja pravi decu" da se tako izrazim :) (ti, drale, igor itd..)

Ako je tako, onda je to dosta veliki procenat, ajde da kažemo i da je 50%, i to je sasvim ok... Dviniju želim da mu ovo uspe, i da na taj način pomogne mnogim roditeljima i strejt bračnim parovima :tf:

je l mi verujete da i dalje dobijam dva maila dnevno sadrzaja tipa "Imam 53 godine, radim to i to, cuvala bih decu u popodnevnim casovima, koliko placate sat", preko ove forme:

http://www.dadilja.rs/contacts/

klasična nesigurna lezbejka!

edit: @topic, ja sam hteo nešto slično da napravim sa ortakom, doduše za čistačice, ali se nikad nismo iscimali da sednemo i odradimo to. je l' vam se javila neka dadilja do sada, odnosno, je l' neka od onih sa sajta prava? :D

Edited by Doca.

Novi forum smrdi

3do1AEy.pngyxHzIOp.png