urgh Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 neshto od metalike? Quote No one can survive becoming a legend.i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted November 7, 2009 Author Report Share Posted November 7, 2009 njet, englezi. Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted November 7, 2009 Author Report Share Posted November 7, 2009 three imaginary boys evo u slicnom maniru ko moje proslo pitanje http://www.zshare.net/audio/63303932aeb3f318/ ovo je previse poznato, al ajde Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
urgh Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 ovaj tvoj link mi trazi da iskljuchim firewall, not going to happen:)) Quote No one can survive becoming a legend.i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasamnepismen Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 Oasis - Wonderwall Nek' postavlja neko drugi... Quote . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted November 7, 2009 Author Report Share Posted November 7, 2009 afkors, evo onda cu ja opet, posto sam u fazonu:) evo nesto malo teze, ali ko zna, on ce da se krsti sto neko ne zna (nadam se da kapirate sta sam teo reci) http://www.box.net/shared/ektnv89tb7 Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 dire straits - money for nothing (osim ako oni nisu obradili nečiji original) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted November 7, 2009 Author Report Share Posted November 7, 2009 naravno, ajvane teraj dalje Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 edit: ček da smislim nešto valjano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 aj malo drugi fazon pitanja koji je ovo instrument? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted November 7, 2009 Author Report Share Posted November 7, 2009 sopran saksofon? Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 Oboa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted November 7, 2009 Author Report Share Posted November 7, 2009 oboa je drvena Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikita_ Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 omg! Quote sine nikita, postao si nik kejv Vagine 90 posto zena sveta su ti otvorene Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo_ Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 oboa je drvena Pa šta znam, ako već postoji električna violina, što ne bi postojala i napimpovana limena oboa :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted November 7, 2009 Author Report Share Posted November 7, 2009 ja sam siguran oko 99.99% da sam pogodio, al nisu duvacki instrumenti moj fah, pa ne smem da idem na pitanje. u svakom slucaju, palim sad, pa ako sam pogodio nek postavi neko drugi umesto mene, ionako sam se napostavljao danas. Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikita_ Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 Jesi pogodio :) Quote sine nikita, postao si nik kejv Vagine 90 posto zena sveta su ti otvorene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 jeste sopran saksofon, nek postave nikita ili kruko, pošto su i oni znali odgovor :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikita_ Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 Aj jedno lako. Koji poznati americki glumac je svirao sa partibrejkersima? Quote sine nikita, postao si nik kejv Vagine 90 posto zena sveta su ti otvorene Link to comment Share on other sites More sharing options...
rev Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 (edited) ne smaraj nego postavi pitanje! Edited November 8, 2009 by superbad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted November 8, 2009 Author Report Share Posted November 8, 2009 da, bilo. Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted November 8, 2009 Author Report Share Posted November 8, 2009 posto vidim da gosn ou jea postuje po forumu, a nema ga ovde da postavi drugo pitanje, skontacu da je zaboravio na kviz:) ajmo dalje, gangstaz paradise koristi semplove iz koje pesme kog autora? Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 E ovo bi trebalo da znam, ali sasvim slučajno ... Stivi Vonder, Pastime Paradise ... rite? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doolio Posted November 8, 2009 Author Report Share Posted November 8, 2009 ja ja Quote brate sto ti ne smuvas miu? realno 5 min da provede sa tobom bila bi ready za guraj-vadi. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 Ko peva prateće vokale u pesmi "You're so vain" od Carly Simon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts