Gde kupiti :)

ovako nesto.. ima na amazonu ali je $80 sa isporukom :/

takodje bi mogao da posluzi i neki nakit sa carpe diem motivom .. ogrlica, narukvica i sl

JUNE%206%20p2%20002.jpg

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Sat deluje kao ovaplocenje svih sektasko-masonski-konspirativno-NGO-GHAY satova ovoga sveta :)

Kao neki sat koji tom hanks nasledi od nepoznatog rodjaka (ispostavice se da je to al pacino koji igra diabla licno) i pokloni nekom muzeju ali onda krecu ritualna NGO-Ghay-masonsak ubistva i orgije, pa tom henks pocen da place i uz pomoc emanuel senje pokusa da ih spreci. No ispostavi se da je emanuel senje licno belzebub, i bas kada se nakani da ubije tom henksa koji i dalje place, pojavi se njegova prva zena koja je sad advokat, tuzi emanuel senje, i ova izgubi na sudu i mora da se povuce, ali ostavi uplakanom tom henksu koren mandragore za vitalnost i dugovecnost, a on se smuva sa advokaticom opet.

Zavrsna scena je zumiranje na ovaj sat koji kiketake radi a onda se uoci na njemu neki novi simbol VITEZOVA REDA ZMAJA!

You may have gone to Cambridge, but I'm an honorary graduate of Starfleet Academy

Tacnije bi bilo da izgleda kao da sunce i mesec dele jednu slinu dok se "zblizavaju" ... ok, sat je definitivno poklon za neki peder par, jel tako dvinty? Sam pogodio?

failcopter :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Deza vu. Totalni, apsolutni, 100% deza vu ova razmena posle mene. Jos kad bi "video" sledeci lotto niz :(

@divnty

Sto copter, priznaj da sat ko da je dosao iz Caligula filma. :)

dobar film, kaligula