Jump to content

Fallout New Vegas


G!!!

Recommended Posts

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ljudi, meni je ova igra genijalna :)

FO3 nisam imao zivaca da igram ni dva dana, a ovo pichim vec cetvrti-peti dan po 8 sati dnevno i uzivam u svakom trenutku. Igra je OGROMNA po sadrzaju, nije genericka, kvestovi su skroz smisleni, par puta sam se pocepao od smeha. Dizajnerima svaka cast, uspeli su da vrate osecaj iz FO1 i FO2 :)

Evo bas malopre su mi suze krenule od smeha tamo u onom powerplantu, kad pitas shefa elektrane kako je dobio posao, a on ti odgovori : "I told them I have theoretical degree in physics" [:D]

Jos igram na matoroj 7600gt, tako da je sve dodatno sivo i tmurno, bolje od ovoga ne moze. [:D] Igra ima sitnijih mana i bagova (npr. borba je mogla biti teza, u dijalozima nisu morali da napishu koji i koliki skil je potreban za neku opciju - tj. najbolje bi bilo da se opcije i ne pojavljuju ukoliko ne zadovoljavas uslov, radio je mogao imati malo vise pesama), ali one se totalno gube u moru dobrih stvari.

Veceras sam tek usao u Vegas, a vec igram 30+ sati. Stvarno se ne secam kada sam igrao igru gde mi je zanimljivije da radim side questove nego da pratim glavnu prichu. Ti sporedni kvestovi su tako dobro uklopljeni u celu prichu da nemam rechi.

Eto toliko od mene, odoh sad jos malo da se igram :P

Link to comment
Share on other sites

u dijalozima nisu morali da napishu koji i koliki skil je potreban za neku opciju - tj. najbolje bi bilo da se opcije i ne pojavljuju ukoliko ne zadovoljavas uslov

Ovo je i meni glupo, ali da su ga sakrili onda bi praktično pokušavao posle svakog investiranog poena u taj skill (što bi opet bilo retardirano). Kad je sve konzole frendli i konvinijent, to kao nije mogao da bude procentualna šansa da ubodeš success u razgovoru, pa može da te usere i sa 10% ili da ne dobiješ sa 90% (i naravno, lik da se nadrnda i da ti neko vreme ne da tu opciju ako si fejlovao).

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, ja bash nisam fan postotaka u dijalozima.

Meni je idealan sistem takav gde od tvojih skilova zavisi da li ce ti se uopste pojaviti neka specijalna opcija u datom trenutku. Kljucno je ovo "datom trenutku". Dakle, ako si zapoceo pricu na neku temu, dobio si odredjene opcije u zavisnosti od svojih skilova, i posle toga nema ponavljanja istog razgovora.

Ja ne volim kada se vratis kod nekog npc-a i onda uvek mozes da pricas sve ispocetka kroz dijalog-stablo da bi dosao do grananja koje tebi treba. Meni bi bilo idealno da kroz svaku granu razgovora mozes proci samo jednom, pa sto odaberes to ti je. Ako u sred razgovora na datu temu odlucis da "moras da ides", sledeci put kad se vratis kod tog npc-a, mozes da nastavis o toj temi samo tu gde si stao.

Znaci npr:

PRVI RAZGOVOR:

npc: Cujem svidja ti se moja cerka?

1) Tako bih da je #%^&

2) Da, ona je divna devojcica.

3) To ti je sigurno ona rekla?

Ako odaberes neku od ove tri opcije a zatim izadjes iz konverzacije, onda ne mozes sledeci put da zapocnes razgovor sa istim npc-om i da ponovo imas ponudjeno da biras ove tri opcije. Trebalo bi da ako ponovo pomenes njegovu cerku da dijalog nastavi od tacke koju si prosli put izabrao.

Link to comment
Share on other sites

To je dobra ideja skroz, ali nije u tome problem. Procentualna šansa da ubodeš pozitivnu reakciju ne bi trebala da postoji po defaultu, pa ti samo pokazuje koliki speech trebaš da imaš da bi to i odradio, to bi trebala da bude neka vrsta nagrade ili dodatne opcije u diljalogu jer si tako tjunovao lika (povećavao mu speech ili kroz neki perk/trait). Nisam daleko odmakao (očisitio ono prvo selo i otišao u zatvorsku koloniju), ali mi deluje, kao i u FO3, da je igra prejedno balansirana po mnogo čemu. U FO3 sam već na pola igre dosegao exp limit zato što sam zavirivao svuda da nađem sporedne questove, a u rekordnom roku se natovariš sa sumanutom količinom svega i svačega po inventaru da me je mrzelo da listam isti, samo gledam dal imam dovoljno municije, stimpakova i tableta protiv radijacije.

