Jump to content

Planiraju DRVOCID!


Recommended Posts

tomkeus pogledaj klip koji je ostavio igi :)

Nemam sada vremena da gledam 20 min, pošto nešto moram da skinem. Uglavnom, evo šta kažu iz Zelenila

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/177651/Platani-samo-iz-uvoza

– Uslovi za kupovinu sadnica su da budu pet metara visine, 10 centimetara u prečniku i 80 centimetara prečnika u korenovom busenu. One moraju biti rasadnički odnegovana za drvored. To su dimenzije stabala starih najmanje 10 godina. Sadnja platana se vrši ili u rano proleće ili u kasnu jesen kada miruje vegetacija. Zbog toga će sadnja 591 stabla biti obavljena verovatno na jesen. Sadnice će imati svoje kasete da se koren ne bi širio ka instalacijama i horizontalno-vertikalno zalivanje

You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 366
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Koje lupetanje...

Gradski čelnici počeli su pre tri dana sa sečom platana a da još ne znaju odakle će da nabave nove sadnice, pošto u celoj Srbiji ne postoji nijedan rasadnik koji uzgaja ovo drveće starije od četiri godine. U gradskoj agenciji za javne nabavke ne znaju ni kojim metodom će se vršiti nabavka.

i kenjanje

Grad želi da što pre ukloni 329 bolesnih stabala da bi rekonstrukcija Bulevara kralja Aleksandra mogla da se odvija nesmetano. Pre nekoliko dana palo je prvo stablo, a umesto posečenih platana biće zasađene nove sadnice.

Danas kod opštine Zvezdara u 16h je mini-protest. Ali ovde se mi mnogo i ne pitamo... Ko hoće neka dođe.

@tomkeus: E ako je rekao taj lik iz zelenila onda OK.

"This deck of cards is a little frayed around the edges, but then again so am I and I've got fewer suits..."

Link to comment
Share on other sites

Nemam sada vremena da gledam 20 min, pošto nešto moram da skinem. Uglavnom, evo šta kažu iz Zelenila

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/177651/Platani-samo-iz-uvoza

ti si sa etf-a, ili tako nekog prirodno-matematickog fakulteta, pa ti je matematika jasna...objasni ti meni kako oni planiraju da zasade na mestu 329 stabala 592 nova, iste vrste, ako se u toku rekonstrukcije bulevara vrshe radovi na postavljanju trase lakog metroa (chiji kolosek nije uzhi od obichnog tramvaja a najverovatnije je i shiri) i povecava se broj parking mesta? Proshle nedelje u skupstini nisu znali ni broj (osim pausalno 500) ni vrstu stabala koje se sade, samo da ce da se uvezu iz Madjarske, sto najverovatnije znachi da ce samo neko da se nakrade...i ovaj prozor za sadjenje, jesen, je kao stvorena da nam zasade Shimshir, kada se malo slegne prashina

nije mene briga za platane, koliko mi ide na zivce drskost, korupcija, licemerje i lopovluk gradske i republicke vlasti zbog koje cu se ja, mozda, kroz koju godinu znojiti kada mi detetu budu davali anesteziju kod zubara, jel sta znam, mozda je neki tomicin kum imao odlichan posao sa uvozom iz Kine...

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

objasni ti meni kako oni planiraju da zasade na mestu 329 stabala 592 nova, iste vrste, ako se u toku rekonstrukcije bulevara vrshe radovi na postavljanju trase lakog metroa (chiji kolosek nije uzhi od obichnog tramvaja a najverovatnije je i shiri) i povecava se broj parking mesta? Proshle nedelje u skupstini nisu znali ni broj (osim pausalno 500) ni vrstu stabala koje se sade, samo da ce da se uvezu iz Madjarske, sto najverovatnije znachi da ce samo neko da se nakrade...i ovaj prozor za sadjenje, jesen, je kao stvorena da nam zasade Shimshir, kada se malo slegne prashina

Drveće neće biti ogromno poput ovih platana koje imamo sada i biće gušće raspoređeno.

Kakav crni laki metro? Od toga nema ništa. Samo se sele tramvajski koloseci na sredinu.

Stabla nisu posao Skupštine već Zelenila.

