Jump to content

beep.rs - Telekom – “Nemate dugovanja jer je vaš broj demontiran


beep

Recommended Posts

Divni, divni Telekom i njihove divne procedure i simpatične situacije. Sad zaista mislim da niti jednom nisam ušao u poslovnicu Telekoma a da od toga posle nije ispao beep. Zbog čega je to tako, ko će ga znati.

Zaputio sam se juče do poslovnice na Bulevaru (pod “na Bulevaru” naravno mislim na onaj “Kralja Aleksandra”) da uzmem kopije neplaćenih računa za jedan broj mobilnog telefona, u slučaju da ih ima. Kažem, u slučaju da ih ima, jer je to mobilni kojeg ne koristim često, lep je broj pa ga čuvam, plaćam osnovnu pretplatu i on tako – “stoji”. To ujedno znači da sam verovatno i najbolja mušterija Telekomu jer plaćam pretplatu za uslugu koju ni ne koristim. Ali pošto razmišljam da uzmem neki paket i novi mobilni, htedoh da “sravnim stanje” pre nego što se odlučim na taj korak. Sad kad razmislim, koliko me zeza Telekom, ne znam ni što opet idem kod njih…

30384.jpg

I tako, dođem ja u Telekom, gomila ljudi, srećom oni otvaraju svoje nove račune, a ovde za “reklamacije”, za divno čudo, nema skoro nikoga. Dođem na red.

Ja: Dobar dan, hteo bih da dobijem kopije računa za broj mobilnog telefona.

Službenica: Koji je broj?

Ja: Taj i taj.

Službenica: Aha … evo, samo sekundu … TAJ I TAJ BROJ?

Ja: Da?

Službenica: Hm … taj broj je demontiran.

Ja: Wat?

Službenica: Da, da, demontiran je broj 15.juna ove godine zbog neplaćenog računa.

Ja: (već krećem u standardnu priču) Kojih neplaćenih računa? Nije mi stiglo nikakvo obaveštenje, upozorenje, zahtev i slično da se izmiri račun, da postoji dugovanje itd, kako ste onda demontirali broj?

Službenica: Račun je iz februara meseca, i zbog njega je demontiran broj.

Ja: Ali zar vi čak ni ne tolerišete jedan račun da nije plaćen, a tek posle dva blokirate broj?

Službenica: A taj račun iz februara je plaćen kasnije 7. jula.

Ja: Plaćen je račun 7. jula koji je iz februara i još nakon što je demontiran broj, da li ste vi sigurni?

Službenica: Da, tako je.

Ja: Ali, to nikada niste radili, kakvo vam je to sad pravilo da posle jednog neplaćenog računa demontirate broj i to tri meseca kasnije?!

Službenica: Pravilo firme!

07April1-17a.jpg

Ja: Uuuuufffff … ok, jel bih mogao ja, ako bih hteo, sada da uzmem taj broj ponovo?

Službenica: Pa možete da probate tamo da čekate red i da onda napišete molbu da vam se dodeli ponovo taj broj.

Ja: Ali, zar ne mogu prosto da otvorim novi račun i tražim taj broj iz fonda slobodnih brojeva, jer je sada ponovo slobodan?

Službenica: A to ne možete. Taj broj trenutno nije u opticaju i ne može se uzeti.

Ja: A kada će biti u opticaju ponovo?

Službenica: Pa kroz jedno dve do tri godine.

Ja: …

Službenica: …

Ja: OK, zapravo, učinili ste mi u neku ruku i uslugu. Hvala vam.

Službenica: Ništa, šta da vam kažem, procedure firme.

Ja: A procedure nećemo da dovodimo u pitanje.

I eto, tako se završio još jedan super događaj sa Telekomom. Moram priznati, sa Telenorom i VIP-om do sada nisam imao nikakve kontakte, pa ne znam šta bi trebalo da očekujem od njih, jel ima od vas neko neka zanimljiva iskustva? Znam samo da vas VIP juri putem neke eksterne agencije ako ne platite račun nekoliko dana kasnije od definisanog roka.

FacebookGoogle GmailEmailJavi drugima!



Pogledajte ceo članak
Link to comment
Share on other sites

i ja sam skroz zadovoljan telenorom. tri puta sam imao posla s njihovim korisničkim servisom (dva puta menjao sim karticu i jednom zaboravio da platim račun pa sam ponovo aktivirao zvanje) i sva tri puta sam završio za po 5 minuta uz ljubazan i korektan odnos.

Link to comment
Share on other sites

Nemam pojma, nekako, imam utisak da je sve "med i mleko" kad su tako osnovne stvari u pitanju, ali kad dođe neki napredni problem, kreće ono muka i frka na sve strane. Ali nadam se da grešim, bilo bi lepo :)

Moja sestra je imala brda zajebancija sa Blackberryjem. Na prevaru su je prijavili na Blackberry uslugu, pa nisu hteli da je odjave. Na kraju tek kad sam iscimao drugara iz Telenora po;eli su da sarađuju.

Link to comment
Share on other sites

Kupila je Blackberry pošto je pitala prodavca da li je obavezna Blackberry usluga. Prodavac je rekao da nije, na šta je ona odgovorila da u tom slučaju uzima telefon pošto je još jednom naglasila da ne želi Blackberry uslugu. U ugovoru joj nigde nije pisala obaveza na to. Mesec dana kasnije stiže račun + cifra za Blackberry uslugu.

Link to comment
Share on other sites

ne razumem, jel pisalo u ugovoru da ce placati uslugu ali joj prodavac to nije rekao (tipa sitnim slovima), ili na ugovoru ne pise da ce placati uslugu pa joj ipak stizalo na racun ?

i btw kada se to desilo, bas je cudno... u poslednje 3 godine stvarno sam izmenjao mnogo varijanti sa telenorom sve je zavrsavano istog dana bez ikakvih problema...

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...