Ovde sve vrvi od loših rešenja (samo ako nateraš sebe da ih vidiš), kao žeđ ovo ono, a regenerišeš je tako što jednostavno odeš na pojilo gde su bili gekovi, sa bilo koje tačke na mapi (pod uslovom da nisi u borbi). Kad se setim keca, kad sam završio sa onim kraterom, idem ja lepo nazad u BOS bunker i pandrknem redovno posle nekog vremena. Okreni obrni, šta je bilo, zašto umrem, isčitam ceo manual od korica do korica, i onda provalim za radijaciju. Pa onda se nakljukaj tabletama, pa nabavi uređaj koji čita radijaciju, pa tek onda na ekspediciju u krater. Stalno te je terala igra da istražuješ i otkrivaš nove stvari, ovde je sve na tacni, sve lepo i uredno predstavljeno kroz brojeve i suvoparnu statistiku. Jebote kad se setim, pa i pomenuti manuali u prve dve igre su bili spektakli za sebe, oću takav Fallout opet, buhuubhuuu... :((

Edited by Pipboy

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

Da, to s vodom je poglupo zbog quick travela. Da nema istog voda i hrana bi bas dobili na znacaju. Ja sam se u pocetku igre bas cimao sa vodom, jer je jedini izvor za koji sam znao bio goodspring, a quicktravel nisam koristio do Novaca, pa je bilo zeznuto za hranu/vodu (jer nisam znao da rad away skida radijaciju u tolikoj meri, te sam pio samo cistu vodu i jeo hranu koja nije radioaktivna).

Ali opet, to su sitnice preko kojih moze da se predje. Slazem se da moze bolje oko tih stvari, ali je ceo svet nekako super odradjen i posveceno mu je dosta paznje. Meni se ovo ne moze porediti sa FO3, jer paznja posvecena detaljima cine da li je neka igra dobra ili ne :)

Link to comment
Share on other sites

Ovo je i meni glupo, ali da su ga sakrili onda bi praktično pokušavao posle svakog investiranog poena u taj skill (što bi opet bilo retardirano). Kad je sve konzole frendli i konvinijent, to kao nije mogao da bude procentualna šansa da ubodeš success u razgovoru, pa može da te usere i sa 10% ili da ne dobiješ sa 90% (i naravno, lik da se nadrnda i da ti neko vreme ne da tu opciju ako si fejlovao).

Najbolje bi bilo po starom pricipu - ako imaš dovoljno skilla imaš opciju u dijalogu, u suprotnom se ta opcija ne pojavljuje.

Ovo je bilo u 90% FO dijaloga i radilo je perfektno.

Link to comment
Share on other sites

Onda bi imali RPG igre na BR diskovima da bi mogao da stane svaki audio snimak svakom moguceg dialoga izmedju karaktera i NPC-a, jer imas za svaki SPECIAL dialog opciju pa onda za svaki skill pa za odnos tj. reputaciju i tako redom ako zelimo da budemo sto iskreniji prema igracu i da podignemo nivo na realnost.

Ili prosto da svako od nas uzme pusku i izadjemo iz kuce, garant ce da dobijemo iskrene opcije u dialogu sa komsijom i prolaznicima. :)

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

ili prosto nevoicoveruju svaki jebeni dijalog i samim tim smanje kolicinu dijaloga 70%

ali dobro, ovde su bar odlicno odradili glasove

fallouti su imali kombinaciju ovoga sto su gorath i cali naveli, i zato je speech bio jebeni minigame unutar igre... a ne ono usrano hackovanje kompova... zar je moguce da nisu izmenili :(

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pa to je ono što sam pričao vezano za krater u FO1, radijacija ti se akumulira što se više krećeš po mapi sveta (zbog ubrzanog protoka vremena). Ovde jedan klik i tu si :(

"You're the first of the official death squads to whom we've been formally introduced... How do you do?"

 

"By my deeds I honour him, V8."