Evo preseka

2hqxxl4.jpg

15nm8lu.jpg

csxti.jpg

Uostalom, baš me zanima, da li ovi što su digli toliko dreku oko platana misle da će oni da žive večno? Da ih ostave sada, veliki broj njih bi verovatno morao da bude postepeno posečen u narednih 10-15 godina i tada bismo imali ulicu koja ni na šta ne liči.

You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet...

Link to comment
Share on other sites

ako nece biti ogromno kao platani, znachi nisu platani. ili ce da odu i kupe negde platane "sa specijalnim potrebama". Nema vrste bonsai platana koji su upola manji

Po svim urbanistickim planovima, Bulevar u svom gornjem delu je namenjen za trasu povrshinskog lakog metroa, koji se gura i gotovo ce sigurno biti izabran umesto klasichnog metroa

i drvece nije posao Skupstine isto kao sto ni korupcija, kriminal i odbrana nisu posao Skupstine kao zakonodavnog organa vlasti, pa postoje skupstinski odbori koji raspravljaju o datim temama. Gotovo uvek za dzabe

"Da ih ostave sada, veliki broj njih bi verovatno morao da bude postepeno posečen u narednih 10-15 godina i tada bismo imali ulicu koja ni na šta ne liči." Pa to je odlichno. Super.Ako ce da seku u roku od 10 godina,nema problema, neka sada posade mladice platana tako da jednog dana imamo stabla a ne motke. Tako su radili na Jelisejskim poljima u onom malom, gotovo nepoznatom gradu na Seni

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

ako nece biti ogromno kao platani, znachi nisu platani. ili ce da odu i kupe negde platane "sa specijalnim potrebama". Nema vrste bonsai platana koji su upola manji

Ovi sadašnji platani imaju 90 godina. Naravno da novi platani neće moći da budu veliki kao oni. Platan od 10 godina je otprilike 10 cm u prečniku. Za jedno 5 godina sada postavljeni platani će imati oko 20cm u prečniku. Kako vreme bude prolazilo rašće, ali pošto su gusto posađeni i korenovi imaju kasete neće moći da porastu kao ovi platani koji su sada u bulevaru.

Po svim urbanistickim planovima, Bulevar u svom gornjem delu je namenjen za trasu povrshinskog lakog metroa, koji se gura i gotovo ce sigurno biti izabran umesto klasichnog metroa.

Nema ništa ni od kakvog metroa u Beogradu u bilo kakvoj doglednoj budućnosti. Uostalom, video si profile Bulevara. Tramvajske baštice su dovoljno široke za da prime širi kolosek i šire tramvaje (AKA laki metro).

Pa to je odlichno. Super.Ako ce da seku u roku od 10 godina,nema problema, neka sada posade mladice platana tako da jednog dana imamo stabla a ne motke. Tako su radili na Jelisejskim poljima u onom malom, gotovo nepoznatom gradu na Seni

Upravo to će i uraditi, tj. posaditi mladice platana.

You're all gonna die. Then you'll be dead for way longer than you're alive; like, that's mostly what you're ever gonna be. You're just dead people that didn't die yet...

Link to comment
Share on other sites

ako ce da posade nesto sto je SADA staro 10 godina ok, ali ako ce da mi zasade nesto sto ce 2018 da ima 10 godina ne treba da se cimaju. Ova pricha o tome kako ce da uvezu platane iz Madjarske je glupost jer je prosle nedelje Draskic izjavljivao kako ne znaju sta ce da uvezu iz inostranstva. i btw kako objasnjavash da su svi platani do vuka zdravi i da ne moraju da se seku, prema analizi shumarskog faksa kojim se opravdava secha, a da su svi nakon vuka strashno i kritichno bolesni.

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

нема ништа од лаког метроа. НИШТА! мислим, то што ће нове трамваје да продају Београђанима као лаки метро (ЛШС - лаки шински систем) нема везе са мозгом, јер су то управо трамваји (за разлику од ТЕШКОГ шинског система - метроа). да би нешто било метро (подземни или надземни), мора да испуни неке услове, од којих је главни да НЕМА УКРШТАЊА са моторним саобраћајем, а то НЕ МОГУ да остваре без копања по Београду (или постављања трасе метроа на стубове). дакле, "лаки метро" је само флоскула за узимање пара за набавку естетски лепших трамваја.

