pričajte

Imao sam udes 24/25.01 kod banstola. Zavrsio sam sa 7+1 kopcom na desnom zglobu, uganuce desnog zgloba. Dobor je ispalo na kraju kako se moglo zavrsiti :)

uh, pa ti si super prosao :( ja sam nosio kolace za slavu, pao na ivicu stepenica i pukao mi lakat na pola, nisam ni provalio dok mi se nije skroz deformisala ruka :(

Nije bitno da je velik, bitno je da je lep...

Neki drugari iz novosadskog DMS-a napljuvali firmu u komentarima u nekom tekstu na politici, sad prica da ce firma sve da ih pootpusta i tuzi za klevetu.. lol

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

hm ne mogu da nadjem , kaze mi drug da su obrisali komentare, verovatno su i tekst sklonili

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.