Jump to content

pričajte


Guest

Recommended Posts

bio juce na cetvrtom casu voznje, lik kaze tvoja kola su na polaganju evo ti ova druga ( razmisljam ok, dobro je i da se okusam na nekim drugim kolima da i njih osetim). kaze on jebes ti poligon idemo mi na otvoren put, dobro ok. a onda kada smo izasli vozili smo se po celom nbgu i jos me je smarao da guram do pete brzine i do 80km/h. I na kraju mi covek kaze mora to malo bolje nisi bio skroz opusten, doslo mi je da ga oteram u kurac i da se prebacim u drugu auto skolu...videcu kako ce da bude narednih par casova pa cu da odlucim. a i da napomenem da pre ta 4 casa nisam imao nikakvog vozackog iskustva. Prvi cas mi je objasnjavao vozio sam desetak minuta, dok mi je drugi i treci skratio za po 5 minuta.

Edited by noiser_
Link to comment
Share on other sites

Ноисер је први пут у колима што значи да му фали самопоуздања које сигурно неће изградити ако му инструктор буде говорио немаш појма !:) Једно је кад ти каже ту си слабији на томе ћемо да вежбамо а друго мора то боље :)

Нема  будућности без истине.

Link to comment
Share on other sites

nisam dobro objasnio, on je zadovoljan kako sam ja vozio, nije on rekao ocekivao sam vise i to mora to bolje se nije odnosilo na celokupnu voznju. Primedbe su mu bile samo da malo opusteniji budem u pokretima, npr dok menjam brzinu ili dok se prebacujem u drugu traku. Ali kad on meni kaze ajmo levi migavac, retrovizori, pogled preko ramena, kocnica, kvacilo vrati u drugu i to sve za par sekundi. Ja to sve uradim ali ne opusteno kao da razgovaram sa nekim i radim to kao sporednju radnju.

Link to comment
Share on other sites

Normalno je da to ne radiš opušteno kad ti je tek četvrti čas, ali podržavam metodologiju tvog instruktura, tim tempom do četrdesetog časa sve to što si nabrojao radićeš mahinalno.

Stijo, nije vozio 80 km/h po sokacima u centru nego po nbg-u, to je malo drugačije (plus ima duple kontrole, nije da će poginuti ako se nojzer parališe i zaboravi da zakoči)

Link to comment
Share on other sites

nisam bio na autoputu, a 80km/h sa vozio po prostranim i sirokim ulicama to stoji, inace sam vozio 40-50. I ja isto smatram da ako idem ovim tempom da cu odlicno voziti kada zavrsim casove, mada ipak mislim da je malo prenaglio. smatram da je takva voznja otprilike za neki 20i cas, ali videcemo mozda se isplati sto me je tako ucio. tacno je da ne mogu da izazovem incident zbog tih duplih komandi, ali pri brzini od 80 km/h ne verujem ni da bi se on nesto snasao kada bih ja uradio nesto neplanirano.

Zaboravio sam da kazem i da ovaj automobil nema servo volan a onaj koji inace vozim ima, mada mi to nije predstavljalo neku smetnju.

Edited by noiser_
Link to comment
Share on other sites

jebi ga, svako je danas instruktor, videli ljudi da će sa novim zakonom biti unosan posao pa se skupio i kurta i murta.

a ovo što je vozač u jutarnjem špicu prošao kroz crveno na semaforu koji je podešavao neki teletabis uopšte nije neki problem

Link to comment
Share on other sites

vozaci gspa trebaju da imaju posebne uslove i pravo da koriste prilike u saobracaju, tipa da prodju na semaforu ako je prilika stvarno sigurna. cisto da bi se ljudi motivisali da koriste javni prevoz vise. sto i moze da se kaze da vazi, samo ne zvanicno.

instruktori su neispunjeni majmuni u 99% slucajeva i nemaju ni nikakav plan kako treba stvarno da se ponasa u saobracaju niti kako se pravilno koristi automobil u kome "predaju" tipa kako se vozi sa sto manjom potrosnjom goriva a da ne zadrzavas ostatak ljudi u okolini i slicno, sto bi verovatno svako i mogao da nauci ako hoce ali ako fali taj deo gde neko spomene to polagacu onda ce verovatno da ostane uskracen za to znanje

taksisti su bivsi robijasi i cigani uglavnom, nema ni potrebe za komentarima

a voznja 80kmh dok se uci auto skola, ja da sam na tvom mestu. bi ozbiljno razmislio da tuzim tog instruktora, posto uci ljude kako da ubiju druge ljude ako svima pokazuje da je to prihvaljtiv nacin voznje i promenio bi ga bez razmisljanja, jer zaista nema potrebe da tako ucis stvari

  • Upvote (+1) 2
Link to comment
Share on other sites

vozaci gspa trebaju da imaju posebne uslove i pravo da koriste prilike u saobracaju, tipa da prodju na semaforu ako je prilika stvarno sigurna. cisto da bi se ljudi motivisali da koriste javni prevoz vise. sto i moze da se kaze da vazi, samo ne zvanicno.

son, i'm proud :')

Link to comment
Share on other sites

Za instruktore vožnje, taksiste i vozače GSP-a pravila ne važe!