 

Link to comment
Share on other sites

a i taj fast travel mogao je sporije da tece i da naravno budu random encounteri :))

Trebali su da naprave isti sistem kao u kecu i dvojci, kliknes na mesto gde zelis da ides i onda se pojavi onaj pathing trail i vidis kako prelazi preko minimape, random encounter je bila keva i to su trebali da ostave.

Link to comment
Share on other sites

Onda bi imali RPG igre na BR diskovima da bi mogao da stane svaki audio snimak svakom moguceg dialoga izmedju karaktera i NPC-a, jer imas za svaki SPECIAL dialog opciju pa onda za svaki skill pa za odnos tj. reputaciju i tako redom ako zelimo da budemo sto iskreniji prema igracu i da podignemo nivo na realnost.

Sereš, pecivofilu. Ja govorim o tome da ostane ista količina i struktura dijaloga, samo da se sakriju dijalozi za koje ne prolaziš skill check.

Link to comment
Share on other sites

Video tebe pa te imitiram :) Krek krek :)

Elem, Cali ti zeno, nema nikakve veze to sto ti pricas sa onim sto ja pricam jer ako i sakrijes dijaloge tj. da se ne pojavljuju u diskusiji ako nisi prosao proveru koja se dogadja iza kulisa ti i dalje moras da imas snimljen audio snimak za istu ako se desi da prodjes proveru. Znaci, uopste nisam tebe komentarisao nego cinjenicu da sada novi RPG naslovi imaju voiceover za dialoge stoga kad bi radili kompleksnije seme i granjanje onda bi igre bile vece. Ti bi da se raspravljas, da zapocinjes kavgu. E necu :P

Ljudi se dele na optimiste i one koji znaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

Iskreno,nijednom nisam iskoristio fast travel zbog vode/hrane.Uvek kod sebe imam 10tak purified water,dirty water,razne kaktuse,iguane itd.

Prelaka je igra isto kao i FO3.Iako nisam melee/unarmed spec,jedno jutro sam se smarao i kao otishao u vegas da vidim sta ima...nakljukao se hemijom i ceo grad sam pobio sa Paladin Toaster,a nakon toga ceo legion kamp.Iako nisam ni u jednom Falloutu koristio hemiju mnogo,samo za neke checkove gde mi je trebao bonus perception il tako nesto...sasvim slucajno sam izvalio da posle 25 puta koriscena hemije dobijete perk,sa jetom i onim drugim(25% veci dmg i 25% dmg reduce)postajete bog igre jako brzo.Onda lepo odete kod doktora i izlecite zavisnost ;(

Stealth boy...ako imate prigushivac npr na snajperu mozete da ubijete ceo kamp,a da stojite pored njih i uvek radite krit iz stelta...obelezim 2-3 mete pljasnem ih sacekam malo vats da se napuni i tako opet ;(

Imam preko 150 stimpaka oko 60 super s,beskonacno novca koji cenim da jedino sluzi za implante i eventualno za opravljanje oruzja koje kosta mnogo,a opet i tu ima fora

Ako uzmete Black widow ili onaj bachelor perk,dole u kamp mojave kod major knighta odradite tu opciju i popravlja vam uvek oruzje besplatno

Crafting ne koristim,previshe je naporno nabavljati sve delove,a opet sve moze da se kupi.

Sto se tice tih dijaloga,meni je extra sistem bio u Bloodlines.Pored standardnih recenica ako imas dovoljno poena otvori se jos razlicitom bojom u zavisnosti koji check moze da ti prodje(brutal,smart,seduce itd)

Mada ima sjajnih komentara u igri.

Odgovor na misljenje o Legion

screenshot2tq.jpg

Edit: Obavezno posetite Vault 11...jedna od boljih lokacija u igri :)

Edited by Katsu

Is there a flower shop in the tahraji desert?

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice novca, stimpaka, prevelike snage igraca kako se blizi kraj igre: ja se ne secam rpg-a koji nema slicne probleme :) Evo prvi mi na pamet padaju Fallout 2 i Arcanum, kao dve fenomenalne igre koje su zestoko patile od istog problema. U FO2 kad nabavis bozar, prvo sto uradis je da odes i pobijes sve sto postoji u igri :) U Arcanumu isto tako, vec od sredine igre si mini-bog, nema teorije da te nego ogrebe.

