Need software

millanče

Uradio sam neki sajtic liku koji prodaje polovnjake, i napravio malu php skriptu da bi mogao sam da dodaje podatke i slike automobila.

Problem je sto je njegovo znanje o racunarima <=null, pa me mrzi da mu objasnjavam sta je rezolucija, DPI i sl, a treba mi da mu omogucim da lako resize-uje slike za sajt.

Konkretno, treba mi program koji ce u batch konverziju uzeti njegovih 5 slika sa foto-aparata ili N95 u visokoj rezoluciji, i u jednom cugu uraditi 5 slika 400x300 72DPI u jednom folderu i 4 komada 80x60 72DPI u drugom.

Last resort mi je da mu instaliram, recimo Irfan i Fast stone, pa jedan da radi vece, a drugi manje slike, ali bih voleo ako nekako moze sve odjednom. Ima li takav neki softver? Ili to moze i u ova dva koje najcesce kosristim, samo ja to ne znam?

tnx...

OPTIMIZADO PARA EL NERVIO ÓPTICO HUMANO

Možeš da napraviš .bat sa irfanom, tipa

i_view32.exe c:\tura1\*.jpg /resize=(400,300) /dpi=(72,72) /aspectratio /resample /jpgq=90 /convert=c:\izlaz\*.jpg

i_view32.exe c:\tura2\*.jpg /resize=(80,60) /dpi=(72,72) /aspectratio /resample /jpgq=90 /convert=c:\izlaz\*.jpg

xnview ima odlican batch conversion

i btw faststone >> irfanview :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

irfanview keva

03:34 ( MiGsa ) da budem iskren

03:35 ( MiGsa ) nagledao sam se ovde vishe kurcheva nego pichki

22:05 (Ivan_tm) Ozbiljno, tvoj i Cokin sam upamtio odmah

13:43 ( darko ) ja sam puco iz njegove vazdushare

[16:42:19] Miša says: pojavio mi se patrijarh pavle u ppl u may know

[21:00] <vudu> jebacemo svi

• 2 weeks later...

Once again voodoo saves teh day!

tnx!

but, but, sa xnview to uradis u dva klika ... bah, what the hell.. :)

The people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to danger. It works the same way in any country.

Pa ako si navikao da ti Irfan služi i kao browser, onda nemoj. Irfan je super kad naučiš sve tastaturne prečice i šta sve može batch procesor i onda si car, al ovako, nešto ne verujem da će ikome da se svidi taj minimalistički (vizuelno, ne funkcionalno) koncept nakon bloatwarea poput ACDSeeja...