метро је Београду неопходан, а када ће бити изграђен зависи од времена које је неопходно да се држава (и град) унормале.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

A to ochigkledno nikad netje biti sobzirom kolko se vremena troshi na jebenih 300 stabala. I posle ljudi pitaju zashto nam propada drzhava. Jer je problem posetji jebana stabla i zasadi nova sa sasvim validnim objashnjenjem jer su ljudi slepci koji se igraju gluvih telefona.

Toliko slepi da ne mogu ni da se skoncentrishu da prochitaju shta drugi pishu na topicu te teme, a seru o istoj.

poz voz 2011

Link to comment
Share on other sites

ма људи вежбају благодети демократије. не замерам им. то је здраво. то је јавна контрола јавних служби.

оно што је катастрофално је што расправљамо о платанима, уместо да срачунамо колико је мостова, обданишта, километара метроа и остале инфраструктуре опљачкано у последњих 20 година, без да се види тенденција да ће се пљачка смањити...

возио сам се кружним путем прекјуче и оно је ЈЕБЕНИ ПУТ ЗА БЕРЛИН!!! мајку им јебем да им јебем, рупе су метар широке и по 40 цм дубоке, а маскиране водом, може да се згине на кеца ако возиш брже од 40 км/ч по ноћи. неосветљено, излокано, а ТЕК СУ БИЛИ "ОСПОСОБИЛИ ТРАСУ"!!!

јеботе, комунисти су изградили "Газелу", Немци "Стари трамвајски мост" и то се још држи. Швабе су за 3 месеца поставили јебени мост који стоји 60 година, а наши су га 6 месеци фарбали. 10 година им је требало да почну да граде нови мост преко Аде, који ће да кошта као 3 моста. комунисти ископаше ЖЕЛЕЗНИЦУ испод Београда, изградили трамваје, а ови те исте трамваје, после 30 година преоблаче у "лаки метро".

ништа се нити гради нити ради већ 20 година... а агонија се наставља...

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

Ч. ЈОВАНОВИЋ: ДРВОРЕД ОБОЛЕО И У КАТАСТРОФАЛНОМ СТАЊУ

БЕОГРАД – Чланови Одбора Скупштине Србије за заштиту животне средине уверили су се данас на састанку са градоначелником Београда Драганом Ђиласом да је дрворед у Булевару краља Александра запуштен, оболео и у јако лошем стању.

Председник скупштинског Одбора за заштиту животне средине Чедомир Јовановић изјавио је након састанка у Скупштини града да су им на увид стављени сви подаци на основу којих су закључили да је дрворед платана у катастрофалном стању, као и да су стручне службе прегледале свако дрво, па ће део бити сачуван, у потезу од Батутове до улице Господара Вучића.

Јовановић и градоначелник Драган Ђилас саопштили су да ће дрворед бити замењен новим стаблима, односно да неће бити посађена млада стабла, већ дрвеће адекватне висине.

О томе која врста дрвета ће бити посађена водиће се озбиљна распарава са стручњацима и са грађанима, како нова стабла не би изазивала проблеме као што су алергије и слично, казали су Јовановић и Ђилас, истичхући да је потребно и обезбедити средства за адекватан дрворед.

Јовановић је позвао грађане на разумевање и поновио да су платани у Булевару потпуно уништени, а да ће у року од 180 дана бити засађен нови дрворед стабала пуног обима, што повећава за 40 одсто трошкове реконструкције.

Ђилас је рекао да је за дрво обима 16 центиметара почетна цена 900 евра по комаду, а обима од 20 центиметара око 1.500 евра и навео да ће сада сва документација дата грађанима са којима ће се тражити решење о томе која стабла ће чинити дрворед у будућем периоду.

Бета

Чмар-Који-Се-Боде је рекао. сад разлаз...

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

chipmunks7.jpg

MOJE DRVO BRE, NEDAM!

LMAO :)

нема ништа од лаког метроа. НИШТА! мислим, то што ће нове трамваје да продају Београђанима као лаки метро (ЛШС - лаки шински систем) нема везе са мозгом, јер су то управо трамваји (за разлику од ТЕШКОГ шинског система - метроа). да би нешто било метро (подземни или надземни), мора да испуни неке услове, од којих је главни да НЕМА УКРШТАЊА са моторним саобраћајем, а то НЕ МОГУ да остваре без копања по Београду (или постављања трасе метроа на стубове). дакле, "лаки метро" је само флоскула за узимање пара за набавку естетски лепших трамваја.

метро је Београду неопходан, а када ће бити изграђен зависи од времена које је неопходно да се држава (и град) унормале.

nije da miniram, ali po kojem si ti osnovu dosao do toga da je Beogradu metro neophodan? ako malo bolje razmislis, shvatio bi da je Beogradu metro potreban isto toliko koliko i seca platana. naravno da je metro zelja svih nas, ali kada pogledas u gradu od 2mil stanovnika, gde sa jednog kraja na drugi kraj grada moze da se stigne za cirke sat vremena, pravljenje metroa izgleda kao odlicna prilika za pranje novca. sta treba Beogradu su "zaobilaznica" (koja se zavrsava), most preko ade (koji se gradi)i mnogo vise ulica sredjenih kao juzni bulevar/pozeska i nemanjina. verovatno fali jos dosta toga, ali siguran sam da metro nije jedna od njih.

prevelik ti avatar m8

Link to comment
Share on other sites

Možda je hteo da nam kaže da nam ne treba odmah sada odma metro. Pazi, kad nije špic, ja od mene (stari Merkator) do Voždovca do VETŠ-a, stignem za pola sata, znači od zaključavanja mojih vrata do ulaska u zgradu tamo. A to nije jednom u sto godina nego vrlo često. Što bi značilo, kad se završi most preko ade i dobar deo saobraćaja se skine s gazele, i kad se završi zaobilaznica (i još kad bi završili onaj most Zemun-Borča), to će se i te kako osetiti. To naravno nije trajno rešenje jer će samo odložiti potrebu za metroom za, recimo, 10 godina, ali ono, nije da je metro u ovom trenutku i bliskoj budućnosti jedno jedino rešenje za saobraćajne probleme Beograda.

Mislim tačno se zna koji delovi Beograda su saobraćajno problematični i zašto su problematični. A inače ja popizdim kad popodne moram u grad pa preko Brankovog, i kad se mladi japiji zapute sa posla u svojim kolima (poz Drale), more automobila sa po jednim čovekom u svakom od njih... i ta svest kad bi se izmenila, i to bi se osetilo veoma.

Edited by voodoo_
Link to comment
Share on other sites

Чмар-Који-Се-Боде је рекао. сад разлаз...

prechnika ili obima ?...ako je obim 20 cm, onda je prechnik ~6,3 cm dakle manji od ruke odraslog coveka

opet ponavljam, platani sami po sebi nisu vazni. vazno je barem jednom reci ne, za pocetak.ako se ne kaze ne sada, kada bude neka veca kradja bice opet likova koji ce da kazu - sto se bunimo, nikada to nicemu nije vodilo.

I da, da postoji valjani razlog da se seku svi platani nije istina. Da su zaista svi bolesni,kao sto se tvrdi u analizi sumarskog fakulteta koja je toliko tachna da niko nije imao hrabrosti da se ispod nje lichno potpishe, bili bi bolesni i neki do skupstine jer tamo ne zive male sumske vile i panovi koji zalivaju drvece i mazu ih medovachom svako jutro

Edited by iguana

It's nice to be good, but it's nothing compared to being bad

Link to comment
Share on other sites

шта кажеш?!?!?! све што нам треба или имамо или се већ завршава?!?!?!?!

мост преко Аде, као део УМПа (који није ни започет), обилазница се гради већ 30 година, а Београд се удвостручио од тад, Немањина и Ј. булевар имају ИСТИ капацитет као и пре реконструкције. о чему бре ти причаш, АЛО?

[roflmao]

хахахахахахахахахахахахаааааа...

Београду пре моста на Ади треба мост Земун-Борча и мост код Винче.

даље, метро је апсолутно неопходан, јер се од Општине НБГ до "Политике" путује "цирка сат времена" у шпицу, дакле 4км/ч, као и јер се у шпицу кроз Краља Милана иде пола сата, од Славије до Албаније.

