Jump to content

pričajte


Guest

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja ono zavrsio i uzeo 5 tuborg lemon i pijem pijem i ono dupli smirnof red bul dva tri,i pijem tu ovo ono zalepim after shok na dlan i bacakam se kad ono ludnica kovin,pa havaraija i jebote ne znam sta cu sa sobom,a svi u glas,i ja tu smiri,i onda u drugi has,tmao cevapi i onda bleja i pesma,i na kraju volendam roda me podesete i ja se tu smorim i onda udri tuci i na rkaju evo me kuci ladim jaja [:D] [ [8D][8D][8D][8D]

 

gruja novi alen

ko bi, po vama, trebalo da bude poznat i javna ličnost, a nije, iz ovog ili onog razloga?

evo, ja ću za početak navesti dvojicu: kojot i gruja.

 

Link to comment
Share on other sites

ja ono zavrsio i uzeo 5 tuborg lemon i pijem pijem i ono dupli smirnof red bul dva tri,i pijem tu ovo ono zalepim after shok na dlan i bacakam se kad ono ludnica kovin,pa havaraija i jebote ne znam sta cu sa sobom,a svi u glas,i ja tu smiri,i onda u drugi has,tmao cevapi i onda bleja i pesma,i na kraju volendam roda me podesete i ja se tu smorim i onda udri tuci i na rkaju evo me kuci ladim jaja [:D] [ [8D][8D][8D][8D]
Link to comment
Share on other sites

Al sam se naspavao jutros...do 9 :)...

Sad pravac kuglanje....:)

Evo i malo smeha za subotu...

Mrkonjić: Metro za sedam godina

22. novembar 2008. | 00:05 | Izvor: Beta, Večernje novosti

Beograd -- Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić izjavio je da bi Beograd u narednih sedam godina trebalo da dobije dve linije metroa.

On je rekao da su za njegovu izgradnju zainteresovani Kinezi. Mrkonjić je u intervjuu za "Večernje novosti" kazao da bi te dve linije metroa trebalo da budu ukupne dužine 14 kilometara i da čitav posao vredi nešto više od milijardu evra.

"U prve četiri godine moguće je da se napravi šest kilometara sa osam stanica. Potom i ostatak za naredne tri godine. Kada dobije dve linije, Beograd može godišnje da izdvaja po 80 miliona evra, što je dovoljno za po jedan kilometar metroa, i tako da dalje širi mrežu", objasnio je Mrkonjić.

Dodao je da bi prva linija išla od Vukovog spomenika preko Tašmajdana, Skupštine, a onda preko Save do Fontane na Novom Beogradu.

Prema njegovim rečima, gradio bi se kombinovani most, drumski i most za metro preko Save, "što je posao koji može da se odradi za dve godine".

Ministar je naveo da bi druga linija podzemne železnice išla od Kalemegdana, pored Skupštine, preko Prokopa do Autokomande.

QUOTE (Kojot @ Apr 21 2009, 03:24)

relnao pametna devojka se ili iskenaj pre sexa ili se izklistira tusem i namaze pomadom

Link to comment
Share on other sites

ma josh tri mosta.

interesantno da se odustalo tamo od starog merkatora, tj granice zemuna i nbgda, ali ok kao fontana, to mi je blize gajbi:)

znachi na bez kosu tamo stize negde 2020, al nekako mi se chini da su totalno omashili poentu metroa.

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Link to comment
Share on other sites

Mrkonjić: Metro za sedam godina

22. novembar 2008. | 00:05 | Izvor: Beta, Večernje novosti

Beograd -- Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić izjavio je da bi Beograd u narednih sedam godina trebalo da dobije dve linije metroa.

On je rekao da su za njegovu izgradnju zainteresovani Kinezi. Mrkonjić je u intervjuu za "Večernje novosti" kazao da bi te dve linije metroa trebalo da budu ukupne dužine 14 kilometara i da čitav posao vredi nešto više od milijardu evra.

"U prve četiri godine moguće je da se napravi šest kilometara sa osam stanica. Potom i ostatak za naredne tri godine. Kada dobije dve linije, Beograd može godišnje da izdvaja po 80 miliona evra, što je dovoljno za po jedan kilometar metroa, i tako da dalje širi mrežu", objasnio je Mrkonjić.

Dodao je da bi prva linija išla od Vukovog spomenika preko Tašmajdana, Skupštine, a onda preko Save do Fontane na Novom Beogradu.

Prema njegovim rečima, gradio bi se kombinovani most, drumski i most za metro preko Save, "što je posao koji može da se odradi za dve godine".

Ministar je naveo da bi druga linija podzemne železnice išla od Kalemegdana, pored Skupštine, preko Prokopa do Autokomande.

http://sr.wikipedia.org/sr-el/%D0%A1%D0%BB...adski_Metro.svg

link

lepo ga isplanirase '76te

nolife award winner 2006, 2007

Link to comment
Share on other sites

Nakon višemesečnih masovnih protesta nakon lokalnih izbora u Srbiji novembru 1996, 21. februara 1997. predsednik Skupštine grada Beograda postaje Zoran Đinđić. Đinđić tokom prve radne nedelje posećuje Sektor za metro Zavoda za izgradnju grada Beograda, „odmrzava“ metro projekat, dogovara da se odmah pristupi izradi programa, raspiše tender, završi Regulacioni plan centralne zone sa metroom suspendovan 1982. i otpočne izgradnja, i 1. marta 1997. izdaje nalog Sektoru u ovom smislu

chovek ce iz groba da nam sagradi metro, jbt.

No one can survive becoming a legend.

i ja kazem jebiga! Kao da je jebiga neka magichna rech.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...