Kad smo kod toga, jutros na uglu 29. novembra kod ekonomske, prođe 43-ojka na crveno ko dobar dan, jebe ne pita da l' oćeš

na tom semaforu postoji posebna signalizacija za gradski prevoz, autobusu se pali "zeleno" pre nego automobilima zato sto se na tom potezu 2 trake slivaju u jednu. Ako zagledas videces pored regularnog semafora i onaj "za tramvaje"

Link to comment
Share on other sites

@ivn

o/

@nemac

dobra je hrana, jedino mi se nije svidelo sto je kuvar neki robijas ali je sve ostalo sasvim ok

@stija

dobro, nisam bukvalno mislio ali kao sto se uvela zuta traka i uslovno za tramvaje na nekim raskrsnicama, tako verovatno moze jos nesto da se izmisl

koliko samo ljudi je zavrsilo taj saobracajni fakultet :D

Link to comment
Share on other sites

ja znam npr da 17 i 18 prolaze na crveno u oml. brigada, ali je uslovno govoreći, to opravdano

na toj raskrsnici autobusi imaju svoj semafor (onaj kao za tramvaje, zapravo važi i za autobuse i trole) koji se otvara pre standardnog i to je dobro rešenje, kamo sreće da se češće primenjuje.

ima takav semafor i u brankovoj, tamo gde se u smeru ka mostu sužava sa tri trake na dve.

a to da treba da krše propise kako bi se ljudi vozili busevima je bananerija, class killy

kili se po običaju loše izrazio, ali ideja mu nije fail.

društveno je korisno da se više ljudi vozi autobusima, i sa tim ciljem treba učiniti autobuse bržim (između ostalog). ne tako što će biti legalno da prolaze na crveno, nego tako što se ulice optimizuju za njih (kao recimo semafor o kojem pričaš gore), i npr. da panduri kažnjavaju likove koji ne puštaju autobus da se uključi kad izlazi sa stanice. to se redovno dešava u ovoj uskoj ulici na bežanijskoj kosi - ne da neće da stanu da bi autobus krenuo, nego ubrzavaju i trube ako su kojim slučajem 50-ak metara iza. pa koliko sebičan možeš biti.

edit: kad već prdimo o semaforima i autobusima - koliko je prosto sa današnjom tehnologijom namestiti da se autobusu otvori semafor kada mu se približi? umesto toga, ceo novi beograd je u fazonu stanica/semafor/stanica/semafor, i autobus nema šanse da uhvati zeleni talas, i onda od opštine do blokova putuješ 20 minuta umesto pet minuta. da ne pričam o odvojenim semaforima za tramvaje, koji se pale i gase (i time usporavaju prolazak ostalih vozila) bez obzira da li tramvaj prolazi ili ne.

Link to comment
Share on other sites

Ma dzabe i svi ti autobusi kad ovaj clusterfuck moze da resi samo dobro organizovan metro, previse je autobusa na ulicama urnisu ceo saobracaj i protok, gube se ogromne kolicine para zbog cekanja a sve zato sto nemamo metro, da se razumemo i u jebenom Berlinu je guzva i sve to ali ne na nacin kao kod nas, ovde je konstatno stanje u kurcu. Bez metroa nema resavanja ovog problema sta god da se desilo i to je cinjenica.

Link to comment
Share on other sites

društveno je korisno da se više ljudi vozi autobusima, i sa tim ciljem treba učiniti autobuse bržim (između ostalog). ne tako što će biti legalno da prolaze na crveno, nego tako što se ulice optimizuju za njih (kao recimo semafor o kojem pričaš gore), i npr. da panduri kažnjavaju likove koji ne puštaju autobus da se uključi kad izlazi sa stanice. to se redovno dešava u ovoj uskoj ulici na bežanijskoj kosi - ne da neće da stanu da bi autobus krenuo, nego ubrzavaju i trube ako su kojim slučajem 50-ak metara iza. pa koliko sebičan možeš biti.

edit: kad već prdimo o semaforima i autobusima - koliko je prosto sa današnjom tehnologijom namestiti da se autobusu otvori semafor kada mu se približi? umesto toga, ceo novi beograd je u fazonu stanica/semafor/stanica/semafor, i autobus nema šanse da uhvati zeleni talas, i onda od opštine do blokova putuješ 20 minuta umesto pet minuta. da ne pričam o odvojenim semaforima za tramvaje, koji se pale i gase (i time usporavaju prolazak ostalih vozila) bez obzira da li tramvaj prolazi ili ne.

Upravo to, ja sam recimo bio fasciniran u Ajndhovenu kad sam bio, dakle tamo je situacija slična kao na NBGD, dosta široke ulice i uglavnom nije neka gužva, ali postoji neki deo gde se valjda ta glavna neka ulica ukršta sa autoputem ili tako nekako, nisam baš ni shvatio zašto, ali u svakom slučaju tu je ono u špicu neka epic gužva. I tu bus ima svoje dve trake koje su po sred ulice, kao tipa tramvaji kod nas i tačno ono prolaziš i vidiš sa strane haos od saobraćaja a on piči tuda 80 km/h i ono kao stiže svugde u sekund po redu vožnje. E tako organizovan gradski prevoz je win. I primetio sam da mu je tu skoro uvek otvoren semafor, ili vrlo malo čeka, zapravo ne znam da li ga semafor nekako registruje kada dolazi ili je to prosto namešteno po njegovom redu vožnje, a pošto ga on zaista poštuje u sekund onda to sve lepo funkcioniše...

Heghlu'meH QaQ jajvam

Link to comment
Share on other sites

na tom semaforu postoji posebna signalizacija za gradski prevoz, autobusu se pali "zeleno" pre nego automobilima zato sto se na tom potezu 2 trake slivaju u jednu. Ako zagledas videces pored regularnog semafora i onaj "za tramvaje"

Значи ипак га има. Када сам причао са ортаком о тој пракси возача, споменуо ми је да има тај семафорчић за њих, али никада нисам обраћао пажњу па сам хтео да се вратим са провереном информацијом када следећи пут будем пролазио туда.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...