Ali mislim da to i nije toliko problem sa tim igrama, jer su one ciljane za prosecne ljude, a ne za fanatike kao sto smo mi na ovom forumu. Da se ne lazemo, ako bi neki razvojni tim napravio igru koja ce tezinski da zadovolji ljude sa ovog podforuma, onda bi se ta igra prodala u cetvrorocifrenom broju kopija :)

Drugim recima, kako napraviti igru koja ce biti dovoljno teska ljudima koji su odigrali skoro sve iz ovog zanra (po nekoliko puta [:)]), a da ista igra bude igriva i ljudima koji nisu igrali mnogo rpg-ova ili ga igraju prvi put?

Mislim da je vise problem u iskustvu ljudi koji su odigrali veliki broj rpg-ova, nego u samoj tezini igara (mada New Vegas stvarno ima previse laganu borbu, to sam vec naveo ranije kao jednu od glavnih mana).

p.s. Kada sam drugu (koji je igrao dosta igara, sto na amigi, sto na PC-u, ali nije nikada do tada igrao rpg) pre 7-8 godina dao da igra Gothic 1, covek je batalio nakon jednog dana uz obrazlozenje da mu je igra previse teska. Ako je njemu previse teska, onda mogu da zamislim kako je sa ljudima koji imaju daleko manje kontakta sa racunarima i video igrama [:)]

Edited by Gorath
Link to comment
Share on other sites

Gothic je bio težak zato što je fajt bio sranje, a ne zato što je rpg.

Ne slazem se. Fajt u Gothicu je fenomenalan za takav tip rpg-a (da ne ulazimo u raspravu oko toga, jer je offtopic, ali meni prva dva gothica imaju odlican sistem borbe). A njemu je igra bila teska jer se sporo napreduje, i sto u Gothicu mozes i u pocetnim zonama naleteti na zajebane protivnike (npr. shadowbeast) i ugasio si ga :)

Link to comment
Share on other sites

Krenuo sam da igram, kako me puko flesh Morrowinda kad je igra krenula, starac te propituje dok kreiras lika :)

Ali za sad nije lose, oruzja izgledaju bolje nego u FO3 i nekako kad pucam iz njih bolji mi je osecaj. Naleteh na onaj frizider sa Fordom jos u tutorijalu :]

"A forgotten virtue like honesty is worth at least twenty credits." -JC Denton

Link to comment
Share on other sites

vidi ovog katsua sisice, napucao se hemijom i kao igra prelaka lol... pa ti brale onda rolplejuj stavi leather armor sachmaricu i igraj igru... ili jos gore sneak attack.. o boze [:0][:X]

u fo2 u drugoj polovini igre sa better criticals, dobrom percepsijom, i navudzenim small guns sam sa bb gunom odvaljivao sve, ako sam hteo da igram tako a nisam nego sam probao i nije bilo interesantno ... tako da je sve na izboru... ljudi kukaju kako su deathclow-ovi zajebani

mada realno jeste lakse nego sto bi trebalo, ipak ima mnogo municije i oruzja, i otkidas udove sa 50 skill poena ... i jos dodas saputnike i prelaka igra... ali sto rece gorath nije ovo namenjeno HC igracima, pa zaboga igra je izasla i za konzole :)

fallout_table.gif

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Haha G...pa ja rekoh da sam samo isprobao to sa hemijom i sneak attack :P

Inace i igram sa leather armor,shotkom,10mm gun i povremeno sniper [:D]

Vodim Cass sa sobom pa smo pravi kaubojski par.

Deathclaw posle 5-6sati played jeste lak...mada sam hteo da se oprobam na startu protiv njega i tvrdo je bilo,ubija sa 1-2skoka,a ja mu pravim 1dmg.Nesto slicno sam uradio i u FO3 na startu kad mi je trebala njegova kandza da bi napravio oruzje,pa sam ga vrteo oko piknik stola.

Anyway,probao sam ovaj novi repair perk skroz je dobar.

Ok su i companion questovi,ostala su mi josh samo 2 da uradim.

Jedno pitanje:Dal se drugarima menja DT u zavisnosti od armora koji im dam ? Posto kod mene to bas ne radi nesto...imam onaj master medicine perk sto pokazuje HP/DT mete i kad drugaru dam bolji armor ne menja se DT.Mozda samo interface bug.

Edited by Katsu

Is there a flower shop in the tahraji desert?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...