STEAM

Ja verujem da je precizniji ali u smislu opšteg korišćenja, osećaja i slično, tu prosto ne mogu da zamislim da je drljanje palcem po nekoj gumiranoj plastici "bolje" od malog džojstikčića. Ali valjda znaju šta rade, mada meni ovo liči na guranje na silu novih tehnologija, kao što je Wii U pokušao da se probije sa minimalnim, nepotrebnim "poboljšanjima" ili Kinect. A možda je ono "e, a što da ljudi troše pare na 3rd party džojpede kad mogu na naše, samo im obećamo nešto novo, drugačije... ne mora da zači i dobro.

pljk!

Sad razmišljam i dve mi stvari padaju napamet ... tj. više stvari, trenutno tri :)

1. Može da bude koristan u smislu izdržljivosti jer deluje da će pre da se pokvari džojstik (mada se nije toliko često dešavalo) nego touchpad.

2. Iz iskustva sa "dial"-om na iPodu, ne mogu reći da sam oduševljen preciznošću, jako često pređem stavku iznad ili ispod koju nisam hteo itd.

3. Iz ovog prethodnog, dial je praktično neupotrebljiv sa mokrim prstima, zanima me kako su (i da li su) to predvideli jer se gamerima solidno znoje ruke kao što znamo. To ovde može biti problem i za centralni touchscreen ne samo touchpad-ove.

circular trackpads that are equipped to deliver some haptic (force) feedback.

So the left circle pad was once again used for the directional buttons, and the right circle pad was used as A, B, X, Y buttons in the orientation that you find on an Xbox Controller

trackpadovi glume dpad i dugmad po potrebi, force feedback te laže da si "napipao" dugme, nice :)

jebote, smorio si sa kukanjem vise :D

Hey BioShock 2 fans!

In August, the Games For Windows LIVE service marketplace closed and some of you wondered what would happen to BioShock 2 on PC. We remain committed to supporting BioShock 2 on PC and are excited to announce that starting today the game is available via Steam. Not only that, but the Steam version of BioShock 2 includes all available multiplayer downloadable content, as well as the single player “Protector Trials” DLC, for $19.99!

With the help of our friends at Digital Extremes, BioShock 2 on Steam fully supports popular features of the platform, including controller compatibility, Steam achievements, and Big Picture mode. Matchmaking is easier than ever now, allowing you to search for “any game,” as opposed to having to select your game mode. Leveling up is also quicker and easier, as we’ve fine-tuned the multiplayer experience to be better than ever.

If you have already purchased BioShock 2 through a different digital partner, we’ve got you covered. Simply take the same game activation key you already own and “activate” it within Steam. Doing this will grant you access to BioShock 2, all of its multiplayer and Protector Trials DLC, as well as Minerva’s Den – the single player story-driven add-on that includes new weapons, enemies, and plasmids!

For more information on BioShock 2 on Steam, you can visit: http://2kgam.es/bioshock2steam

-- 2K Games

čekaj bre, šta ovi pričaju kako je zatvoren GFWL? Sad gledam i jeste najavljeno u avgustu ali nije da je još uvek prestao sa radom, to tek jula naredne godine :S

U svakom slučaju, servis je crna rupa, dok mi se skidao Arkan City, pokrenem ja GFWL, ono odjednom neće i kaže moram da instaliram Windows ID LIVE assistant.... koji već imam instaliran :S Ok, iskuliram i aninstaliram ceo GFWL i LIVE Assistant. Igra se skine, neće da se pokrene, nema error, ništa. Opet skinem GFWL, instaliram, pokrenem, kad crvrc. Neće da radi. Kaže ne valja password, error ovo ono. Moram da odem na svoj nalog i napravim password za aplikaciju. I onda naravno igra radi, a ponadao sam se da su povratili bekap neki i da mi je savegame tamo gde sam stao ali nisu. Cigani.

pljk!