оно што НИЈЕ ПОТРЕБНО је УМП. али СЕ ТУ ПЕРУ ПАРЕ. на мост који кошта невероватних 200 и кусур милиона евра, а који онда води у тунел који је само у пројекту и који ће да се копа (и на ком ће да се краде) наредних 20 година. копамо тунел 3х већег пречника за аутомобиле, а метро "није потребан", јер је "прилика за прање пара". еееееееееееј...

не могу да се нервирам...

prechnika ili obima ?...ako je obim 20 cm, onda je prechnik ~6,3 cm dakle manji od ruke odraslog coveka

ма брате... видиш ли ти да ће то да повећа цену реконструкције за 40%? ту су се нашли...

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

LMAO :)

nije da miniram, ali po kojem si ti osnovu dosao do toga da je Beogradu metro neophodan? ako malo bolje razmislis, shvatio bi da je Beogradu metro potreban isto toliko koliko i seca platana. naravno da je metro zelja svih nas, ali kada pogledas u gradu od 2mil stanovnika, gde sa jednog kraja na drugi kraj grada moze da se stigne za cirke sat vremena, pravljenje metroa izgleda kao odlicna prilika za pranje novca. sta treba Beogradu su "zaobilaznica" (koja se zavrsava), most preko ade (koji se gradi)i mnogo vise ulica sredjenih kao juzni bulevar/pozeska i nemanjina. verovatno fali jos dosta toga, ali siguran sam da metro nije jedna od njih.

most zemun-borca, mada verujem da si i na to mislio kad si pominjao obilaznicu. mislim treba realno napraviti ring oko bg-a i cao djaci, sav saobracaj koji nema posla u bg da ni ne ulazi u bg i mi cemo lepse ziveti, pa jebem mu mater, svaki dan guzva na brankovom i gazeli, ne moze da se prodje.

meni do faxa treba 15-20 min od ulaska u autobus, pa do kapije faxa, kad je most cist, ali ako je guzva do jebenog TC Usce, ili jos gore SIV-a, onda cu pre peske da idem od te tacke, stici cu pre busa... ne zelim ni da zalazim u to koliko je sam centar grada prohodan, jer mi je do vukovog spomenika nekad trebalo i vise od 1h proslo leto, a u busu fino klima pa mi se ne izlazi na 40 stepeni...

Nema tu nista vezano za nas mentalitet vec za mentalitet interneta i foruma gde je svako jak i svakome je pisa mnogo velika pa moze da se kurci jer zna da ga nece drmnuti neka pesnica iz monitora i sasuti mu sve zube niz grlo ( mlechne zube naravno ).

ovog dakija ovnuju svuda jebote
by Pesma-Mrtve-Dece
Link to comment
Share on other sites

Немањина и Ј. булевар имају ИСТИ капацитет као и пре реконструкције. о чему бре ти причаш, АЛО?

ne bih baš rekao za južni bulevar, tu je dosta poboljšana situacija, kao i oko prilaza malom mostu (mada daleko od onog dupliranja protoka o kojem su trubili po medijima).

a što se tiče skupog mosta preko ade, na tom mestu bi još tužnije bilo sagraditi neki jeftin, običan most. to je i generalno problem u beogradu, ima dve velike i carske reke koje ne možeš premostiti tarabom.

a fata vas je istrolovao za metro, ne primajte se.

Link to comment
Share on other sites

"побољшано" је тако што сад уместо да идем директно на мост, кружим још 300 метара. ма иди...

шта је побољшано у Ј. булевару - не знам, сем да је у Максима Горког и даље грдна гужва у сваком шпицу.

да се разумемо, то што су заменили ивичњаке не побољшава саобраћај... капацитет се повећава кад додаш још једну траку, као на Бранковом мосту својевремено. мада... како су трамваји постали метро, не чуди ме и да се променила и дефиниција капацитета моста. све је могуће, можда сазнамо и да је аеродром Никола Тесла постао космодром одлуком наших власти.

MORTALIS HOMO AURA PER KHARONE SERVA

Style over subsistence

Crown of Light. Keeper of The Yoda Chamber. I&I, Righteous Army of One.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...